„Naším cílem je vybudovat viditelnou pobočkovou síť směřující na naše nové i stávající klienty v malých a středních městech
a konkurující místní bance či pojišťovákům. Klienti budou mít k dispozici několik set finančních produktů, například spořicí účet s odně zajímavým úrokem, plnohodnotný bankovní účet při splnění obratu zadarmo, konsolidaci úvěrů, celoroční cestovní pojištění, povinné ručení či pojištění domácnosti se zajímavou slevou, ale i komplikovanější úvěrové, pojistné a investiční produkty,“ říká manažer projektu Martin Pivoda z Partners, a dodává: „Výhodou tohoto obchodního modelu je, že franšízant bude moci využít zázemí silné společnosti, její know-how, ale zároveň bude dostatečně autonomní a zodpovědný za obchodní úspěch franšízy s obrovskou nabídkou finančních produktů, služeb a všech možných akcí, které právě v různých finančních institucích probíhají.“
Zdroj : Tisková zpráva Partners