CZK/€ 24.610 +0,12%

CZK/$ 21.323 +0,32%

CZK/£ 28.316 +0,26%

CZK/CHF 26.330 +0,10%

03. 06. 2015

Nová Škoda Superb Combi detailně. Prozkoumali jsme kufr

 


 

Nová Škoda Superb Combi detailně. Prozkoumali jsme kufr

Praha – Nová Škoda Superb Combi je ještě pohlednější a praktičtější než její dosavadní generace.

Vyplývá to z dvouhodinového zkoumání vozu redaktorem Aktuálně.cz ve fotoateliéru umístěném v prostorách tribuny bývalého Spartakiádního stadionu v Praze na Strahově.

Přistavený vůz nebyl ještě produkčním exemplářem, tudíž například některé krycí plasty ještě nebyly vyrobeny z materiálu, jaký bude používán pro sériové vozy. Jinak ale šlo o pojízdný a plně vybavený exemplář.

Zajímal nás především zavazadlový prostor, jehož objem – 660 litrů – automobilka odtajnila už dříve. Reálný pohled nás jen utvrdil v pocitu, že je opravdu velmi prostorný. Pokud se nějaký předmět ocitne až u opěradel zadních sedadel, mají lidé menší postavy problém na něj dosáhnout.

REKLAMA

Minimální využitelná délka kufru činí podle našeho měření 113 centimetrů. Je to o třináct centimetrů více, než kolik bylo k dispozici v minulé generaci. Šířka je rovný metr. V tomto parametru se tedy končící a nastupující superb neliší. Půdorys je prakticky ideální obdélník. Boční stěny pak směřují kolmo vzhůru.

Největší rozdíl je však v možnosti přepravovat dlouhé náklady, pokud jsou sklopena opěradla zadních sedaček. Do minulého superbu jste mohli naložit předměty dlouhé maximálně 196 centimetrů, nyní je to celých 210 centimetrů.

V obou případech jsme měřili prostor za sedačkou řidiče, která byla nastavena pro ideální sezení řidiče vysokého 186 centimetrů. S převážením lyží, případně rozložených skříní, tedy nebude problém. Pokud se povytáhnou opěrky hlavy, vznikne po položení opěradel na sedáky prakticky ideálně rovná plocha.

Výbava superbu combi se podle našeho zjištění i dosud zveřejněných informací nebude v praxi lišit od toho, co je k dispozici v karosářské variantě limuzína. Tedy v zadní části vozu se jedná o elektromotorem ovládané zadní dveře, nohou aretovatelné tažné zařízení, zarážky pro upevnění nákladu pomocí suchých zipů, síťový program, mezipodlahu, s níž lze manipulovat pomocí pouze jedné ruky, či lampičku, kterou lze z vozu vyjmout.

Pod mezipodlahu lze umístit jak krycí roletu, tak i speciální držák na oděvy.  Zcela dole je ještě prostor pro uložení plnohodnotného rezervního kola.

Loading