CZK/€ 24.315 +0,06%

CZK/$ 20.652 -0,09%

CZK/£ 27.744 +0,24%

CZK/CHF 25.999 +0,10%

02. 05. 2023

Swiss Life Select spouští svou historicky největší kampaň v ČR

 

Fincentrum & Swiss Life Select a.s. změnila k 1. květnu 2023 název na Swiss Life Select a.s., její dceřiná realitní společnost na Swiss Life Select Reality s.r.o. Sjednocenou značku podpoří marketingová kampaň, jejímž cílem je propagovat práci finančních konzultantů i realitních makléřů, kteří poskytují své služby výhradně pod značkou Swiss Life Select.

Loading



 

„Naší zatím největší mediální kampaní chceme zvýšit povědomí o tom, že Swiss Life je silná značka, která má celosvětový dosah. Během 165 let své historie se stala synonymem švýcarské kvality, jistoty a spolehlivosti. I díky tomu můžeme na českém trhu nabízet služby té nejvyšší kvality. Pomáháme klientům vést život podle vlastních představ,“ řekl Karel Šulc, generální ředitel Swiss Life Select.

Masivní kampaň proběhne ve dvou vlnách. První odstartovala se změnou názvů 1. května, druhá je naplánována na konec prázdnin a celý podzim tohoto roku.

V první vlně budou v televizní kampani použity třicetivteřinové spoty, jejichž cílem je podpořit znalost značky a posílit pozitivní emoce k ní. Kampaň v kreativě pracuje se švýcarskou spolehlivostí a tradicí, která je známá po celém světě. Ve druhé vlně budou využity kratší desetivteřinové spoty a sponzoring pořadů. Mediální kampaň poběží také na nejposlouchanějších celostátních rozhlasových stanicích. I v audio verzi kampaně pracuje Swiss Life Select s motivem tradice a spolehlivosti. Za kreativním konceptem stojí agentura Ydeal.

Interní tým ve spolupráci s mediální agenturou naplánoval také kampaň napříč online kanály. Využije video formáty, statické bannery i textovou reklamu. V letních měsících bude kampaň doplněna také o outdoorové plochy – billboardy a bigboardy.

REKLAMA

„Pro Swiss Life Select jsme připravili kreativní koncept, který vyvolává emoce založené na událostech, které jsou v životě opravdu důležité. Snažili jsme se symbolizovat, co znamená vést život podle vlastních představ. Protože v životě nejde jen o peníze, chceme poukázat na to, co je skutečně důležité – například naše děti a mezilidské vztahy,“ říká ke konceptu Martin Komárek z agentury Ydeal. „Důležitou symbolikou v kampani je role někoho, kdo nám pomáhá vést život podle našich představ – v případě dětí jsou to jejich rodiče. A v případě rodičů pak konzultanti a makléři Swiss Life Select, coby partneři při přijímání správných finančních rozhodnutí.“

Kampaň pro Swiss Life Select připravila reklamní agentura Ydeal. Režisérem televizních spotů je Nikolas Rigo. O digitální část kampaně se postarala agentura Doblogoo.

Loading


Související články

Co by se v příštím roce mohlo stát? Šokující předpovědi pro rok 2026

Budoucnost se téměř nikdy neodvíjí jasným směrem. Ať už jde o technologie, kulturu nebo politiku, ke klíčovým změnám a razantním výkyvům dochází téměř každoročně. A právě tehdy přichází na řadu Šokující předpovědi od Saxo Bank. Nejde o domácí pohled ani o prognózu – jsou to myšlenkové experimenty […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstck

17. 12. 2025

Osm odpovědí, které ukazují, jak by mohl rok 2026 vypadat pro investory

Rok 2025 přinesl obrovské zhodnocení amerických technologických akcií a nová historická maxima cen drahých kovů. Byl však také poznamenán nejistotou a volatilitou. Jak by mohl vypadat rok 2026 z pohledu investora? Analytici investiční platformy XTB se podívali na výhled pro Českou republiku, hlavní světové ekonomiky a aktiva, […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstck

16. 12. 2025

Komentář: Optimismus investorů je již poněkud přehnaný

V posledních pěti letech došlo k inflaci téměř všeho – od spotřebního zboží, komodit až po investiční aktiva. Tato inflační epizoda byla logickým důsledkem nouzového navyšování peněz v oběhu vládami a centrálními bankami na počátku pandemie. Ačkoli se podařilo zamezit hluboké recesi, cenu za to platíme dodnes, zejména sníženým životním […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstck

15. 12. 2025