CZK/€ 24.285 +0,06%

CZK/$ 20.873 +0,24%

CZK/£ 27.806 +0,21%

CZK/CHF 25.886 +0,13%

02. 05. 2023

Swiss Life Select spouští svou historicky největší kampaň v ČR

 

Fincentrum & Swiss Life Select a.s. změnila k 1. květnu 2023 název na Swiss Life Select a.s., její dceřiná realitní společnost na Swiss Life Select Reality s.r.o. Sjednocenou značku podpoří marketingová kampaň, jejímž cílem je propagovat práci finančních konzultantů i realitních makléřů, kteří poskytují své služby výhradně pod značkou Swiss Life Select.

Loading



 

„Naší zatím největší mediální kampaní chceme zvýšit povědomí o tom, že Swiss Life je silná značka, která má celosvětový dosah. Během 165 let své historie se stala synonymem švýcarské kvality, jistoty a spolehlivosti. I díky tomu můžeme na českém trhu nabízet služby té nejvyšší kvality. Pomáháme klientům vést život podle vlastních představ,“ řekl Karel Šulc, generální ředitel Swiss Life Select.

Masivní kampaň proběhne ve dvou vlnách. První odstartovala se změnou názvů 1. května, druhá je naplánována na konec prázdnin a celý podzim tohoto roku.

V první vlně budou v televizní kampani použity třicetivteřinové spoty, jejichž cílem je podpořit znalost značky a posílit pozitivní emoce k ní. Kampaň v kreativě pracuje se švýcarskou spolehlivostí a tradicí, která je známá po celém světě. Ve druhé vlně budou využity kratší desetivteřinové spoty a sponzoring pořadů. Mediální kampaň poběží také na nejposlouchanějších celostátních rozhlasových stanicích. I v audio verzi kampaně pracuje Swiss Life Select s motivem tradice a spolehlivosti. Za kreativním konceptem stojí agentura Ydeal.

Interní tým ve spolupráci s mediální agenturou naplánoval také kampaň napříč online kanály. Využije video formáty, statické bannery i textovou reklamu. V letních měsících bude kampaň doplněna také o outdoorové plochy – billboardy a bigboardy.

REKLAMA

„Pro Swiss Life Select jsme připravili kreativní koncept, který vyvolává emoce založené na událostech, které jsou v životě opravdu důležité. Snažili jsme se symbolizovat, co znamená vést život podle vlastních představ. Protože v životě nejde jen o peníze, chceme poukázat na to, co je skutečně důležité – například naše děti a mezilidské vztahy,“ říká ke konceptu Martin Komárek z agentury Ydeal. „Důležitou symbolikou v kampani je role někoho, kdo nám pomáhá vést život podle našich představ – v případě dětí jsou to jejich rodiče. A v případě rodičů pak konzultanti a makléři Swiss Life Select, coby partneři při přijímání správných finančních rozhodnutí.“

Kampaň pro Swiss Life Select připravila reklamní agentura Ydeal. Režisérem televizních spotů je Nikolas Rigo. O digitální část kampaně se postarala agentura Doblogoo.

Loading


Související články

Investiční výhled pro rok 2026: Evropa může těžit z „kontrolovaného chaosu“

Rok 2026 bude podle investiční společnosti Amundi rokem proměny. Globální ekonomika se přizpůsobuje novému prostředí „kontrolovaného chaosu“, kde se technologická revoluce potkává s geopolitickým napětím, fiskálními problémy a trvale vyšší inflací. Tyto faktory výrazně ovlivní, jak se bude dál vyvíjet hospodářský i investiční cyklus. Vyplývá to z analýzy […]

Text: Redakce

09. 12. 2025

Jak se změní daně a minimální odvody živnostníků v příštím roce

Podnikání na živnostenský list přináší kromě svobody a flexibility také povinnost pravidelně odvádět daně a pojistné na sociální a zdravotní pojištění. Rok 2026 měl podle původních plánů přinést další zpřísnění podmínek a postupné navyšování minimálních odvodů. V důsledku politických změn však dochází k přehodnocení některých opatření, což […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstck

08. 12. 2025

Komentář: Před riziky varuje už i Bank of England

Bank of England vydala novou zprávu o finanční stabilitě a píše v ní: „Podle názoru FPC (Financial Policy Committee) zůstávají ocenění mnoha rizikových aktiv nadále výrazně nadhodnocená, zejména u technologických společností zaměřených na umělou inteligenci (AI). Ocenění akcií v USA se blíží nejvyšším hodnotám od dob internetové […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstck

05. 12. 2025