CZK/€ 24.320 -0,02%

CZK/$ 20.631 -0,33%

CZK/£ 27.861 +0,15%

CZK/CHF 26.193 +0,32%

15. 11. 2023

Poro a 6250 „erpéček“. Komerční banka a Mastercard představují novou designovou řadu karet League of Legends

 

Komerční banka a Mastercard vydávají novou limitovanou edici karet s oficiálním designem z populární online videohry League of Legends. Kromě originálního vizuálu hráči ke kartě navíc získají i cennou odměnu v podobě 6250 RP bodů, což je virtuální měna, za níž si mohou ve hře dokoupit různé doplňky, a především populární skiny na své championy. Aby mohl zájemce platební kartu Mastercard s motivem League of Legends získat, je třeba sjednání jednoho z bankovních tarifů v aplikaci KB+ nebo na libovolné pobočce Komerční banky, a to do 31. 12. 2023.

Loading



 

Nejnovější kampaň Komerční banky a Mastercard zaměřená na celosvětový herní fenomén League of Legends navazuje na dvě předchozí úspěšné série platebních karet s motivy videohry. Poprvé ale není na kartě jeden z tzv. championů, ale nehratelná postava – Poro. Hráči mají na výběr i druhou variantu, kterou je design karty s neohroženou Kai’Su. S výběrem motivů pomohly české legendy hráčské „lolkové“ komunity Freeze, Herdyn a Charmie, kteří jsou zároveň tvářemi celé kampaně.

„Esport představuje nezanedbatelný segment trhu, který se každým rokem zvětšuje. V současné chvíli lze za hráče videoher v nejširším slova smyslu považovat dva miliony lidí v ČR, mezi které se ve svém volném času také nezdráhám zařadit. V KB tuto komunitu bereme vážně – jako jediná banka v České republice nabízíme klientům novou limitovanou edici dvou karetních designů League of Legends. Nová éra KB je koneckonců i o tom, aby ´bankování´ byla zábava a klient se v bankovním prostředí cítil uvolněně,“ říká Jitka Haubová, členka představenstva KB odpovídající za agendu udržitelnosti.

„Společnost Mastercard v oblasti esportu působí dlouhodobě a díky globálnímu partnerství s Riot Games přináší českým fanouškům unikátní zážitky. Naše esportová komunita stále roste, je velmi inovativní a moderní způsoby placení jsou pro ni už zcela přirozené. Jsme přesvědčení, že i nové designy karet s motivy League of Legends si mezi hráči získají příznivce,“ říká Pavla Císařová, marketingová ředitelka společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.

Součástí kampaně je navíc světově unikátní prototyp „živého“ Pora, kterého vyrobili čeští tvůrci filmových rekvizit spolu s kreativní agenturou Good Game. Poprvé v historii tak budou moci hráči svou oblíbenou herní postavu ovládat jako robota v reálném světě.

Loading


Související články

Průzkum: Ženy investují méně a opatrněji

O své peníze se aktivně starají tři čtvrtiny Čechů, přístup k investování se ale dramaticky liší v závislosti na pohlaví. Zatímco muži aktivně využívají rizikovější investiční nástroje, ženy více preferují bezpečné a konzervativní produkty. Podle nového průzkumu Air Bank je hlavní bariérou pro Češky pocit, že investování […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstck

18. 12. 2025

Osm odpovědí, které ukazují, jak by mohl rok 2026 vypadat pro investory

Rok 2025 přinesl obrovské zhodnocení amerických technologických akcií a nová historická maxima cen drahých kovů. Byl však také poznamenán nejistotou a volatilitou. Jak by mohl vypadat rok 2026 z pohledu investora? Analytici investiční platformy XTB se podívali na výhled pro Českou republiku, hlavní světové ekonomiky a aktiva, […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstck

16. 12. 2025

Investiční výhled pro rok 2026: Evropa může těžit z „kontrolovaného chaosu“

Rok 2026 bude podle investiční společnosti Amundi rokem proměny. Globální ekonomika se přizpůsobuje novému prostředí „kontrolovaného chaosu“, kde se technologická revoluce potkává s geopolitickým napětím, fiskálními problémy a trvale vyšší inflací. Tyto faktory výrazně ovlivní, jak se bude dál vyvíjet hospodářský i investiční cyklus. Vyplývá to z analýzy […]

Text: Redakce

09. 12. 2025