Praha – Klienti Komerční banky, kteří chtěli provést platbu online, měli v úterý dopoledne smůlu. Banka se od osmi ráno potýkala s výpadkem internetového bankovnictví. Plně začaly všechny aplikace fungovat ve čtyři odpoledne.
Že došlo k výpadku, potvrdila operátorka na infolince banky i mluvčí skupiny Monika Klucová.
„Na odstranění problému intenzivně pracujeme. V tuto chvíli předpokládáme, že bude aplikace plně dostupná okolo 13. hodiny,“ uvedla v dopoledních hodinách.
K ohrožení bezpečnosti nedošlo
„V současné době jsou aplikace přímého bankovnictví z technických důvodů nedostupné,“ informovala banka na svých stránkách. Klientům doporučila, aby se pokusili přihlásit později. Později se přestalo zobrazovat i toto oznámení, namísto něj se objevilo chybové hlášení „Server je dočasně nedostupný“.