CZK/€ 24.565 -0,18%

CZK/$ 21.328 -0,01%

CZK/£ 28.508 +0,19%

CZK/CHF 26.421 -0,08%

30. 03. 2017

Subjekty:

ČPP startuje jarní kampaň s novým připojištěním KLIKA

 

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP“) startuje svou kampaň s mottem „Máte KLIKU, zaplatíme škodu i Vám!“, jejíž součástí je nabídka nového připojištění KLIKA, které mohou řidiči k povinnému ručení získat za zvýhodněnou cenu až do konce června.

Loading



 

ČPP v letošní kampani pamatuje i na řidiče, kteří se stanou viníky dopravní nehody. I těm nejzkušenějším motoristům se může stát, že způsobí dopravní nehodu. Zatímco poškozeným je vzniklá škoda proplacena z povinného ručení viníka nehody, samotný viník si škodu musí uhradit sám nebo z jiného pojištění. A to buď z havarijního, a nebo právě z nového připojištění KLIKA.

 

„Výhodou připojištění KLIKA je výrazně nižší cena proti klasickému havarijnímu pojištění. Ke sjednanému povinnému ručení si můžete KLIKU pořídit již od 31 korun měsíčně. Limit pojistného plnění si zde přitom klient volí sám,“ uvedla Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu. Nové připojištění KLIKA je součástí jarní kampaně ČPP, která bude probíhat od dubna do konce června. Noví klienti budou mít v tomto období jedinečnou příležitost získat KLIKU za zvýhodněnou cenu.

 

REKLAMA

„Snažíme se každý rok přicházet s inovacemi, které přímo reagují na aktuální potřeby našich klientů. Zákazníkům, kteří si u nás zakoupí povinné ručení, umíme nyní i bez havarijního pojištění nabídnout pojistné kryti pro případ nehody. Věříme, že širší paleta připojištění zvýší zájem o naše produkty a služby v oblasti autopojištění a podpoří naši image úspěšné pojišťovny, která si stabilně drží postavení trojky na trhu v pojištění vozidel,“ dodala Kolaříková.

 

Kampaň ČPP podpoří nový spot s Patem a Matem, který bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov. „Ve srovnání s předchozími lety dostane tato kampaň výraznější podporu v rozhlasovém vysílání. Generální ředitel ČPP Jaroslav Besperát vystoupí v pořadu Business Party v radiu Bonton a také na Frekvenci 1,“ doplnila Kolaříková.

 

Kampaň bude vidět také na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, Světu motorů, Sportu, Blesku, Nedělním Blesku, Metru, 5plus2, Týdnu, Instinktu, Sedmičce, Interview, Model Hobby a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic a nově se objeví také na CLV. Na přípravě jarní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s kreativou a tvorbou vizuálního stylu.

Loading


Související články

Jaký typ úvazku si vybrat pro letní brigádu

Správná volba pracovního úvazku při letní brigádě může výrazně ovlivnit výši čisté mzdy i celkové výhody. Dohoda o provedení práce nebo dohoda o pracovní činnosti jsou vhodné pro krátkodobou práci s flexibilním rozvržením pracovní doby. Zkrácený úvazek se zase hodí pro studenty, kteří chtějí dlouhodobě kombinovat studium s prací. […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

25. 06. 2025