CZK/€ 25.165 +0,04%

CZK/$ 23.481 +0,05%

CZK/£ 29.375 +0,05%

CZK/CHF 25.729 +0,16%

10. 11. 2015

0 komentářů

AXA se pustila do on-line prodeje svých produktů

 


 

„Dělit distribuční kanály na tradiční a digitální je dle mého názoru již přežitý pohled. Na distribuci bychom měli nahlížet jako na ekosystém, jehož cílem je klienta edukovat, splnit jeho potřeby a v maximální možné míře také splnit jeho preference na variabilitu interakce a vzájemnou propojenost. AXA tak spuštěním prvního multikanálového produktu vykročila tím správným směrem,“ říká Michael Pupala, ředitel útvaru řízení strategických partnerství a digitalizace.     

Úrazové pojištění 5 PLUS lze sjednat on-line pouze s občanským průkazem a platební kartou za  5 minut. „Hlavním účelem úrazového pojištění je ulehčení období po úrazu a poskytnutí prostředků na uhrazení co nejkvalitnějšího medicínského zákroku. Kvalitní úrazové pojištění totiž zajistí finanční pomoc celé rodině ve chvíli, kdy vážnější úraz jejího člena způsobí dlouhodobější výpadek pravidelného příjmu,“ shrnuje výhody Daniela Barnová, produktová specialistka.   
Zdroj : Tisková zpráva AXA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Digitalizace bude v příštích letech hrát v byznysu stále větší roli. Jak se připravit na velké celospolečenské změny?

Evropská unie (EU) musí  trend digitalizace zachytit a nové technologie a investice do nich nejrůznějšími cestami podporovat a nesvazovat je přílišnými regulacemi. Stejně tak je důležité podpořit investice do kybernetické bezpečnosti, která s digitalizací úzce souvisí. Shodli se na tom účastníci konference Prague Digital Council, kterou u […]

Text: Filip Kučera

06. 12. 2022

V digitalizaci jsou nejlepší španělské a kanadské banky. Česko je ze 41 zemí na 13. místě

Venku je největší globální studie o digitálním bankovnictví – Digital Banking Maturity 2022. Jak si v této sféře stojí retailové banky z 41 zemí z celého světa, včetně Česka? Zmiňovaná studie společnosti Deloitte přináší srovnání digitálních funkcionalit, šíři pokrytí zákaznických potřeb a UX aspektů ve třech klíčových kanálech.

Text: Filip Kučera

25. 11. 2022

Farmaceutický průmysl v roce 2022. Vyplatí se investice do jeho digitální transformace?

Digitální transformace, spolupráce mezi společnostmi i institucemi či řízení strategicky významných činností založené na datech – to jsou jen některé z mnoha faktorů, které zásadním způsobem ovlivňují obor zdravotní péče nejen v roce 2022. Adaptovat se na novou situaci musí vedoucí nemocnic, zdravotní personál i dodavatelé. A […]

Text: Filip Kučera

Foto: Pixabay

03. 06. 2022


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *