CZK/€ 24.395 +0,16%

CZK/$ 20.804 +0,13%

CZK/£ 27.882 +0,57%

CZK/CHF 26.184 +0,31%

20. 08. 2013

Subjekty:

Investice do nového call centra se mBank vyplatila

 


 

mBank přestěhovala své call centrum z polské Lodže do pražského komplexu FUTURAMA, na konci minulého roku. Náklady na stěhování zákaznické linky činily zhruba 4 miliony Kč. S ohledem na fakt, že je nové call centrum vybaveno nejmodernějšími systémy, však nešlo o nijak závratnou částku.

„mLinka je tu především pro naše zákazníky a proto mě velice těší, že v pravidelném průzkumu spokojenosti zákazníků s obsluhou call centra, se to naše umístilo v rámci celé skupiny BRE bank na prvním místě.” uvedl Slawomir Laskowski, manažer péče o zákazníky.

Call centrum mBank je v provozu 7 dní v týdnu a zaměstnává 50 operátorů, kteří denně odbaví zhruba 2000 příchozích hovorů. Nejčastějším důvodem, proč zákazníci volají na mLinku, je žádost o pomoc při přihlášení do internetového bankovnictví, žádost o novou platební kartu či blokaci platební karty. V letní sezóně je jedním z nejčastějších témat i dotaz na cestovní pojištění, jeho parametry, rozsah, možnosti sjednání a podobně.

Za zrušením a snížením poplatků za využití mLinky stojí především snaha o sjednocení a zjednodušení poplatků. K 1. červenci byly zrušeny dvaceti korunové poplatky za zřízení, změnu nebo zrušení trvalého příkazu, souhlasu s inkasem a příkazu na inkaso prostřednictvím mLinky. Snížen byl poplatek za realizaci zahraniční platby prostřednictvím mLinky.

Loading


Související články