CZK/€ 25.165 +0,04%

CZK/$ 23.481 +0,05%

CZK/£ 29.375 +0,05%

CZK/CHF 25.729 +0,16%

30. 04. 2021

2 komentáře

ČSOB a Poštovní spořitelna přicházejí s účty bez poplatků a dalších podmínek

 

Skupina ČSOB ruší od začátku května poplatky za vedení ČSOB Plus konta a Poštovního účtu, svých dvou vlajkových bankovních účtů. Účet zdarma a bez dalších podmínek budou mít automaticky stávající i noví klienti. ČSOB tím pokračuje ve zjednodušování a zkvalitňování své nabídky a služeb ve prospěch klientů, jejichž potřeby klade na první místo.  

Loading



 

„Naši klienti, ať stávající či noví, nebudou muset platit žádné poplatky za správu našich vlajkových účtů v ČSOB nebo Poštovní spořitelně. Vnímáme zpětnou vazbu, kterou od zákazníků máme, a víme, že právě tento poplatek hodnotí negativně. Chceme jim vyjít vstříc, a proto jsme se rozhodli k takto významnému kroku. Stáváme se tím první z velkých bank, která ruší poplatky za vedení u svých hlavních účtů. Věřím, že tím nastavíme nový standard pro celý trh, který bude ve prospěch všech klientů,“ říká k novinkám Jan Sadil, člen představenstva ČSOB zodpovědný za oblast Retail. „Neměníme jen poplatky. Postupně teď také spouštíme novou aplikaci mobilního bankovnictví ČSOB Smart s více intuitivní obsluhou účtu, a především s nejnovějšími bezpečnostními standardy, o které naši klienti stojí. Díky tomu už lze založit účet přímo v aplikaci, postačí jen ofotit občanku a provést ověřovací korunovou platbu. Vše bude k dispozici klientům ČSOB i Poštovní spořitelny,“ dodává.

Nárůst nových účtů

Počet nových bankovních účtů se v ČSOB meziročně zvýšil o téměř o tři procenta. Bankovní účet má sjednáno více žen než mužů, a to o sedm procent. Téměř čtvrtina klientů využívá společně s běžným účtem také účet spořicí.

Součástí ČSOB Plus konta a Poštovního účtu zdarma jsou příchozí i odchozí úhrady, poskytnutí debetní karty pro majitele i partnera, výběry hotovosti z vlastních bankomatů a na poštách, internetové bankovnictví nebo kontokorent. Založit účet lze jednoduše a bezpečně online během několika minut, nově už i přímo z mobilní aplikace ČSOB Smart.

Loading

Vstoupit do diskuze 2 komentáře

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • pETR šTEFAN

    2 června, 2021

    Dobrý den, pokud od května rušíte poplatky za vedení účtu u Poštovní spořitelny tak proč to pro stávající klienty neuděláte automaticky ? Proč si o to klient musí požádat? Předpokládal jsem že v květnovém výpisu už tato položka nebude účtována. V televizní reklamě se nemluví o tom, že si to klient musí vyřídit sám.
    S pozdravem
    Ing. Petr Štefan

    Odpovědět

  • Karel

    21 července, 2021

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na měsíční výpisy z účtů, běžně do května přišli na e-mail ale teď nechodí, můžete mi to vysvětlit ? Děkuji

    Odpovědět