CZK/€ 25.025 -0,26%

CZK/$ 23.283 -0,71%

CZK/£ 29.238 -0,34%

CZK/CHF 25.669 -0,18%

28. 04. 2010

0 komentářů

Klienti už mají peníze zpátky na účtech, hlásí ČSOB

 


 

Praha – ČSOB a Poštovní spořitelna už vyřešily problém s nevymazanými blokacemi již zaúčtovaných transakcí platebními kartami. „Všechny tyto blokace jsou odmazány,“ říká mluvčí ČSOB Ivo Měšťánek.
„Na úročení a na reálný zůstatek běžných účtů neměla tato situace vliv, protože účetní zůstatek na účtu zůstal i včera ve správné výši. Pokud měla blokace za následek čerpání – respektive vyblokování – kontokorentu, zajistíme automaticky kompenzaci úroku,“ dodává mluvčí.
K neodmazání blokací již zaúčtovaných transakcí došlo vlivem technické závady. Fakticky tak banka klientům každou platbu nejdříve strhla a poté ještě znovu zablokovala. Problém se týkal zhruba 300 tisíc lidí, kteří uskutečnili transakci kartou mezi 20. a 25. dubnem a k zaúčtování platby došlo v pondělí 26. dubna.
„Za vzniklou situaci se velice omlouváme. Pokud klientovi vznikla škoda, je banka připravena konkrétní situaci řešit v rámci reklamačního řízení,“ ujišťuje Měšťánek. Příčinou byla chyba při aktualizaci softwaru.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *