CZK/€ 24.270 +0,25%

CZK/$ 20.823 +0,18%

CZK/£ 27.748 +0,05%

CZK/CHF 25.852 -0,03%

07. 03. 2013

Subjekty:

MetLife spouští reklamní kampaň s názvem “Jsme nyní i tady…”

 


 

Hlavní zprávou kampaně je heslo “Jsme nyní i tady…”. Slogan ukazuje, že MetLife, která patří mezi největší pojišťovací společnosti na světě, působí i na českém trhu a poskytuje dlouholeté zkušenosti v oblasti životního a úrazového pojištění. MetLife pojišťovna je ve spotech prezentována na různých místech ve tvaru Snoopyho, který je představen jako přátelská postava. “Díky této metafoře ukazujeme, že jsme pro všechny klienty v dosahu. Životní pojištění a s ním i Snoopy a MetLife je provází denně na každém kroku,” vysvětluje Daniel Martínek, generální ředitel MetLife v České republice.

Hlavními cíli kampaně je zvýšení povědomí o značce MetLife, propojení pojišťovny se Snoopym i životním a úrazovým pojištěním a v neposlední řadě profilace MetLife jako důvěryhodné globální značky, která poskytuje dlouhodobé finanční zabezpečení.

Cílům kampaně odpovídají i zvolené mediatypy. Hlavní budou televizní spoty a online, který nejlépe pokrývá cílovou skupinu pojišťovny. Doplní je print, který podpoří hlavně finanční aspekty kampaně.

Televizní spoty v délce 30 a 15 vteřin poběží na kanálech Prima Group ve dvou vlnách. První proběhne během března, druhá pak letos v září. Online kampaň poběží paralelně na zpravodajských serverech Novinky.cz, Aktuálně.cz a portálu Seznam. Print pokryje deníky Hospodářské noviny, Lidové noviny,
MF Dnes, regionální Deník a týdeník Ekonom.

Loading


Související články

Ryba k nezaplacení

Kampaň či projekt Ryba domácí stál 178 milionů korun, část z fondů Evropské unie, část z rozpočtu ministerstva zemědělství. Měl posloužit ke zvýšení domácí spotřeby českých ryb.

Text: Luboš Smrčka

05. 06. 2014