-
Na žebříčku Nejekologičtějších značek (Best Green Brand) zaujímá AXA v rámci svého odvětví celosvětově vedoucí pozici. (Tisková zpráva: AXA)
Server Interbrand[1] dnes potvrdil sílu a vedoucí pozici značky AXA v odvětví pojišťoven. Celkově zaujímá AXA napříč všemi odvětvími 53. místo mezi nejhodnotnějšími světovými značkami a 5. místo mezi značkami francouzskými, kdy její hodnota stoupla o 14 % a je odhadována na 8,12 miliardy USD.
Server Interbrand vyzdvihl zejména několik zásadních úspěchů dosažených v roce 2014, které ilustrují vedoucí pozici společnosti AXA v daném odvětví i sílu její značky, jako např. expanze do nových teritorií, investice do technických laboratoří a začínajících podniků, partnerství s vedoucími společnostmi a univerzitami v oblasti technologií, ale i různé iniciativy v rámci koncepce společenské odpovědnosti.
Podle serveru Interbrand se „AXA inteligentně přizpůsobuje změnám ve světě“, aby „posílila své vztahy s klienty v podnikatelské i spotřebitelské rovině“.
Server Interbrand dále vyhodnotil společnost AXA celosvětově jako Nejekologičtější značku (Best Green Brand[2]) mezi pojišťovnami, kdy podtrhl zejména její roli při řešení problému změny klimatu prostřednictvím podpory chápání ekologických rizik i snižováním ekologické stopy společnosti.
REKLAMA
„Všichni jsme velice hrdí na to, že jsme již šestým rokem za sebou vedoucí značkou mezi pojišťovnami a že se řadíme mezi 100 nejhodnotnějších světových značek napříč všemi odvětvími. „AXA“ představuje strategické aktivum, které přitahuje a udržuje své klienty, partnery i talenty po celém světě. Síla naší značky pomáhá naší expanzi na trhy s vyšším růstem a představuje konkurenční výhodu při digitalizaci našeho podnikání,“ uvedla Véronique Weill, provozní ředitelka skupiny AXA.
„Každý den se po celém světě snažíme dokazovat, že umíme plnit závazky naší značky – ochránit naše klienty, poskytnout jim odborné zkušenosti v pojištění a správě majetku, neustále zlepšovat naše služby, představovat silného a spolehlivého partnera v dobách krize, zachovávat nejvyšší etická měřítka a šířit pozitivní vliv na společnost prostřednictvím osvěty a prevence z hlediska rizik.
V posledním roce jsme i nadále pokračovali v investicích do naší značky a její jednotnosti – rebranding našeho amerického podniku pod názvem AXA představoval zásadní předěl v historii skupiny. Zvýšili jsme také spokojenost klientů podporou mobilních zařízení a poskytováním inovativních služeb, jako např. AXA Drive nebo MonAXA. Ráda bych upřímně poděkovala všem našim zaměstnancům i prodejcům po celém světě jakožto představitelům značky AXA v první linii za jejich vysoké nasazení při každodenním poskytování služeb našim klientům,“ dodala Véronique Weill.
[1] Viz: Žebříček Best Global Brands počítá hodnotu značky podle tří kritérií – finanční výkonnosti, síly značky a její role při rozhodování o nákupu produktů a služeb. Více informací naleznete na webu: http://www.interbrand.com/.
REKLAMA
[2]Žebříček Nejekologičtějších světových značek vypočítává 50 společností s nejlepšími výsledky v oblasti udržitelnosti a z hlediska vnímání jejich ekologických snah veřejností.
Viz: http://www.axa.com/en/news/2014/AXA-ranked-1-global-green-insurance-brand-in-2014.aspx