18. 01. 2010
Vlastimil Divoký novým šéfem obchodu a marketingu Partners
Vlastimil Divoký nastoupil do Partners po desetiletém působení v pojišťovně Allianz, kde od roku 2001 do roku 2008 řídil úsek marketingu a v letech 2004 – 2006 také oddělení péče o zákazníky. Aktivně se podílel na činnosti sekce obchodu a marketingu České asociace pojišťoven. V roce 2009 se stal marketingovým ředitelem vydavatelství Economia, kde do jeho gesce spadaly tituly Hospodářské noviny, Ekonom a Respekt.
„Již v dobách působení v Allianz jsem velmi dobře vnímal, že značku Partners je jako jedinou z oboru finančního poradenství dobře vidět. Líbila se mi odvaha, se kterou se Partners snažili zbořit hranice a jít do široké mediální komunikace, kterou jim mohly závidět i některé velké nadnárodní společnosti,“ říká Divoký.
Jako šéf obchodu a marketingu Partners bude řídit novou komunikační koncepci společnosti a rozvíjet další inovátorské projekty, jako jsou charitativní a vzdělávací projekty v regionech nebo věrnostní program pro klienty. Jeho cílem je i dále rozšiřovat portfolio Partners o významné obchodní společnosti a exkluzivní níkonákladové produkty. Již nyní jsou čtyři ze šesti nejlevnějších produktů nabízených poradenskými společnostmi podle serveru produktovelisty.cz exkluzivní součástí portfolia Partners.
„Partners jsou dnes nejznámější značkou mezi finančními poradci a proto jsme hledali posilu, která nám pomůže Partners posunout ještě dále. Chceme změnit standard komunikace s klienty stejně výrazně, jako jsme změnili poradenský trh díky našim nízkonákladovým produktům,“ říká ředitel péče o klienty Tomáš Prouza.
REKLAMA