22. 02. 2016
Subjekty:
Privátní bankovnictví UniCredit Bank získalo v České republice a na Slovensku čtyři ocenění časopisu Euromoney
Přehled ocenění pro skupinu UniCredit v průzkumu Private Banking Survey 2016 časopisu Euromoney
-
Střední a východní Evropa Nejlepší služby privátního bankovnictví
Služby zaměřené na čisté jmění
Služby komerčního bankovnictví
-
Česká republika Filantropie
REKLAMA
Inovativní technologie – služby klientům
Inovativní technologie – systémy Back Office
-
Slovensko Mezinárodní klientela
-
Chorvatsko Nejlepší služby privátního bankovnictví
REKLAMA
Služby investičního bankovnictví
Služby komerčního bankovnictví
-
Itálie Služby komerčního bankovnictví
Poradenství a plánování nástupnictví a trusty
REKLAMA
Inovativní technologie – služby klientům
Inovativní technologie – systémy Back Office
-
Rakousko Služby zaměřené na čisté jmění
(podkategorie: Super majetní klienti s 1–5 miliony USD)
-
Turecko Filantropie
Každoroční průzkum Private Banking Survey časopisu Euromoney poskytuje kvalitativní i kvantitativní hodnocení nejlepších služeb privátního bankovnictví rozdělené geograficky i podle jednotlivých oblastí služeb. Mezi správci majetku je tento průzkum považován za jeden z nejprestižnějších, protože kombinuje hodnocení dat poskytnutých bankami s názory odborníků. Euromoney v něm zahrnuje více než 15 různých produktových a klientských kategorií na regionální i národní úrovni a sestavuje žebříček výsledků ve více než 69 zemích světa. V roce 2016 se průzkumu Private Banking Survey zúčastnilo téměř 600 institucí z 90 zemí, přičemž časopis zpracoval celkem 2 616 odpovědí.
Jan Troníček, ředitel privátního bankovnictví pro střední a východní Evropu skupiny UniCredit, k výsledkům říká: „Naším cílem je klientům pomocí digitálních nástrojů v reálném čase poskytnout širší přehled o a jejich portfoliích a lepší přístup k investičním informacím. Jsme přesvědčeni, že tím zlepšíme uživatelskou zkušenost klientů a posílíme jejich loajalitu. Proto nepřestáváme investovat do technologií ani vzdělání našich privátních bankéřů, které považujeme za klíč k budoucím úspěchům. Tato ocenění potvrzují naše úsilí být lídrem v oboru i naši vynikající péči o klienty.“
Privátní bankovnictví skupiny UniCredit poskytuje v rámci regionu střední a východní Evropy kompletní škálu produktů a služeb více než 24 500 klientů z 9 zemí celého regionu s celkovým objemem finančních aktiv přibližně 11,2 miliard eur. Díky své odbornosti, rozsáhlosti a stabilitě jedné z předních evropských bank dokáže skupina UniCredit využít svůj nezávislý pohled na trhy a nabídnout ty nejlepší produkty. Privátní bankovnictví skupiny UniCredit chce svým klientům srozumitelným způsobem nabízet komplexní finanční služby a ke složitým finančním trhům přistupuje s jasnými a transparentními strategiemi tak, aby ochránila a optimalizovala majetek klientů přesně podle jejich potřeb.
![]()


