CZK/€ 24.270 +0,25%

CZK/$ 20.823 +0,18%

CZK/£ 27.748 +0,05%

CZK/CHF 25.852 -0,03%

19. 02. 2013

Subjekty:

Market Vision: nejlepší služby v oblasti prodeje investičního životního pojištění poskytují poradci Raiffeisenbank

 


 

K prvenství banky nejvíce přispěl vzhled poboček, příjemné prostředí na pobočkách i vystupování poradců. Raiffeisenbank tak obhájila loňské prvenství v tomto průzkumu. Celkový Index Kvality Obsluhy u Raiffeisenbank dosáhl 76 % v žebříčku s tržním průměrem na úrovni 68 %. „Prioritou je pro nás kvalitní poradenství pro prémiové klienty. To přitom neobsahuje jen bankovní služby, ale chceme klást velký důraz na poradenství v oblasti finančních plánování či právě pojištění. Naše umístění v silné konkurenci specializovaných pojišťoven tak bereme jako důkaz, že jsme se vydali správnou cestou a že jsme se zaměřili na to, co je pro klienty skutečně důležité,“ uvedla produktová manažerka Raiffeisenbank Stanislava Hořejší.

Stoprocentní hodnocení získala banka za vzhled poradce a prostředí na pobočkách, stejně tak byli poradci banky stoprocentní při způsobu uzavření rozhovoru s klientem. Mezi nejlépe hodnocené patřila banka i při analýze potřeb klienta, uzavření obchodu či nabídce dalších produktů banky. Právě v nabídce tzv. x-sellu vykázala banka nejlepší výsledek ve srovnání s trhem (31 procentních bodů nad průměrem trhu).

„Hodnocení Raiffeisenbank v rámci studie je velmi pozitivní a ukazuje, že i v bance může klient dostat kvalitní poradenství a servis v oblasti pojištění. Raiffeisenbank je jednou z mála finančních společností na českém trhu, která v posledních letech pravidelně výrazně převyšuje tržní standard v kvalitě obsluhy klientů,“ uvedl k výsledkům studie Martin Snížek, account manager společnosti Market Vision.

Raiffeisenbank se v České republice zaměřuje především na klienty s vyššími příjmy, kteří mají aktivní zájem o správu svých financí. Jako taková chce Raiffeisenbank svým klientům nabídnout vybudování dlouholetého vztahu s klientem založeném na kvalitním individuálním poradenství, zároveň chce poskytovat služby v příjemném a moderním prostředí.

Důraz banky na kvalitní poradenství potvrzují i některé z komentářů hodnotících:

REKLAMA

  • „Poradce byl velmi komunikativní, mluvil jasně a srozumitelně, měl pádné argumenty, produktu rozuměl a byl opravdu přesvědčivý.“ 
  • „Poradce uměl svým výkladem zaujmout a vtáhnout zákazníka do dění. Dokázal vzbudit dojem, že investiční životní pojištění je dost důležité. Kdybych byla reálný zákazník, zřejmě bych si u něj produkt uzavřela.“
  • „Poradce byl opravdu odborník, jeho výkladu jsem věřila a byla jsem s ním maximálně spokojená.“
  • „Poradkyně působila naprosto profesionálním dojmem. Mluvila plynule, bylo poznat, že všemu velmi dobře rozumí.“ 

O výzkumu

Studii Investiční životní pojištění 2012, která hodnotí kvalitu prodeje v 15 společnostech nabízejících toto pojištění, realizovala společnost Market Vision. V říjnu a listopadu 2012 proběhlo celkem 160 návštěv (Mystery Shoppings) v rámci celé ČR, každá společnost byla navštívena minimálně desetkrát. Mystery shopping začal hodnocením internetových stránek a následným kontaktováním infolinky s požadavkem na informace o investičním životním pojištění. Dále se mystery shopper buď objednal přímo k poradci nebo šel na pobočku bez objednání. Vystupoval jako částečně informovaný klient, který má o produktu zjištěny základní informace, nechal si od poradce doporučit vhodný produkt a jeho nastavení. Jediným omezením bylo měsíční pojistné 1.000 korun, které chce klient platit. 

Loading


Související články

Jaká je lhůta pro uplatnění životní pojistky po úmrtí blízkého?

Úmrtí blízkého člověka přináší kromě emocionální zátěže i řadu administrativních povinností. Jednou z nich je vyřešení životního pojištění zemřelého, které není součástí dědictví, ale řídí se určením takzvané obmyšlené osoby ve smlouvě, případně zákonem. Oprávněné osoby mají na uplatnění nároku na pojistné plnění 10 let od úmrtí […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

25. 02. 2025

Jaké zásadní změny přinesly vládní úpravy do penzijního spoření?

Konsolidační balíček účinný od letošního ledna sebou taktéž přinesl pozitivní změny v oblasti odpočtů z daňového základu pro fyzické osoby. Zásadní změna spočívá v rozšíření okruhu produktů spoření na stáří, které jsou způsobilé pro odpočet z daňového základu. Nově lze od základu daně odečíst i příspěvky hrazené poplatníkem v rámci tzv. dlouhodobého […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

16. 10. 2024

Jsou lidé s duševním onemocněním nepojistitelní?

Deprese, schizofrenie nebo bipolární porucha. Právě proti těmto potížím by se měli mít na pozoru především mladí lidé ve věku od 20 do 29 let. Podle aktuálních dat Správy sociálního zabezpečení je v této skupině bezmála polovina invalidních důchodců s duševním onemocněním. Klíčová je podle expertů uvědomělost a včasná […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

04. 03. 2024