CZK/€ 24.320 -0,02%

CZK/$ 20.631 -0,33%

CZK/£ 27.861 +0,15%

CZK/CHF 26.193 +0,32%

03. 01. 2024

Fio banka v nových spotech vyráží do Itálie

 

Fio banka přiváží nové reklamní spoty ze série Pro všechny světské radosti. Hlavními tvářemi jsou stále Štěpán Kozub jako kolotočář Fredy Boháček a Petra Nesvačilová, která ztvárňuje jeho manželku Karmen. Dvojice tentokrát vyrazila na dovolenou do Itálie.

Loading



 

Agentura Jinej Gang připravila i další pokračování kampaně pro Fio banku s názvem Pro všechny světské radosti, ve kterých své hlavní protagonisty, Fredyho Boháčka a jeho manželku Karmen, poslali na dovolenou do Itálie. Dvojici sledujeme při jejich příjezdu na mýtné bráně, v kempu, na pláži i na tradičním rybím trhu. V hlavních rolích diváci uvidí Štěpána Kozuba a Petru Nesvačilovou. Spoty vznikly v produkci AdKolektiv, režíroval je Daniel Růžička, osvědčený tvůrčí tým se tak nezměnil. Natáčelo se na několika různých místech v Chorvatsku, Slovinsku i Itálii.

„Od začátku jsme se těšili na to, kam až bude možné kampaň Pro všechny světské radosti posunout, protože jsme věděli, že ústřední komická dvojice nabízí nepřeberné možnosti. Atraktivní prostředí a humor tak trochu na hraně, to jsou hlavní devízy i letošního pokračování, které pro nás kolegové z Jinýho gangu připravili. Stojíme si za tím, že si ze sebe i banka může udělat legraci a oceňují to na nás stávající i noví klienti. Kromě toho, že naše reklamy budí emoce, tak i na tvrdých číslech vidíme, že kampaň dobře funguje a plní svůj účel,“ uvádí nové spoty obchodní ředitel Fio banky Jan Bláha.

V rámci pokračování bylo natočeno celkem 6 spotů, všechny diváci postupně uvidí v průběhu ledna.

SPOTY:

REKLAMA

Jde to, Karmenko, jde to i bez poplatků! – osobní účet bez poplatků

Ahój, Češi! U nás máte vše na jednom místě. – komplexní bankovní služby

Fredy, nafoukni mi matračku. – podnikatelský účet bez poplatků

Karmen, to je investiční tuňák! – investování

Tady bych chtěl s tebou, lásko, v klidu dožít. – hypotéka

 Kréma, pučini? – splátkový úvěr

Kampaň Pro všechny světské radosti odstartovala 25. prosince na stanicích PRIMA GROUP, ÓČKO Group a ATMedia. Od ledna ji diváci také mohou vidět ve formě sponzorských vzkazů na České televizi. Fio banka začíná se spoty v 45vteřinové stopáži, pokračovat budou i klasické třicetivteřinové. Některé z nich mají ještě prodlouženou online verzi, která jsou k vidění na sociálních sítích banky. Kampaň bude podpořená online bannery, PPC reklamou, sociálními sítěmi a POS materiály na pobočkách.

Loading


Související články

Průzkum: Ženy investují méně a opatrněji

O své peníze se aktivně starají tři čtvrtiny Čechů, přístup k investování se ale dramaticky liší v závislosti na pohlaví. Zatímco muži aktivně využívají rizikovější investiční nástroje, ženy více preferují bezpečné a konzervativní produkty. Podle nového průzkumu Air Bank je hlavní bariérou pro Češky pocit, že investování […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstck

18. 12. 2025

Osm odpovědí, které ukazují, jak by mohl rok 2026 vypadat pro investory

Rok 2025 přinesl obrovské zhodnocení amerických technologických akcií a nová historická maxima cen drahých kovů. Byl však také poznamenán nejistotou a volatilitou. Jak by mohl vypadat rok 2026 z pohledu investora? Analytici investiční platformy XTB se podívali na výhled pro Českou republiku, hlavní světové ekonomiky a aktiva, […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstck

16. 12. 2025

Investiční výhled pro rok 2026: Evropa může těžit z „kontrolovaného chaosu“

Rok 2026 bude podle investiční společnosti Amundi rokem proměny. Globální ekonomika se přizpůsobuje novému prostředí „kontrolovaného chaosu“, kde se technologická revoluce potkává s geopolitickým napětím, fiskálními problémy a trvale vyšší inflací. Tyto faktory výrazně ovlivní, jak se bude dál vyvíjet hospodářský i investiční cyklus. Vyplývá to z analýzy […]

Text: Redakce

09. 12. 2025