Fincentrum a.s.
Hypoindex.cz Hypoindex.cz ČeskéReformy.cz ČeskéReformy.cz Bankaroku.cz Bankaroku.cz Investiceroku.czInvesticeroku.cz Investujeme.sk Investujeme.sk InvesticiaRoka.sk InvestíciaRoka.sk Ověření poradců Ověření poradců

Děkujeme našim partnerům:

fincentrum-mensi-nove

logo-fctr-real-hypoindex

logo

fecif


Chcete zažít dobrodružství? Zažádejte o Citi kreditní kartu

Chcete zažít dobrodružství? Zažádejte o Citi kreditní kartu

Citibank je zdrojem neopakovatelných zkušeností. Tu poslední jsem zažil s Billa kreditní kartou. Tedy přesněji – bez ní.

Chcete-li zažít neopakovatelný bankovní zážitek, zažádejte o kreditní kartu u Citibank. A nebo přistupte na nabídku některého z jejích obchodních zástupců. Takové příležitosti vždy rád využívám, neboť jsou výborným námětem (nyní již) k pousmání.

S Citibank jsem již řadu zkušeností popisoval v nejrůznějších editorialech a blogových příspěvcích. Člověk s ní zažije dobrodružství od podání žádosti o kartu, přes byrokratické nástrahy, po reklamace. Poslední má zkušenost se týká využití nabídky kreditní karty cobrandované s obchodním řetězcem Billa.

Začalo to nevinně – telefonátem na základě členství v Billa Clubu. „Máte zájem o kreditní kartu? Získáte bonus 3 % při nákupu v Bille a 1 % při ostatních nákupech.“ No, neberte to. Jsem sice již majitelem jedné kreditní karty od Citi s poměrně slušným limitem, který nemám ani chuť vyčerpat, ale s dovětkem, že poplatek za vedení karty nebudu platit, pokud provedu alespoň jeden nákup v měsíci, mě přesvědčil. Navíc jsem si chtěl ověřit, jak se přístup Citibank za roky od mé poslední srážky s bankou změnil.

„Stačí vyplnit pár údajů,“ prohlásila milá dívka na druhé straně telefonního bezdrátu a začala se vyptávat na osobní údaje a další nezbytnosti. Celý proces byl již téměř u konce, když se zarazila: „Nezlobte se, spadl mi systém… můžeme zadat údaje ještě jednou?“ Byla opravdu milá a příjemná, navíc jsem měl chvilku času nazbyt, a k tomu se přidala zvědavost.

Druhé kolečko zadávání dat bylo rychlejší. Ale stejně neúspěšné. Před finálním odesláním žádosti systém opět zkolaboval. „Je mi to moc líto, to systém, který máme od banky, bohužel občas dělá…“

Třetího kola vkládání dat jsem se již neúčastnil. Veškeré záznamy jsou nahrávány a s mým svolením je zadá ze záznamu. Naštěstí. Na třetí – a s velkou pravděpodobností také neúspěšné – podávání žádosti jsem již čas neměl.

Do druhého dne jsem měl další hovor. Žádost o kreditní kartu byla předběžně schválena.

Jenže po pár dnech přistál v mé poštovní schránce dopis od Citibank: „S politováním Vám oznamujeme, že Vaše žádost nemůže být v tuto chvíli schválena.“ Důvody banka nesděluje, ostatně jako žádná. Ale zaujal mne dodatek: „Vaše případné dotazy kdykoliv rádi zodpovíme na naší zákaznické lince CitiPhone 233 062 484.“ Neodolal jsem a zavolal.

Nečekal jsem, že bych se dozvěděl důvod, proč byla žádost zamítnuta. Chtěl jsem především vědět, proč mi, jakožto bonitnímu klientovi, kterému aktuálně opět banka zvýšila úvěrový rámec, např. místo zamítnutí žádosti nenabídla rozdělení úvěrového rámce na dvě karty. Chtít ale nějaké informace na informační lince je marné. Přesto jsem se dozvěděl perličku.

„My víme, že je v těch dopisech uvedeno toto telefonní číslo,“ řekla mi bankéřka a pokračovala: „Ale to je špatně. My tady k žádným informacím [ve věci zamítnutí žádostí o kreditní kartu] přístup nemáme. Už jsme na to i v bance upozornili, ale číslo je tam uvedené pořád.“

V tomto případě vlastně o nic závažného nejde. Banka má jen zřejmě potíže s vnitřními procesy a s některými systémy. Peprnější zážitek ale banka nabídla před lety mému kamarádovi: Po několika (!) hovorech, kdy mu nabízela kreditní kartu (ano, banka a aktivně) a on nabídku přijal, mu zástupce banky žádost zamítl, protože zjistil, že se celou dobu baví s někým jiným, než si myslel.

Anketa

Máte zkušenosti s kreditními kartami?

Ano, dobré. (65)
 
Ano, špatné. (83)
 
Ne. (24)
 Celkem hlasovalo 172 čtenářů

Chcete zažít dobrodružství? Zažádejte o Citi kreditní kartu >> sdílejte na sociálních sítích

 
Reklama

 

 

Související subjekty

Citibank

Poslední přidané komentáře (celkem 11 komentářů)

Citi Petr | 19.12.2015 11:11
Vaga | 14.09.2015 11:27
Re: už nikdy citi Angel | 25.04.2015 20:18
už nikdy citi petr | 25.04.2015 17:14
úplní idioti branislav | 23.04.2015 20:16

Přidejte komentář

* Pokud je obrázek nečitelný, nový načtete kliknutím na obrázek.
Pro přihlášené se kontrolní obrázek nezobrazuje. Přihlašte se či se zaregistrujte pokud ještě nemáte účet.
Opište text z obrázku: *

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.


Reklama

hypoindex-300-300-1

Články z Banky

Petr Zámečník | 25.08.2016 00:00 Poškozená OVB, nebo tvrdá realita?

Student dokumentaristiky Jakub Charvát natočil dokument o OVB Allfinanz a praktikách jejích finančních poradců. Nyní čelí žalobě za „poškození dobrého jména“ společnosti. Dokument ovšem „pod linkou“ odhaluje ještě jednu významnou skutečnost… Celá zpráva »

Komentářů: 4 / 4 Poslední komentář: 25.08.2016 08:37

Petr Zámečník | 15.08.2016 00:00 Vyhněte se dlouhodobým vkladům. Inflace poroste

Krátkodobé vklady nenabízejí téměř žádné zhodnocení. Konzervativní investoři tak mohou podlehnout touze uložit peníze na delší dobu a aspoň něco vydělat. Prognóza ČNB ale hovoří jasně: Nedělejte to, proděláte! Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Paul Stanfield | 10.08.2016 00:00 Robo-poradenství není finančně životaschopné

Nedávno provedená studie zjistila, že britští robo-poradci mají takovou strukturu, že o peníze přijdou a „většina zkrachuje ještě dříve, než do správy získá větší objem aktiv potřebný k přežití“. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Petr Zámečník | 08.08.2016 00:00 Máte vklady pojištěné?

Lidé v Česku chtějí od svých úspor především jistotu. Tu má zvýšit (a zvyšuje) pojištění vkladů. Ale které vklady jsou a které nejsou pojištěné? Lidé se pletou víc, než je zdrávo. Celá zpráva »

Komentářů: 3 / 3 Poslední komentář: 22.08.2016 20:42

John Westwood | 29.07.2016 00:00 Brexit: Katastrofa, nebo něco, čeho bychom se zdaleka neměli tolik obávat?

Britští voliči se jednoznačně vyslovili k otázce členství Velké Británie v Evropské unii, ale navzdory některým emocionálně laděným projevům poukazujícím na to, že jde o katastrofu, není tomu tak. Celá zpráva »

Komentářů: 1 / 1 Poslední komentář: 29.07.2016 03:15Další články »

Krátké zprávy z Banky

24.08.2016 17:54 Degraduje guvernérka Yellenová Fed?

Co můžeme očekávat od pátečního symposia Fedu v Jackson Hole? Dlouhodobá snaha médií odhadnout pravděpodobnost a načasování dalšího zvýšení sazeb ze strany Fedu už nikoho nebaví, protože se změnila v pouhou otázku, zda Fed v nejbližší době zvýší sazby alespoň jednou, nebo vůbec. Pouze výsledek brexitu a následné oslabení libry ukazuje, že hlavní směnný kurz stále žije.  Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

24.08.2016 15:50 V druhé dekádě výrazně vzrostly pohledávky ČNB vůči zahraničí, pravděpodobně intervencemi

Data o vývoji bilance ČNB hlásí, že v průběhu druhé srpnové dekády výrazně vzrostly pohledávky české centrální banky vůči zahraničí, tedy že ČNB velmi pravděpodobně intervenovala na devizovém trhu, aby udržela korunu nad úrovní 27 za euro. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

24.08.2016 10:09 Pozor na podvodné SMS od finanční správy

Podvodníci zasílají falešné zprávy SMS jménem Finanční správy, které vypadají jako upozornění na daňový nedoplatek. Finanční správa již podala trestní oznámení na neznámého pachatele.  Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

24.08.2016 09:00 Jsou banky připravené na nový zákon o úvěru?

Píšeme na Hypoindex.cz: Od prosince začne platit nový zákon o spotřebitelském úvěru. Zákon přináší řadu změn, které se dotknou nejen klientů, ale i bank. Banky přípravu nepodceňují a na požadavky nového zákona se pilně připravují. Bankám se implementace zákona prodraží. Doplatí na vyšší náklady klient? Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

23.08.2016 13:27 Německé banky začínají zpoplatňovat účty

Konec účtů bez poplatku pocítí od listopadu miliony Němců, kteí mají účet u největší německé banky Postbank. Většina běžných uživatelů tak začne platit bance za vedení účtu. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0Další krátké zprávy »

Anketa

Jakou správu portfolia upřednostňujete?

Pasivní. (219)
 
Aktivní. (226)
 
Žádnou. (1117)
 Celkem hlasovalo 1562 čtenářů

Nejčtenější články z Banky za posledních 14 dní

Paul Stanfield | 10.08.2016 00:00 Robo-poradenství není finančně životaschopné

Nedávno provedená studie zjistila, že britští robo-poradci mají takovou strukturu, že o peníze přijdou a „většina zkrachuje ještě dříve, než do správy získá větší objem aktiv potřebný k přežití“. Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0

Petr Zámečník | 08.08.2016 00:00 Máte vklady pojištěné?

Lidé v Česku chtějí od svých úspor především jistotu. Tu má zvýšit (a zvyšuje) pojištění vkladů. Ale které vklady jsou a které nejsou pojištěné? Lidé se pletou víc, než je zdrávo. Celá zpráva »

Komentářů: 3 / 3 Poslední komentář: 01.01.1970 01:00

Petr Zámečník | 15.08.2016 00:00 Vyhněte se dlouhodobým vkladům. Inflace poroste

Krátkodobé vklady nenabízejí téměř žádné zhodnocení. Konzervativní investoři tak mohou podlehnout touze uložit peníze na delší dobu a aspoň něco vydělat. Prognóza ČNB ale hovoří jasně: Nedělejte to, proděláte! Celá zpráva »

Komentářů: 0 / 0Další články »