CZK/€ 25.320 +0,18%

CZK/$ 23.408 +0,56%

CZK/£ 29.523 +0,28%

CZK/CHF 25.813 +0,21%

30. 04. 2021

2 komentáře

ČSOB a Poštovní spořitelna přicházejí s účty bez poplatků a dalších podmínek

 

Skupina ČSOB ruší od začátku května poplatky za vedení ČSOB Plus konta a Poštovního účtu, svých dvou vlajkových bankovních účtů. Účet zdarma a bez dalších podmínek budou mít automaticky stávající i noví klienti. ČSOB tím pokračuje ve zjednodušování a zkvalitňování své nabídky a služeb ve prospěch klientů, jejichž potřeby klade na první místo.  

Loading



 

„Naši klienti, ať stávající či noví, nebudou muset platit žádné poplatky za správu našich vlajkových účtů v ČSOB nebo Poštovní spořitelně. Vnímáme zpětnou vazbu, kterou od zákazníků máme, a víme, že právě tento poplatek hodnotí negativně. Chceme jim vyjít vstříc, a proto jsme se rozhodli k takto významnému kroku. Stáváme se tím první z velkých bank, která ruší poplatky za vedení u svých hlavních účtů. Věřím, že tím nastavíme nový standard pro celý trh, který bude ve prospěch všech klientů,“ říká k novinkám Jan Sadil, člen představenstva ČSOB zodpovědný za oblast Retail. „Neměníme jen poplatky. Postupně teď také spouštíme novou aplikaci mobilního bankovnictví ČSOB Smart s více intuitivní obsluhou účtu, a především s nejnovějšími bezpečnostními standardy, o které naši klienti stojí. Díky tomu už lze založit účet přímo v aplikaci, postačí jen ofotit občanku a provést ověřovací korunovou platbu. Vše bude k dispozici klientům ČSOB i Poštovní spořitelny,“ dodává.

Nárůst nových účtů

Počet nových bankovních účtů se v ČSOB meziročně zvýšil o téměř o tři procenta. Bankovní účet má sjednáno více žen než mužů, a to o sedm procent. Téměř čtvrtina klientů využívá společně s běžným účtem také účet spořicí.

Součástí ČSOB Plus konta a Poštovního účtu zdarma jsou příchozí i odchozí úhrady, poskytnutí debetní karty pro majitele i partnera, výběry hotovosti z vlastních bankomatů a na poštách, internetové bankovnictví nebo kontokorent. Založit účet lze jednoduše a bezpečně online během několika minut, nově už i přímo z mobilní aplikace ČSOB Smart.

Loading

Vstoupit do diskuze 2 komentáře

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Pojištění schopnosti splácet přináší jistotu v nejisté době, všespasitelné ale není

Život je plný nejistoty, a ztráta schopnosti pracovat kvůli nemoci nebo úrazu může hned záhy znamenat i výrazný pokles nebo dokonce ztrátu pravidelného příjmu. Pojištění schopnosti splácet je produktem, který dokáže tuhle díru v domácím rozpočtu zacelit – proto jej mají ve své nabídce tuzemské pojišťovny, které […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

21. 03. 2024

Komentář: Šílenství měnové politiky

Současná měnověpolitická „sezóna“ začala v roce 2022, kdy centrální bankéři v západních vyspělých ekonomikách začali zvyšovat sazby, aby bojovali proti inflaci. Trvalo jim několik let, než se dostali tam, kde jsou dnes. Zda bylo jejich úsilí úspěšné, nám pravděpodobně napoví několik příštích měsíců a další období.

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

18. 03. 2024

„Zelené akcie“ doplácejí na vysoké úrokové sazby

Zelené akcie čelí zvýšenému tlaku už od chvíle, kdy se po příchodu vakcín proti covidu zotavily komodity a následně vzrostla inflace na nejvyšší úroveň od 70. let. Letošní rok jim měl přinést úlevu. Na jeho počátku promítal trh do cen očekávaný značný pokles sazeb (počítalo se, že Fed […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

08. 03. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • pETR šTEFAN

    2 června, 2021

    Dobrý den, pokud od května rušíte poplatky za vedení účtu u Poštovní spořitelny tak proč to pro stávající klienty neuděláte automaticky ? Proč si o to klient musí požádat? Předpokládal jsem že v květnovém výpisu už tato položka nebude účtována. V televizní reklamě se nemluví o tom, že si to klient musí vyřídit sám.
    S pozdravem
    Ing. Petr Štefan

    Odpovědět

  • Karel

    21 července, 2021

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na měsíční výpisy z účtů, běžně do května přišli na e-mail ale teď nechodí, můžete mi to vysvětlit ? Děkuji

    Odpovědět