„Kdyby mi někdo před dvěma lety řekl, že budeme mít touto dobou 150 tisíc klientů, považoval bych to za velmi ambiciózní odhad. Ve skutečnosti dnes ale máme klientů ještě o 50 000 více,“ řekl Erich Čomor, generální ředitel společnosti Air Bank.
Jen za letošní rok Air Bank získala přes 110 000 nových klientů. Důvodem byl především rekordní zájem o její běžný účet, který začala v dubnu úročit stejně jako spořicí. Za poslední rok se počet otevřených běžných účtů více než ztrojnásobil. Počet otevřených spořicích účtů však rostl také, jen o něco pomaleji.
Air Bank se povedl i vstup na trh spotřebitelských půjček, které začala nabízet až na konci října loňského roku. Od té doby poskytla klientům půjčky v celkovém objemu přes 2,4 miliardy Kč. Pomohla tomu i nová služba převedení půjčky, kterou Air Bank spustila letos v červenci.
Klienti projevili velký zájem také o bezkontaktní karty, které Air Bank začala nabízet letos v lednu. Od té doby jich klientům vydala více než 85 000. Zájem je i o mobilní aplikace pro telefony iPhone a telefony s Androidem. Přestože je Air Bank spustila až letos v dubnu, respektive v červenci, zaznamenala už na obchodech AppStore a Google Play více než 40 000 stažení.
Air Bank nadále rozšiřovala i svou síť poboček a bankomatů. Za poslední rok otevřela dalších pět poboček a celkově jich tak má dnes 23. Počet bankomatů vzrostl o deset na 48. Air Bank navíc v dubnu spustila novou službu, která jejím klientům umožňuje vybírat peníze i na více než 4300 místech společnosti Sazka. Klienti Air Bank už u Sazky provedli přes 30 000 výběrů v celkovém objemu přes 40 milionů Kč.
REKLAMA
Air Bank se také postupně daří zlepšovat své finanční výsledky. Čistou ztrátu za prvních devět měsíců snížila z loňských 398,2 milionu Kč na letošních 66,2 milionu Kč. Do zisku se plánuje dostat v roce 2015.
![]()