CZK/€ 25.090 -0,22%

CZK/$ 23.448 -0,02%

CZK/£ 29.338 -0,27%

CZK/CHF 25.714 +0,09%

23. 03. 2009

0 komentářů

Televize Óčko vážně uvažuje o peoplemetrech

 


 

Praha – Televize Óčko, první a doposud jediný český hudební kanál, zvažuje, že začne svou sledovanost měřit elektronicky – prostřednictvím peoplemetrů. Euro.cz to potvrdil člen představenstva a výkonný ředitel televize Hynek Chudárek.
Óčko v současnosti měří svou sledovanost formou dotazníků v rámci průzkumu Media Projekt, podle něhož se na tento kanál dívá denně téměř čtvrt milionu lidí a alespoň jednou měsíčně Óčko naladí více než 1,6 milionu diváků.
„Naše sledovanost rapidně narůstá, proto zvažujeme, že vstoupíme do peoplemetrového měření. To by nám umožnilo oslovit zadavatele reklamy a mediální agentury, kteří u nás doposud neinzerovali,“ řekl Chudárek.
Peoplemetrové měření sledovanosti pracuje s on-line informacemi z 1650 domácností, jejichž složení odráží strukturu a chování české televizní populace. Peoplemetrový systém provozuje společnost Mediaresearch, zadavatelem výzkumu je Asociace televizních organizací (ATO), jejímiž členy jsou Česká televize, Nova a Prima.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *