CZK/€ 25.320 +0,18%

CZK/$ 23.408 +0,56%

CZK/£ 29.523 +0,28%

CZK/CHF 25.813 +0,21%

Spor o provize: OVB vs. Karel Maroušek

 


 

Finančně poradenská společnost Partners for Life Planning včera informovala o přelomovém rozhodnutí soudu ve věci zadržovaných provizí a konkurenčních doložek. Soudní spor vedl Karel Maroušek, který z OVB přešel spolu s dalšími poradci do tehdy vznikající společnosti Partners.

„Společnost OVB Allfinanz byla odsouzena k tomu, aby svému bývalému poradci neprodleně uhradila všechny protiprávně zadržované provize,“ uvádí tisková zpráva Partners. Podle Jaroslavy Matouškové, tiskové mluvčí OVB, se situace má ale jinak: Žalobci Marouškovi bylo vyhověno pouze částečně, když mu byly zatím nepravomocně přiznány provize pouze za 3 měsíce a žaloba na další provize nebyla soudem připuštěna.“

Rozhodnutí soudu zatím nebylo vydáno písemně, a tak nelze rozsoudit, zda je blíže skutečnosti varianta soudního rozhodnutí z tiskové zprávy Partners nebo z vyjádření OVB.

Zadržení provizí je do jisté míry ze strany finančně poradenské společnosti opodstatněný krok. Společnost tím vytváří rezervy pro případ storno provizí, které mohou požadovat zastoupené finanční instituce po finančním poradci.

OVB se způsob interpretace soudního rozhodnutí nelíbí: „Způsob interpretace nepravomocného, zatím ani písemně nevyhotoveného, rozsudku, považuje OVB za účelový a nepřípustný,“ uvádí Jaroslava Matoušková a dodává: „Neetický způsob, jakým se společnost Partners snaží zneužít dosud nepravomocného rozsudku ve prospěch člověka, o jehož profesionální etice a postupu při odchodu ze struktur OVB lze s úspěchem pochybovat, nebude OVB komentovat. Pokud jde o nekalosoutěžní žalobu Marouška a spol., v této věci byly Vrchním soudem v Praze pravomocně zamítnuty veškeré jejich návrhy na předběžná opatření proti OVB a ve věci samé dosud žádná soudní jednání neproběhla.“

REKLAMA

Ať již je rozhodnutí soudu blíže verzi OVB nebo Partners, je euforie finančních poradců, kteří z OVB odešli, předčasná. U konce je pouze prvoinstanční řízení. „Po doručení písemného vyhotovení rozsudku připraví právní zastoupení OVB v řádné lhůtě odvolání, neboť podle jeho právního názoru žalující straně právě pro svévolné a neetické porušení svobodně uzavřené smlouvy žádný nárok na výplatu zadržené provize nevzniká. Názor prvoinstančního soudu na celou záležitost na podstatě věci nic nemění,“ uvádí k dalšímu postupu OVB Jaroslava Matoušková.

OVB se pravděpodobně bude muset odvolávat i v dalších sporech: „Někteří bývalí spolupracovníci OVB se proto rozhodli podat na OVB žalobu pro nekalou soutěž, která se nyní projednává. Požadujeme, aby nám OVB zaslala potřebná vyúčtování a aby se omluvila za kroky, které nás měly poškodit," uvádí žalující Karel Maroušek. Podle žalující strany OVB zadržuje nejen provize, ale též přehledy nutné k podání daňového přiznání.

Konkurenční doložka… neplatná?

Konkurenční doložka je jedním ze sporných bodů podnikání finančních poradců. Je platná? Podle OVB ano. Její porušení ovšem dosud nebylo žalováno, a tak soud v této věci dosud nerozhodoval. Podle společnosti Partners se OVB v soudním sporu s Karlem Marouškem pokoušela započíst smluvní pokutu za porušení konkurenční doložky vůči zadržovaným provizím.

Soud odmítl snahu OVB využít pokut z konkurenční doložky k započtení nároku na provize a označil ji tak za nepoužitelnou,“ uvádí tisková zpráva Partners.

REKLAMA

Právní analýzu konkurenčních doložek a jejich platnosti či neplatnosti vypracoval též Vladek Krámek, právník společnosti Fincentrum. „Odpověď na otázku, zda je ta která konkurenční doložka platná nebo není, bude vždy záviset také na jedinečných okolnostech každého případu,“ shrnuje v závěru své analýzy.

Roztržený pytel se soudními spory

V poslední době je soudních sporů v okolí OVB rovnou několik. OVB je žalována sdružením Klienti Helvagu, kteří chtějí náhradu za investici doporučovanou poradci OVB, naopak OVB žaluje Tomáše Prouzu za jeho výroky proti OVB. „Žádné trestní oznámení mi zatím nepřišlo,“ uvedl Tomáš Prouza na náš dotaz.

A pak je tu několik soudních sporů vedených bývalými poradci OVB za zadržované provize. Těch bude pravděpodobně ještě přibývat.

Loading

Vstoupit do diskuze 77 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář: ovb Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Poradce

    18 června, 2008

    Pripada mi to jako Perpetum mobile.

    Odpovědět

  • Nibor

    18 června, 2008

    Souhlasim:) a verim tomu, ze se se tu zase strhne bitka vsech skvelych „poradcu“ , ktera ze to financne poradenska spolecnost je ta nejlepsi…

    Odpovědět

  • Asi "tupoun"

    18 června, 2008

    Bohužel musím souhlasit… Bitka určitě bude… Zbytečná, nicneříkající a nikam nevedoucí… Obě strany si zas budou přihřívat polívčičku a pomlouvat tu druhou… Kdyby se raději věnovali vzdělávání a klientům… Bylo by všem lépe:))

    Odpovědět

  • THE

    18 června, 2008

    Že už se na to nevykašlete, fakt !!! Ze serveru ICZ se stal server dvou firem, OVB a Partners, které si jeho prostřednictvím řeší svoje nekonečné a nikdy nikam vedoucí spory. Být potencionálním klientem a číst tyto komentáře, tak je mi na zvracení a hlavně bych si nikdy více po přečtení zde publikovaných komentářů nepustil žádného finančního poradce do bytu nebo jak se vznešeně nazýváte !!!

    Odpovědět

  • TH@

    18 června, 2008

    To je pravda…. a redakce to články tohoto typu podporuje. Asi z toho chce vytřískat návštěvnost, lidi sem začínají chodit číst tu žumpu a zjistit kam až jsou schopni někteří zajít !!!!

    Odpovědět

  • Roman

    18 června, 2008

    ..Vykašlat ? Proberte se, finančné poradenství je vznešená a náročná služba pro klienta – je dobře že tyto stránky navštěvují a poznají co je OVB za žumpu a PROČ z ní elita odešla – PROČ vůbec někdo(kapacity jako Kohout..) takovouto spol. založil – právě proto,aby se ukázalo na zvěrstva a vyčistilo se to tu od takových prasat jako OVB(Helvag,Štork,podrazy na vlastní lidi a lhaní Uzla a Matouškové) , Eurofinancialu a podobných podvodů.. Finance si zasloží odbornou péči,proto elita(20% lidí ale 60% obratu) z OVB utekla(nemožnost kvalitní práce pro klienta) a nešla jinam, šla tam, kde je jediné/ečné analytické zázemí a dobré provize, které nemají fuckefekt jako v jiných spol., kde se musí bouchat aby se uživilo a bouchá se tam také proto,že ani nevědí že poškozují klienta-fucksystém bez analytické podpory…někdo tu určitě napadne že PFLP má analytiků málo – ale pokud mají takovouto „Kohout,´šídlo..“ kvalitní podporu na začátku,tak je to INOVACE a směr ke kvalitě jaký v čechách nemá obdoby a fandím jim a jsem přesvědčen,že tento tým rozšíří a naladí a nebudou mít konkurenci..
    Měl jsem poradce z OVB,AWD,Fin a ted´z PFLP a je to rozdílné ..lépe nastavené a vysvětlené programy – nejlevnější produkt, vyřídil mi hypo pro zahraničního klienta, kde mi dáma z O.. plácala takové nesmysly(obchodní vedoucí)a horší sazbu…prostě lepší fin.hypoteční servis pro naši realitku! Fin dělal rychle,ale nedostali jsme nikdy slevu na % ..Prostě jako klient(real.kancelář) vidím jasné rozdíly ve znalostech,rychlosti a celkovém servisu,který nám tito poradci v průběhu 3 let přinesli a přináší..
    Jako klient jsem jedině rád, že se tyto spol. dohadují, protože se do éteru dostanou takové zajímavé info…Pro mne, jako klienta je „otázkou“ jak se asi zachová jistá spol. ke mne,jako klientovi,když své vlastní lidí podráží,hájí bouchače atd..o kvalitě služeb nemluvě,ta je hlavně o výběru produktu pro mne a dost dobře to bez analytiků nejde(i kdyby tam měli mít jen jednoho!!!!)
    Jen at´se perou, když se dva perou(dva nej),třetí se směje – třetí je klient,který jen vytěží z konkurenčného boje,protože ten přináší inovace,pokrok,nové možnosti a vyšší nároky na kvalitu..

    Odpovědět

  • jarda

    18 června, 2008

    Prominte ale musim reagovat na vas clanek – jste malinko mimo misu…..zaprve partners jsou na trhu jeden rok viz clanek P.Zamecnika z 29.5.2008 tak jak s nimi muzete mit 3 letou zkusenost? Dale cele vyzneni clanku ukazuje na jasnou tendencnost a neverohodnost. Co pisete je jen demagogie a pospineni jinych.

    Odpovědět

  • Roman

    18 června, 2008

    Vysvětlení : 3 roky ne Partners, ale všechny poradenské spol. přichází do poboček naší RK a dožadují se spolupráce,že nám budou dělat hypotéky..Proto 3letá zkušenost,čtěte pozorně! Demagogie,pošpinění? milý pane, poradkyně O..B která nám dělala hypo několik měsíců pos..ala co mohla,protože rychle a efektivně vyřídit hypo přes centrálu O..B je nemožné! stále nějaké problémy,průtahy a u několika klientů byla hypo i špatně vybrána . např. loni ani nemohla udělat spořku,u které několik klientů mělo nejlepší podmínky a nakonec to dořešil poradce z Fin.! takových arogantních anomymů mám plné zuby – jsem mimo mísu? V real. oboru jsem 5 let a jediné problémy s prodejem bytu a hypa byly jen s ukecanýmy O..áky co hov..o uměli,trvalo to dlouho a nikdy nebyla sleva na sazbě! Nebudu tu raději rozebírat případy , kdy jsme jako kancelář rušily prodej a platily smluvní pokuty právě proto,že extra poradce O..B neuměl a ani nemohl vyřídit v řádném termínu hypo!!! Neštvěte mne s takovými řečmi, ona ta Gst ani NESměla odevzdat úvěr v naašem regionu a čekali jsme až to bude moci odvézt do Prahy na centrálu,několikrát musel jet klient podepsat žádost 80km do Prahy a samé takové kiksy…pak jeden z klientů přivedl svého poradce Fin a ejhle, podpis na pobočce v regionu,rychle a se slevou..Poslední várku hypo jsme nechali vyřídit poradci Partners,který byl/a nejpružnější,rychle nechala vinkulovat pojistky k úvěru a klient měl lepší sazbu!!!! Mluvím tady ze škusenosti a žádný Jarda“ mne tu nebude osočovat z nevěrohodnosti!!!! Nejvíce komplikované jsou hypo pro cizince,obzvlášt´ ruskou klientelu , což zvládlo pouze Fin a Partner,druhý zmíněný/á spol. měla nejlépe připravenou a znalou poradkyni,se kterou je radost pracovat!
    ————www.eeccz.com——-
    ———-www.eecreality.cz—-
    Roman !!

    Odpovědět

  • Asi lama...

    23 června, 2008

    Vy jste opravdu mimo mísu… Kdo kdy viděl hypotéky odevzdávané přes centrálu??? Fakt jste si lepší článek vymyslet nemohl… Zkuste si nejdřív zjistit fakta, než začnete osočovat… Ale PR článek super:)) Troška slušnosti by sice neuškodila, ale to asi se základním vzděláním nezvládneme… Jinak Co se týče realitek, sorry, že to říkám, ale větší p…..a jsem neviděl (až na vyjímky samozřejmě)… Sebrat prachy tuhle, támhle, hlavně vidělat… Hezký den Romane:))

    Odpovědět

  • Roman

    23 června, 2008

    ..asi určitě lama..
    pod textem jsem zanechal www naší spol,fakta nemusím ověřovat,mám je a jen pro vás – paní z O.. loni nemohla odevzdávat ČS a HB snad ani předloni,protože ji O..nemělo v zastoupení..když tyto spol O.. začala nabízet,tak v tom měli pěkný bordel a nesměla odevzdávat na pobočkách v regionu,ale vozila to Prahy – a tam musel klient..s GST Mirkou Ve…ou jsem poté rozvázal spolupráci poté,kdy si klient přivedl známého z Fin a prodej hypo dobře a rychle dopadlo..
    Nevím odkud či z pod jakého kamene jste vylezl,ale základní vzdělání máte asi jen,když neumírte napsat ani „vidělat“ – nejste vy tvůrce PR z OVB? Kde berete tu naivní drzost mne tu napadat že nemám fakta, nejsem ubohý negramotný anonym jako vy co plácá do vzduchu..
    PR článek ode mne ? pro koho? pro Fin a Part? že to udělali lépe než O? no jasně,je to tak,taková je zkušenost a pokud vím,tak ve městě už s O..B žádná realitka nechce nic mít..asi zkušenost,ale vás nepřesvědčí..(realitky za doporučeného klienta dostávají od poradce,kterému nechají VYdělat nějakou provizi,od paní z O..B či celkově z OV..nedostali nikdy nic,protože samotný jejich poradce dostal kulový.. – to je symbioza,víte?
    Tak a ted´k k tomu vašemu plácnutí“sebrat prachy“ – máme oficiální ceník,i na webu a jedeme“ podle etických i profesních pravidel Asociace RK,je to průhlednější obchod než třeba autobazar..(provize 18.000 do 500.000 prodejní ceny,nad 500 procenta,o kterých je klient předem informován-je to i nutnost protože se promítají do kupních smuv a platí se z nich daně(nesmí se křížit dań z prodeje a provize,pak je to průser a hon z finančáku..) ale to LAMA jako vy neví,ta zná možná nějaké vy…né překupníčky,ne profi Real ..
    Vi/Vydělat …fakt lama

    Odpovědět

  • Někdo

    18 června, 2008

    Majer, Prouza, Borkovec, ve vysoce degresivním sestupném pořadí, jsou mistři překrucování. Ti jsou schopni totálně prohraný spor prezentovat jako úžasné vítězství. O údajném limitu na IŽP bez pojistné ochrany ve výši 1000 kč neví ani jejich vlastní poradci, i když to MPB vykřikují do světa (měli by se s tímto poselstvím zřejmě obrátit i do vlastních řad). Neustále lžou o své vlastnické struktuře, na půdě AFIZu nevyjímaje. Mnohá jejich ředitelství jsou stále bouchači IŽP, nic jiného (zavolejte např. J. Lucbauerové). To je jasné, přes noc se dokáže změnit jen rétorika, nikoli činy a zvyky, natož si ještě dobrovolně snížit provizní příjem. Proplacenost se stále drží na velmi nízkých číslech okolo 60%. Kdo má kontakty na Pioneer, Axu či Aegon, nechť si to ověří. Jak se dá taky dělat kvalitní poradenství, když zfanatizované děti jsou vedeny k tomu, aby náborovali hned po vstupu do firmy na vlně nadšení a hlavně dělali BJ. Makejte, blíží se Mexiko, tam to bude ještě lepší než na Madeiře. Takhle své podřízené toho asi moc nenaučí. Ale hlavně že jsou objemy. Ta páchnoucí díra OVB se přece musí brzo porazit, abychom jim ukázali.
    Firma P. je známá překrucováním, mlžením a mnohdy i upřímným lhaním. Věrohodnost jakéhokoliv jejich vyjádření či tiskové zprávy se limitně blíží nule.

    Odpovědět

  • Je to tak

    18 června, 2008

    Ano ano, firma P. je tovarnou na kecy.

    Odpovědět

  • Pavel M.

    18 června, 2008

    Myslíte, že spor, kde soud řekne, že OVB zadržovala provize neoprávněně a že je má neprodleně vyplatit, je prohraný? No vlastně z pohledu OVB ano 🙂
    Jinak pokud by chtěla redakce hezký článek o tom, jak se OVB musela vyrovnat s řadou odešlých poradců, na kterých zkusila vymáhat konkurenční doložku, ať si najde jejich právního zástupce, JUDr. Petra Čunderlíka a poslechne si, jak ráda ještě OVB uzavírala dohody o narovnání po prvním prohraném sporu…

    Odpovědět

  • :)

    18 června, 2008

    :):) To musí být zloby a zášti a závisti v člověku, který tohle píše….Dalo by se reagovat na každou překroucenou poznámku, ale je to naprosto zbytečné. Ověřil jsem si proplacenost – je to jinak (těch 60% je včetně všech měsíců a kdo se vyzná ví, že poslední dva prostě nemůžou být proplacené, protože to není technicky možné…), volal jsem Lucbauerové a je to jinak…. a mohl bych pokračovat.
    Podstatné je to, že Vaše milá OVB Vám před rokem řekla, že nimi zatočí a ono pořád nic, co? A navíc začíná prohrávat i „klíčové“ soudní spory. Jasně, ještě není konec, ale utrpěla první pořádnou ránu…. A pokud se Vám zdá, že někdo bouchá IŽP, tak směle na AFIZ.. podejte si stížnost… už můžete….

    Odpovědět

  • Petr Borkovec

    18 června, 2008

    To je opravdu ubohý. 🙁 a je to jen další příklad toho, proč je diskuse zde zbytečná a proč nechodit na podobné weby. A obzvlášť na tento bulvár. Takový blábol od podobného závistivce či člověka plného zášti a nenávisti Vám dokáže zkazit den. A hlodá to v hlavě i přes jistotu správnosti cesty a nastavení. A zamrzí samozřejmě, že není doceněna snaha o vyšší kvalitu na tom našem nepříliš kvalitním trhu – už jen proto, že to stojí dost peněz a energie pro prosazování a vysvětlování i nepopulárních kroků.
    Ale je zbytečné se obhajovat, přestože jsou to do očí bijící lži zklamaného konkurenta a dle slohu to bohužel není nikdo z OVB, ale jeden z majitelů jiné v současnosti nepříliš úspěšné konkurence, která je na podobná prohlášení velmi dobrá. A je typické, že něco co si ani neumím představit (falšování údajů a tiskových zpráv) a přijde mi neuvěřitelné, si dovede představit jen někdo, kdo to sám dělá či je schopen dělat – a z prohlášení a reálných čísel jde vidět, že to skutečně dělá a hlavně v minulých letech vždy dělal.
    Jak říká Pavel Kohout: myslete na duševní hygienu – nelezte do i.cz.
    někdy mám pocit, že se někteří neustále snaží nás prezentovat jako ty zlý a OVB tu hodnou a milou firmu, do které stále kopeme. Bohužel nejde vidět to celé pozadí a žumpu, která se tam nachází, pomluvy, nátlak, omezování konkurence, vyhrožování neustále dopisy s pokutami, arogantního porušování všech pravidel a zákonů. Skutečně se žalobami jen bráníme.
    mějte se a pěkný den.

    Odpovědět

  • Jarda

    18 června, 2008

    tak nazor pana Borkovce se mi libi – hlavne to ze jejich poradci nemaji chodit na tento portal, kvuli dusevni hygiene, ale staci se podivat na autory vetsiny clanku zde ano vetsina je z Partners jak necekane :o). A zamereni clanku? Spatna OVB a uzasna Partners. A to co provedli p. Borkovec a Lukes, vzit know how z jedne firmy a zalozit si vlastni, novou – to by se asi nelibilo zadne firme a proto chapu ze se snazi branit. P. Borkovec a Lukes u me ztratili svuj moralni kredit a jako financni poradce bych je nechtel ani za nic, ale to je tim ze nemam dost informaci. Treba jim krivdim. Uvedu sem svuj email pro diskuzi ktere se samozrejme nebranim – gucky1980(at)seznam.cz

    Odpovědět

  • Petr Borkovec

    18 června, 2008

    Jaké know how? ukažte mi jedinou prezenční listinu z nějakého školení společnosti OVB. Ukažte mi nějakého školitele centrály OVB, který mě školil a co mě naučil, tak zásadního? Vždyť jsme si museli vše vytvořit sami, spolupracovali s jinými strukturami, platili si externí školitele a hlavně používali mozek a učili se bolestivou praxí a dnes máme kolektivní know how.
    a co morální kredit OVB? Jaká byla moje varianta? Zůstat do smrti v OVB, která nepodporovala byznys a jen ždímala peníze a do ničeho neinvestovala? nebo úplně odejít z oboru, který znám, umím, do kterého jsem zainvestoval čas i peníze? A to vše na základě smlouvy, kterou jsem podepsal jako studentík?
    vše jsem sepsal v textu Proč jsem odešel z OVB a za vším si stojím a možná byste si to mohl přečíst než začnete odsuzovat:
    http://www.partnersblog.cz/home/Archiv_2007/Entries/2007/10/10_Pro%C4%8D_jsem_ode%C5%A1el_z_OVB.html
    Navíc po šílených krocích OVB jsme chtěli odejít dohodou a nabídli centrále smírný odchod s velmi vysokým odchodným. Ale rozhodla ega – z OVB se přece neodchází, protože zde se panuje strachem.
    Duševní hygienu doporučuji sobě a každému, kdo potřebuje přistupovat k aktivitám pozitivně a vzhledem k tomu, že dnešek už mám zkažený a nic pozitivního už neudělám, tak sem můžu. 🙂 a nevím o tom, že by sem v posledním roce autoři z Partners nějak moc přispívali. nebo mi to nikdo neřekl, ale dost o tom pochybuji.

    Odpovědět

  • Jan Bartoš

    18 června, 2008

    Vážený pane Borkovče,
    já si Vás opravdu vážím jako úspěšného člověka a evidentně velice schopného managera a komunikátora. Zkuste prosím Vás zareagovat na konkrétní vznesené námitky a rozbít je na padrť:
    1)Nelžete o vlastnické struktuře?(ani žádná předkupní práva a zákulisní dohody, opravdu jste celou svou strukturu věnovali zadarmo někomu cizímu?
    2)Nemáte od začátku klamavou a neférovou sebeprezentaci, která mlže vzbuzovat pochybnosti?
    3)Můžete zveřejnit počet lidí (bývalých OVB),se kterými jste rozvázali spolupráci na základě neetického chování?
    4)Opravdu se Vám zvedla proplacenost?
    5)A ta nejpodlejší na závěr. Zfanatizované studentíky, kteří se učí náborovat jen co se rozkoukají jste ve Vašem okolí nikdy neviděl?
    Myslím, že pokud ještě jednou porušíte zlaté pravidlo Pavla Kohouta a zkusíte pozitivně odpovědět na skutečné výtky, získáte určitě mnoho dalších příznivců.
    s díky a pozdravem Jan Bartoš

    Odpovědět

  • Petr Borkovec

    19 června, 2008

    Nepotřebuji příznivce. 🙂 a nemám potřebu reagovat na výtky – výtky může dávat jen ten, kdo má informace, ale odpovím na Vaše otázky.
    1. hloupá otázka 🙂 a kdo ji pokládá je jen obyčejný hajzlík – proto mě nepřekvapuje, že ji pokládají neustále pánové z Fincentra
    2. pochybnosti možná vzbuzovat může a to zejména u konkurence, ale myslím, že spoustu věcí jsme již dokázali činy i výsledky – co myslíte konkrétně? Jaké nefér věci tvrdíme a nefér ke komu?
    3. každý kvartál ukončujeme spolupráci s více než 300 lidmi, ale je to za nízkou aktivitu – což z našeho pohledu znamená neschopnost vykonávat tuto práci profesionálně. Nevím o tom, že bychom rozvázali spolupráci s někým za neetické jednání. Řešili jsme samozřejmě spoustu problémů a pochybných portfolií či smluv. Rozdali množství pokut a vyříkali si některá pravidla. Nezapomínejte však, že z OVB v rámci našeho ředitelství šlo odhadem 500 lidí a dnes mají Partners 200 managerů a 1000 consultantů. A ti lidé šli z OVB právě z toho důvodu, aby mohli dělat věci etičtěji, ale je mi jasné, že Vás nepřesvědčím.
    4. Lehce, ale nesmíte věřit blábolům z OVB, že jsme tam měli 50 %. 🙂 nebo si věřte čemu chcete. Proplacenost smluv i cash (rozdíl brutto a netto odevzdaných smluv) se pohybuje někde kolem 80 % po 3 – 4 měsících. Těch 20 % však není storno, ale jsou to vesměs smlouvy, které ani nevzniknou.
    5. průměrný věk v Partners je 28 let. Studenti dnes tvoří 25 % Partners. A ano učíme a dáváme prostor i nadšeným studentům dělat nábor. Poptávka po schopných lidech je velká – fungujeme na růstovém trhu. Otázkou však je, kdo dělá VÝBĚR, kdo se do firmy reálně dostane, kdo se tam udrží a hlavně nadšený studentík bez zkušeností může někoho přivést, ale logicky se nemůže o člověka postarat, nemůže jej vést. Máme propracovaný systém zapracování včetně poměrně přísné certifikace před praxí a vedení zkušeným garantem.
    myslím, že to by mohlo zase na nějakou delší dobu stačit. 🙂
    pěkný den.

    Odpovědět

  • Petr Borkovec

    19 června, 2008

    Nepotřebuji příznivce. 🙂 a nemám potřebu reagovat na výtky – výtky může dávat jen ten, kdo má informace, ale odpovím na Vaše otázky.
    1. hloupá otázka 🙂 a kdo ji pokládá je jen obyčejný hajzlík – proto mě nepřekvapuje, že ji pokládají neustále pánové z Fincentra
    2. pochybnosti možná vzbuzovat může a to zejména u konkurence, ale myslím, že spoustu věcí jsme již dokázali činy i výsledky – co myslíte konkrétně? Jaké nefér věci tvrdíme a nefér ke komu?
    3. každý kvartál ukončujeme spolupráci s více než 300 lidmi, ale je to za nízkou aktivitu – což z našeho pohledu znamená neschopnost vykonávat tuto práci profesionálně. Nevím o tom, že bychom rozvázali spolupráci s někým za neetické jednání. Řešili jsme samozřejmě spoustu problémů a pochybných portfolií či smluv. Rozdali množství pokut a vyříkali si některá pravidla. Nezapomínejte však, že z OVB v rámci našeho ředitelství šlo odhadem 500 lidí a dnes mají Partners 200 managerů a 1000 consultantů. A ti lidé šli z OVB právě z toho důvodu, aby mohli dělat věci etičtěji, ale je mi jasné, že Vás nepřesvědčím.
    4. Lehce, ale nesmíte věřit blábolům z OVB, že jsme tam měli 50 %. 🙂 nebo si věřte čemu chcete. Proplacenost smluv i cash (rozdíl brutto a netto odevzdaných smluv) se pohybuje někde kolem 80 % po 3 – 4 měsících. Těch 20 % však není storno, ale jsou to vesměs smlouvy, které ani nevzniknou.
    5. průměrný věk v Partners je 28 let. Studenti dnes tvoří 25 % Partners. A ano učíme a dáváme prostor i nadšeným studentům dělat nábor. Poptávka po schopných lidech je velká – fungujeme na růstovém trhu. Otázkou však je, kdo dělá VÝBĚR, kdo se do firmy reálně dostane, kdo se tam udrží a hlavně nadšený studentík bez zkušeností může někoho přivést, ale logicky se nemůže o člověka postarat, nemůže jej vést. Máme propracovaný systém zapracování včetně poměrně přísné certifikace před praxí a vedení zkušeným garantem.
    myslím, že to by mohlo zase na nějakou delší dobu stačit. 🙂
    pěkný den.

    Odpovědět

  • Franta Stejskal

    20 června, 2008

    Hlavně, že na tom vašem Finmagu máte pěknou cenzuru, nikdo nesmí říct nic proti Partner, dokonce ani slušně. Jste horší než OVB, jste jako sekta. Samý chvástání, oblbování, jak jste skvělí a přitom jste nejlepší bouchači z OVB a jen silnějším marketingem z toho děláte přednost.
    Když jste psal na Finmagu o tom, že OVB a další mají 190% provizi za IŽP a Partners „jen“ 140%, tak jsem naspal, proč němáte třeba 100% a méně, tak jako mají jiní. Můj příspěvek uveřejněn nebyl, holt se to Partners nehodilo, přece oni mají nejnižší provize, toto by poškodilo jejich immage. Chudáci. :)))

    Odpovědět

  • Petr Borkovec

    20 června, 2008

    Pochybuji, že by Vám ten příspěvek Honza Majer zablokoval, pokud byste jej napsal takto. 🙂 asi i s těmi „chudáky“ by jej pustil. 🙂
    Určitě se nechlubíme nejnižšími provizemi – to by bylo hodně zvláštní. Prodáváme pouze trhu to, že jsme byli i při naší velikosti ochotni si provize snížit a tím společně s nižší marží pojišťovny přispět k vyšší kvalitě produktu.
    nicméně mi řekněte, kdo má těch 100 % a méně? a hlavně zda i ten produkt počítá pouze se 100 % a méně? většinou je situace taková, že produkt počítá se 180 % RP a strhává si třeba 192 % RP jako například 4BN, ale některým partnerům se z různých důvodů vyplácí méně – třeba i těch 100 % a interní sítě většinou dostávájí 50 – 80 % ročního pojistného.
    jinak ve vyspělých zemích je 100 % často nejvyšší hranice, takže i zde to nemusí být konečná. zejména v případech vyšších pojistných.

    Odpovědět

  • Jan Majer

    20 června, 2008

    Pokud má pan Franta Stejskal chuť napsat něco do diskuse na Finmag, srdečně ho zvu. Jen upozorňuju, že v případě zaslání anonymního příspěvku posílám autorovi prosbu, aby se podepsal. V případě vulgárního příspěvku reaguji žádostí o přeformulování. Podepsaný slušný příspěvek je vždy publikovaný. Tvrzení, které jsme údajně zcenzurovali, by ostatně bylo nahrávkou na smeč, tak jen do toho 🙂

    Odpovědět

  • Marek Jan

    18 června, 2008

    Musím přiznat, že se OVB hezky učí tvrdit, tvrdit a tvrdit 🙂 Vyjádření paní Matouškové je velmi šikovné a téměř pravdivé, až na asi pět bodů z pěti. Začíná kandidovat na cenu rádia Jerevan 2008 🙂

    Odpovědět

  • Tomáš Prouza

    18 června, 2008

    Je škoda, že tisková mluvčí, která měla na trhu docela dobrou pověst, sklouzává v okamžicích krize k publikování nepravdivých výroků. Lidsky to člověk může chápat, profesně to je s podivem.
    Ale jak to je doopravdy? Panu Marouškovi bylo vyhověno ve věci VŠECH provizí splatných kde dni vydání rozhodnutí. Nejprve byly zažalovány provize za první tři měsíce, kdy ještě chodily výpisy. Poté, co soud uložil OVB zasílat provizní výpisy i za další období, byla žaloba rozšířena na částku podle provizních výpisů dodaných v průběhu řízení. Veškeré částky splatné do okamžiku vydání rozsudku, které byly požadovány, byly též přiznány, čemuž odpovídá i výrok o nákladech řízení. Podle zásady úspěchu ve věci dostal žalobce náklady v plné výši.
    Co se týče snahy bezradné tiskové mluvčí očernit člověka, který se bránil zvůli jejího zaměstnavatele, sice by mohl za zjevně dehonestující výrok tiskové mluvčí OVB tuto společnost opět pohnat k soudu, jako profesionál v oboru finančního poradenství se domnívá, že je předurčen k vyšším metám a cílům, jimiž je prvotřídní služba klientele v oblasti finančního plánování, a nikoli výchova tiskových mluvčí některých společností dosud se vyskytujících na trhu finančního poradenství k profesionálnímu a obchodně i stavovsky mravnému jednání pomocí soudních rozhodnutí.

    Odpovědět

  • Richard Růžička

    19 června, 2008

    No to je mi tedy doopravdovost:) Snaha nikoli bezradného pana Prouzy hnaná predestinací k vyšším metám a cílům, přičemž bezesporu podepřená profesionální a obchodně i stavovsky mravným jednáním, je nejlepším heftem tohoto rána.
    Pane Prouzo, upřímně Vám děkuji a věřím, že nejsem sám, kdo má hned lepší náladu :))))

    Odpovědět

  • Jaroslava Matoušková

    19 června, 2008

    I dnešní způsob interperetace, zatím ani písemně vyhotoveného, rozsudku považuji za účelový a nepřípustný. Na rozdíl od pana Prouzy ale nehodlám jeho pověst a počínání hodnotit veřejně.

    Odpovědět

  • Tomáš Prouza

    19 června, 2008

    Milá paní Matoušková, dovoluji si doporučit, abyste si nechala právní kanceláří přeposlat vyhotovený protokol z jednání, který je již k dispozici, a který obsahuje celý rozsudek. Myslím, že pak Vám budou některé věci jasnější, i když rozumím roli, kterou budete muset dál hrát.

    Odpovědět

  • Marloos

    23 června, 2008

    http://www.youtube.com/watch?v=B59x_G73_9Q
    I z automechanika zemským ředitelem…

    Odpovědět

  • @

    23 června, 2008

    Ono by bylo možná k pobavení znát vzdělání a původní profesní působení vedení a TOP managerů OVB.

    Odpovědět

  • FL

    23 června, 2008

    No a co? To chcete rict, ze jste toho nazoru, „Uc se daleko to dotahnes“ ? to je hodne hloupy nazor

    Odpovědět

  • @

    24 června, 2008

    Ono pro někoho platí „neuč se, daleko to dotáhneš“, stačí vstoupit pod křídla OVB.Napadá mě okřídlený slogan Krampola : přečtu si B. a mám maturitu. Tady asi platí, vstoupím do MLM OVB a jsem finanční fenomém.

    Odpovědět

  • habakuk

    25 června, 2008

    A taky platí, že pařez zůstane pařezem a vůl volem!

    Odpovědět

  • oufaubak

    25 června, 2008

    upřímně řečeno, být volem s miliónem měsíčně nemusí být úplně špatné. Nezdá se vám všem, že už je té „štorkománie“ trochu dost? Podívejte, zkrátka Lukáš je úspěšný a to tak, že na něj v Evropě nikdo nemá. Podívejte na Rangliste z posledních dvou něsíců, pořád má vysoce nadprůměrné výsledky. Prostě je to čaroděj a já smekám. A teď mě umlaťte čepicemi!

    Odpovědět

  • Radek

    25 června, 2008

    Úspěšný? Rozhodně. Ale co? Podle mě podvodník.

    Odpovědět

  • habakuk

    25 června, 2008

    Ten vůl platí na značku @. MLM je seriozní způsob vydělávání peněz a vyžaduje mnohé předpoklady, které ti všichni závistivci nemají a proto nemohou být tak úspěšní a tak za vodou. A tak píšou a radí a hodnotí. Víc než kde jinde tady platí, že kdo to neumí tak o tom kecá nebo to dokonce učí a kdo to umí, tak jednoduše dělá. Značka a produkt jsou naprosto bezvýznamné, peníze jsou u klientů a ty je třeba získat. Když to neudělám já, tak to udělá někdo jiný a mnohem hůř a mnohem bezohledněji. OVB a podobní jsou jediní, přes které se jim nějaké peníze nebo dokonce víc v budoucnu vrátí, ostatní je jen oškubou a šmitec.

    Odpovědět

  • Radek

    25 června, 2008

    Nezlobte se, ale co říkáte mi až nebezpečně připomíná „socialistické“ „Kdo nekrade, okrádá rodinu.“ Přeci, když kradou ostatní, tak nezačnu taky (mám svědomí a jisté morální hodnoty), ale naopak budu dělat aspoň něco pro to, aby zloděj přestal krást.

    Odpovědět

  • habakuk

    25 června, 2008

    Proč píšete o okrádání, já jsem nic takového neměl na mysli. Obchod je o tom, že dokud někdo něco neprodá tak nikdo nic nevydělá, a MLM je obchod a jde jen o jeho úroveň (kvalitu). Ví někdo kolik peněz nechají lidé na tržnicích a u stánkařů? Proč peskujete poradce-zprostředkovatele? Jsou jen obrazem společnosti.

    Odpovědět

  • Ondřej Záruba

    25 června, 2008

    Obrazem společnosti byla v minulosti spousta dnes barbarských činů.Pokud někdo dělá obchod,tak je to naprosto v pořádku.Ale měl bych si ujasnit s čím obchoduji.Prodávám rady?OK.Je to obchod.Prodávám produkty?Úplně stejně ok.Ale špatně je,pokud prodávám poradenství a ve skutečnosti dělám pouze zprostředkovatelský byznys,kde v tom,co klientovi zvolím ,hraje významnou roli jen provize.Špatně také je,pokud neznám produkty,které prodávám, a vymýšlím si o nich před klientem ,nebo dokonce o nich záměrně lžu.A to se děje.A nejen ve vaší společnosti,abych Vám nekřivdil.Jenže vaše společnost je vždy první na ráně,protože jste nejvíce vidět.A taky OVB nejvíce přispěla k počechování tohoto oboru v polovině devadesátých let,kdy nahnala ty davy s vidlemi a blátem na botech na semináře.
    Ti stánkaři jsou možná nízkonákladový obchodníci.Srovnatelná kvalita za poloviční peníz u většiny oblečení:-)Ne že bych tam nakupoval.Ale asi bych měl své nízkonákladové postoje rozvinout i touto cestou,abych byl důsledný ve svém uvažování.:-)

  • Ondřej Záruba

    25 června, 2008

    odpusťte,že jsem Vás gramaticky pohoršil:nízkonákladoví obchodníci.

  • habakuk

    25 června, 2008

    Líbí se mi váš termín „počechování“, možná se zapíše vedle tunelu a rozhlasu. Máte představu
    jak tento byznys funguje v ostatních „východních“ zemích a jak fungoval v bývalé DDR a Záp. Německu? Já tvrdím, že si tou kultivací musíme projít stejně jako v jiných oborech, kolik prodejců prodává produkty o kterých nemá páru?
    Samozřejmě nemám na mysli záměrné lži. Jsem rád, že jsme vždy první na ráně atd. Pochopitelně tedy máme nejvíce pochybení, ale procentuálně jsme na tom dobře a lépe než ostatní podobné společnosti. Poradce – prodejce nemusí mít VŠ ani nemusí být pojistným matematikem, musí mít úplně jiné kvality. Myslím, že těmi vidlemi a blátem jste urazil velkou řadu schopných a úspěšných lidí v celé lidské historii. Nakonec i Einstein propadal z matematiky. A jestli někdo čechoval nebo čechuje, tak to není OVB, ale konkrétní lidé – vedoucí. Bijte do nich jestli máte odvahu.

  • Ondřej Záruba

    25 června, 2008

    Urazil neurazil.Ona většina těch,které jsem ,dle Vás, tak nevhodně označil,nepatří zrovna mezi inovátory oboru.Možná,že jsou úspěšní díky své cílevědomosti a sebedisciplíně,ale kdyby tu pracovali jen oni,tak se ještě dnes prodává jako high tech stavebko.Einstein propadal z matematiky,ale Nobelovu cenu dostal za fyziku.Stejně jako skvělým ekonomomům mu stačilo být jen průměrným matematikem,aby byl výjimečný fyzik.
    Poradce bez VŠ může být samozřejmě stejně kvalitní jako ten,kdo ji nemá.Ale poradce,který má vystudováno FSV či VŠE, už s největší pravděpodobností lepším poradcem než poradce s jinou VŠ bude.Pojistný matematik by měl být aspoň samouk.Jak chce prodávat pojištění,když neví,jak produkt,který prodává,funguje?Jak může prodávat OPF,když neví,čím se od sebe liší strategie fondů?Jiné kvality jsou zajisté obchodní um,ale v tomto případě bych snad měl být lepším odborníkem než obchodníkem ne?Tedy pokud si říkám poradce.Ať už honorářový nebo nebo odměněný provizí.
    Chcete ode mě jména vedoucích,kteří jsou lháři a finanční vykukové?Kladivo na čarodejnice tu podporovat nehodlám.Já do nikoho nebiju.Jen nemám rád,když někdo říká,že je to v pořádku,protože to tak je i jinde.

  • @

    26 června, 2008

    Ale špatně je, pokud prodávám poradenství a ve skutečnosti dělám pouze zprostředkovatelský byznys,kde v tom,co klientovi zvolím, hraje významnou roli jen provize.
    Pane Zárubo, máte jedničku za přesně vystihnutou podstatu tzv. poradenství v podání některých firem. V těchto souvislostech si dovolím vyzvat vážené diskutéry, aby definovali pojem klient. Centrála OVB totiž /pokud se jí to hodí/ zásadně popírá, že by mezi uloveným investorem, klientem a OVB byl vůbec nějaký smluvní vztah. Na druhou stranu odcházející spolupracovníky nutí předat tzv. klientský kmen s odkazem, že se jedná o klienty OVB. To je podivné a diametrálně odlišné. Tak prosím, do toho, ať se tento problém vyjasní. Koho jsou investoři vlastně klienti a z jakého důvodu.

  • ovbák

    26 června, 2008

    Ať jsem pročítal smlouvu sebepečlivěji, není v ní explicitně vyjádřeno, že odcházející spolupracovník MUSÍ své klienty předat OVB.Někde tady na serveru se už kdosi zmínil o povinnosti archivace klientského kmene i po ukončení činnosti. Celá záležitost se smluvním vztahem klienta k OVB je dost spletitá, už z toho důvodu, že čím dál tím víc poradců klientům raději o OVB nic moc nesdělují a prezentují se přímo partnerskou společností, která dodává klientovi finanční produkt (smlouva tento způsob nezakazuje). Tato taktika je sice pro poradce „bezpečnější“ pro domluvení následné schůzky,protože, například, žádná větší pojišťovna nemá ve všeobecném povědomí vyloženě špatnou pověst. Zadejte do Googlu třeba Generali, nebo Conseq a určitě se na Vás žádná žumpa nevyvalí:-):-).
    Je zajímavé, že centrála kontaktuje klienty jen tehdy, odejde-li poradce od firmy a to nepříliš lichotivým dopisem. Jeden jsem si už přečetl a nebylo mi z něj zrovna dobře od žaludku.

  • někdo od Petra Křena

    25 června, 2008

    Kde jsi Ty a kde je Petr Křen ? Ty můžeš jen závistivě čučet. Ty si podej ruku s madam Ustečandou:-):-)

    Odpovědět

  • Ondřej Hrachový

    25 června, 2008

    A kde je Křen a kde je Kožený?
    Když už jsi dáváte za vzor takové lidi, tak miřte trochu výš 🙂
    Btw, ten spot na youtube je dosti výmluvný…
    Propaganda pro blbce.

    Odpovědět

  • ovb

    25 června, 2008

    proč propaganda pro blbce?Vždyť ty lidi ty možnosti mají. Podívejte se na ranglisty. Ty vysoké příjmy nejsou nereálné. Stačí makat a hlavně nežvanit!!!

    Odpovědět

  • Radek

    25 června, 2008

    Ano. Rozlišujme potom ale finanční zprostředkování a finanční poradenství.

    Odpovědět

  • ovb

    25 června, 2008

    svatá prostoto! Partners, AWD, OVB, Fincentrum atd. jsou všechno zprostředkovatelské firmy, které jsou placeny z provizí finančních domů a zprostředkovávají finanční produkty. Finanční poradenství je k tomu jen nadstavba. Nic více, nic méně. Nepruďte už s tím, prosím Vás.

    Odpovědět

  • Ústečanda

    25 června, 2008

    ..na školení ve Vodičkově – resp. na Info výplachu jsou k dispozici na stolech takové zajímavé bombony..nesnědl jste jich moc že tak hloupě plkáte? stačí makat? ano,ale také mít prasečí žaludek a svědomí v zastavárně,jak je v OVB zvykem..nejvíc se mi líbila Křenova hláška-„nikdo nemusí vědet že máte prázdou lednici(hlavu),ale hlavně musíte vypadat jak vyžehlená tisícimarkovka!“ …zdatní pointu pochopí,ti hloupější budet omýlat dokola bludy o příjmech z rangliste – tak se prosím pořádně podívejte, 75% R1-R3 je sotva na 200 BJ(15.000 hrubého) a to ještě nemusí být vše proplaceno,zbytek už se uživý a piloti letedla(MLM)jediní se mají dobře,asi tak jako ve všech MLM od Herbalaijfu po vońavky ..
    Věřte že nezávidím,nepotřebuju být „frajer s bávem a cayenem a vilou ve španělích,profláklý rozvedený? promiskuitní lhář…vyznávám jiné hodnoty a ke spokojenému životu a budování trvalých dobrých hodnot mi stačí mých cca 80-120.000 a sem tam tučná provize z realit a výnosy z pronájmů..Raději budu mít dobré jméno a čest než abych „makala a nežvanila“ jako 75% R a vůbec celé pseudofirmy..
    Peníze můj drahý,mají také rub a líc , poctivé a ty vylhané štorkovné ovbácké..

    Odpovědět

  • ovb

    25 června, 2008

    jestli vám ty penízky chodí od OVB, tak proč jste pořád tak nabroušená,Ustečando. U nás v ředitelství dělají lidi v průměru 300 bj a o tom makání to opravdu je. Ten, kdo si domluví spoustu termínů, má šanci vydělat, protože statistika v businessu vždycky platila. Podívejte se třeba ma super produkci BD Zoubka. Ty lidi makají a provize si zaslouží.

    Odpovědět

  • Ústečanda

    25 června, 2008

    ..300 BJ (jsou-li proplaceny-u OVB možná za 3 měs apod.) tak to je super !!! 300-spíše tak 220×75 kč..super výdělek za ostudu s tak profláklou firmou ..odpočítám náklady na telefon což je spousta termínů a lítání a kanclík a daně a odvody..hůůůůů, já chci zpět do OVB…
    Super produkce mistra Zoubka alá štorka2 tu nedávno v diskuzi byla dosti proprána,to bych jako trumf být vámi raději nevytahovala..
    Opět krásný braiwash příklad/případ ovečky v OVB – dle míry naivity jste Rko nebo ranný Gstáček co toho dost nezažil..
    Lidi cc makají,si provize určitě zaslouží,jsou li poctivě vydělané..ale u ovb nevim nevim,tedy po 4 letech vim..
    U vás v ředitelství je průměr 300 Bj – mohu dostat skladbu smluv? není to opět profláklé Ižpéko a dle nových maskovacích nařízení také třepa „dobouchněte tam taky stovečku do penzijka,at´se o nás zas tak nemluví“ ?

    Odpovědět

  • nový OVB

    25 června, 2008

    Dobrý večer paní „Ústečando“!
    co prosím znamenal ten „slavný Frahnertův proslov na Slovensku“. Nevíte Vy nebo někdo, kde se dá sehnat jeho znění? Už jsem o něm hodně slyšel.
    Díky

    Odpovědět

  • Ústečanda

    25 června, 2008

    ..bohužel/bohudík nemám více info,průšvihů je v O tolik,že tento je spíše okrajový a nijak zvlášť nepoškodil ani ovečky,ani oslíky“
    Když se tehdy za nás řešilo,tak jsem měla čerstvě růžové brýle a proběhla o tom jen takové dezinformace o síle OVB a jak je náš Fráňa skvělý vyjednavač a zlým portnerským spol. ukázal všemohoucnost velké O..Co se v OVB skvěle umí je manipulace s fakty a slovíčkaření a lhaní do poslední chvíle,takže k nám se pěkně „zhůry“ dostávaly jen info jak vše ok,jak je to tah zlotřilé konkurence a pod.
    Spíše bych se zeptala INSIDERA nebo někoho ze slovenských (bývalých) BL , ti měli i nahrávku ..

  • @

    26 června, 2008

    Také po proslovu velmi toužím, jeho část byla na netu, ale už není. Myslím, že tento záznam by velmi pomohl mnoha lidem. Pikantní je na něm vyhrožování produktovým partnerům OVB o případném vyřazení z portfolia, pokud nebudou respektovat některé pokyny evropského giganta. Hitem proslovu je údajně pasáž, věnovaná strejdou Frahnertem Helvagu. Možná by to chtělo oslovit kolegy na Slovensku, třeba záznamem některý z nich disponuje a byl by ochoten jej věnovat.

  • pad

    26 června, 2008

    část, kterou mám, jsem nahrál na edisk: http://www.edisk.cz/stahni/00186/ovb_sk.mp3_3.82MB.html
    příjemné pobavení..

  • Roman

    26 června, 2008

    To je nářez !!!!!!!!!!!!!! a nám povídali že s Axou ukončila spolupráci naše OVB, že Partnery nebo jak se jmenujou zlikvidují a koupi Fincentrum a blá blá ..takové silné řeči a všechno lži..nejhorší na tom je, že můj od příštího měsíce bývalý vedoucí tomu všemu věří a setkává se s Uzlem a vzhlíží k němu jako k bohovi .. Několik spolupracovníků odešlo před rokem a půl do Fin a tento můj vedoucí stále tvrdí jak je Uzel zničí,jak německá centrála má eso v rukávu a zařídí vypovězení spolupráce partner.společností s Fin a Partnerama atd atd .. ach jo, je mi ho líto, nebyl to špatnej chlap,trochu křivák ale měli jste ho vidět,když se ožral na školení jak uměl vyndat korunu dnem flašky..

  • Ústečanda

    26 června, 2008

    Velmi zajimavá nahrávka, fuhrerFrahner musel být gestapák,když se neštítí takové prolhané propagandy .. však ona OVB-resp. Deutcher Ring ke gestapu daleko neměla,možná v minulosti řídil nějaký lágr,tam taky oblbovaly že je vše ok,že jsou na výletě a v obyč,pracovním táboře – dokonce hesla jsou podobná „Arbait macht frei“ či dnešní masáž makej a mlč a nos bankáče ..
    ..silná slova,skutek utek,Axa naopak vykmitla OVB,pod kontrolou nic a rozpad ovb podkračuje..
    Máte někdo pokračování? třeba tu Frahnepohádku o vyřešení Helvagu,to bylo prý ještě větší maso“
    Nezlobte se za silné výrazivo,nenašla jsem pouze vhodnější jemnější ekvivalenty..

  • Anonym

    26 června, 2008

    Váš příspěvek je za hranicí,která je ve slušné diskusi akceptovatelná.Měla byste více používat mozek než něco takového napíšete.Myslíte si,že to diskutující zde přejdou,že tu Frahnerta nazýváte gestapákem a Fuhrerem,protože je populární bít do OVB?Měla byste se omluvit všem diskutujícím zde za to,že spolu s vámi jsou vhozeni do stejného pytle hulvátství.Styďte se!

  • FL

    26 června, 2008

    Zarazit vychazky mezi slusne lidi, minimalne na 1 mesic !

  • colombo

    26 června, 2008

    Naprosto s vámi pane Zárubo souhlasím. Myslím, že tohle už bylo za hranicí slušnosti i vkusu a navíc mi začíná poslední dobou připadat, že se tady už nevedou věcné diskuze, ale bezduché plkání a trefování se do OVB. Možná už by byl čas na mazání některých příspěvků…

  • Ondřej Hrachový

    25 června, 2008

    Tak teď jste mě opět rozesmál…
    V hlavě vymalováno modře, vlastní názor žádný a ještě dáváte za příklad Zoubka:-)
    Je mi Vás líto.

    Odpovědět

  • ovbpraha

    25 června, 2008

    nesouhlasím, nemyslím si že jsme všichni nevzdělaní blbci, mé vzdělání je VŠ ekonomického směru (titul ING)obor ekonomický. Souhlasím však s názorem že ne všichni OVBci působí důvěryhodně a dokáží důvěryhodnost ve svoji osobu prokázat. Možná to souvisí i s velmi mladými nebo velmi mladě vypadajícími poradci u nás. Je mi 46 let a tak možná na celou věc nahlížím jinak. Jsem na pozici ve vyšším managementu společnosti. Zároveň musím konstatovat že při osobním setkání s poradci z jiných poradenských společností (konkrétně 4 různá setkání na zkoušku) jsem se setkala s poměrně arogantními namyšlenými „dětmi“ neboli „mladíky“ (asi však tento jejich postoj nebude pouze jejich chybou ale možná i chybou toho kdo je vede, neumím konkrétně posoudit). Dle mého názoru není uměním vychloubat se majetky a výdělky, avšak umět skutečně klientovi pomoci a poradit a pečovat o klienta dlouhodobě a hlavně pravidelně. Možná zastaralý názor, avšak moderní době bouchačů IŽP za každou cenu se nehodlám a nebudu přizpůsobovat.

    Odpovědět

  • FL

    26 června, 2008

    To je opet snuska blabolu, vemte si zacinajici poradce pripadne prumerne atd, nedovedu si predstavit jak poradci zacinaji s tim,ze na nejmensi pozici obchazeji zname a nebouchaji izp a ze delaji investice apodobne, 300tis jednoraz inv se vyrovna izp za litr,na provizi tak co se lip „prodava“ , kazdy radsi da investici za 250 a izp za litr „kvuli danim“ . navic to je u nas nastaveno tak,ze poradce je za prve podnikatel a za druhe, proc mame kde jake top list TOP poradcu,copak jsou opravdu top? me pisou smsky kolegove ze maji za tyden tolik a tolik BJ ,ale dokazu si to zive predstavit – izp pro rodice i deti a kdyz neco zbyde tak teda investice no.
    Dokud fin.poradci nebudou zamestanci ( v kombinaci s odmenou za schuzku,domlouvene schuzky, a premiemi za vic obslouzenych klientu – nikoliv izp, potom muzem zacit mluvit o ferovem poradenstvi)

    Odpovědět

  • Max

    24 června, 2008

    A Štorka už znají i v Polsku, oni ho prostě musejí ukazovat všude a na všem.

    Odpovědět

  • FL

    25 června, 2008

    Me by zajimalo,jak se to vyplati tem „obyc“ poradcum,prece jen clovek musi platit zdravko socko,telefon,benzin,internet, coz da v klidu 8-9 tisic a to je zhruba provize 2-3 izp za litr,docela by me osobne zajimalo jak se pres tuhle fazi fin.prodeje a boji o uziveni se prekonat..

    Odpovědět

  • Ondřej Hrachový

    26 června, 2008

    Podle mých výpočtů je to 1,5 IŽP na „litr“, pokud neodvádíte 40% zisku do Německa…

    Odpovědět

  • Marloos

    26 června, 2008

    1,5 IŽP za litr je něco kolem 11 400 Kč.

    Odpovědět

  • @

    19 srpna, 2008

    Prokura : Mgr. Vladimíra Martincová, r.č. 715311/3319 Pardubice, Jindřišská 2039, PSČ 530 00
    Zapsáno: 13.července 2005 Vymazáno: 27.června 2008

    Odpovědět

  • xman

    5 října, 2008

    Hezky den vsem. Je jedno jestli se jedná o OVB nebo jinou firmu, vždy se zde vydělává na hlouposti prostých lidí a to jak v podání poradců nebo klientů.Ikdyž z toho kouká občas nějaký ten zisk, tedy jistý pro ty nahoře. Tedy hlavy vzhůru,letadla letí 🙂

    Odpovědět

  • nick

    26 října, 2010

    Je vidět, že o tom víš opravdu prd tak tu přestan kázat o blbostech.

    Odpovědět

  • Edgar.Freemantle

    11 ledna, 2009

    Chcete-li se něco dozvědět o OVB očima spolupracovníka, který se na věc dívá „tak trochu jinak“, dávám k dispozici svůj blog. http://edgar.freemantle.sblog.cz/

    Odpovědět

  • FPexOVB

    2 listopadu, 2009

    Chudáčku, Ty tomu asi doopravdy věříš, že?

    Odpovědět

  • 11 dubna, 2009

    Z mandátní smlouvy Partners:
    Zákaz konkurenčního jednání mandatáře
    6.1 Mandant je oprávněn pověřit výkonem činnosti, jež je předmětem této smlouvy, i jiné osoby než mandatáře, stejně
    tak je mandant oprávněn tuto činnost vykonávat sám. Mandatáři nevznikají z obchodů uzavřených mandantem v
    důsledku činnosti třetích osob či vlastní činnosti mandanta žádné nároky na provizi vyjma nároků na řídící provizi za
    obstarání obchodů poradci, kteří jsou součástí skupiny podřízených poradců, za podmínek a ve výši určené ve
    všeobecných provizních podmínkách.
    6.2 Mandatář se zavazuje, že nebude na území ČR vykonávat činnost, která je předmětem této smlouvy, pro třetí osobu
    ani uzavírat obchody, jež jsou předmětem této smlouvy, na vlastní účet nebo na účet třetí osoby. V odůvodněných
    případech může mandant povolit výjimku z tohoto zákazu a udělit písemný souhlas k provádění činnosti na vlastní účet
    nebo na účet jiné osoby.
    6.3 Mandatář se dále zavazuje, že nebude na území ČR:
    strana 10 / 15
    Partners For Life Planning, a.s.
    Mandátní smlouva 103034
    6.3.1 zprostředkovávat pro jiné osoby obchody mandanta nebo zprostředkovávat jakékoliv obchody, jejichž předmětem
    je poskytnutí pojištění nebo jiných finančních produktů či služeb;
    6.3.2 účastnit se na podnikání jiné osoby podnikající jako pojišťovací zprostředkovatel, investiční zprostředkovatel nebo
    zprostředkovatel jiných finančních produktů nebo služeb, a to zejména tak, že nebude společníkem, členem družstva,
    tichým společníkem, členem sdružení či jinak podobně účasten na podnikání takového subjektu;
    6.3.3 neuzavře obchodněprávní ani pracovněprávní nebo jiný obdobný vztah se subjektem podnikajícím jako
    pojišťovací zprostředkovatel, investiční zprostředkovatel nebo zprostředkovatel jiných finančních produktů nebo
    služeb;
    6.3.4 vykonávat činnost jako statutární orgán nebo člen statutárního orgánu nebo člen jiného orgánu právnické osoby se
    stejným nebo podobným předmětem podnikání ve vztahu k předmětu podnikání mandanta vyjma případů, kdy bude k
    výkonu této činnosti delegován mandantem;
    6.3.5 žádným způsobem působit na jiné poradce mandanta kromě jemu podřízených, aby tito ukončili či omezili svou
    spolupráci s mandantem, zejména jim činit nabídky na spolupráci se soutěžiteli mandanta nebo pojišťovnami či jinými
    podnikateli nabízejícími finanční produkty, či se jakkoliv jinak snažit získat tyto poradce pro výkon
    zprostředkovatelské nebo poradenské činnosti pro sebe nebo pro jakoukoliv jinou osobu, která je soutěžitelem
    mandanta.
    6.4 Mandatář je povinen dodržovat povinnosti stanovené v článku 6.2 a 6.3 tohoto ustanovení i po dobu 12 měsíců od
    ukončení platnosti této smlouvy podle článku 10.4, ledaže se účastníci této smlouvy písemně dohodnou jinak.
    6.5 Mandatář se dále zavazuje, že se po dobu 36 měsíců od skončení této smlouvy zdrží jakéhokoliv jednání vůči
    klientům tvořícím kmen klientů mandanta, jehož důsledkem bude, že tito zruší, omezí či změní smlouvy s obchodními
    partnery mandanta, nebo kterým jim bude zrušení, omezení či změnu smlouvy s obchodními partnery mandanta
    nabízet či jim dávat k takovému jednání jiný podnět.
    6.6 V případě ukončení této smlouvy se mandatář zavazuje doručit mandantovi písemný souhlas klienta, který patří do
    kmene klientů tohoto mandatáře s tím, že mandatář již nadále nebude vykonávat činnost dle této smlouvy pro
    mandanta. Do doby obdržení tohoto souhlasu se ve vztahu k dotyčnému klientovi mandatář zavazuje dodržování
    povinností dle bodu 6.5.

    Odpovědět

  • Lojza

    12 dubna, 2009

    a co z tohoto výňatku vyplývá? zajímavý mi přijde jen bod 6.6, který znamená, že pokud klient souhlasí, tak je v kmeni odcházejícího poradce.

    Odpovědět

  • PČR

    28 července, 2009

    ještě bude chvíli trvat ale stejně vás všechny jednou zavřou

    Odpovědět

  • Tomko

    7 října, 2011

    hledam pana Mayera z OVB, potřebujeme mu předat žalobu. Již dva roky nepřebíra zasílky se zeleným pruhem.Prý pracuje pro OVB v Táboře nebo v Bechyni.Klient mu chce nabidnout poslední pokus o smír (§99 o.s.ř). Podáním žaloby se přerušila doba promlčení, zbytečně se schovává. V případě, že ho nenajdeme, přidělíme mu opatrovníka a jsou to zbytečné problémy a náklady: Jedna se o Pavel Mayer,původně bytem v obci KTÍŠ, podnikaní TÁBOR, BECHYNĚ v oblasti fin. poradenství pro OVB
    děkuji – kontakt: rozhodce-tomko@seznam.cz
    Tomko, Dr.

    Odpovědět