Dostatek výkonu a přitom značnou úsporu paliva mají přinést motory, které bude Audi nasazovat do nové generace svého manažerského sedanu A6.
Je proto jasné, že všechny motory budou vybaveny systémem start stop a také rekuperace brzdné energie.
Konstruktéři však zapracovali i v útrobách motorů. I když o těch zážehových to zase až tak neplatí. Zájemci o benzinové motory si budou moci nejprve vybrat z dvou šestiválců Ten první je atmosférický 2,8 FSI s uspořádáním válců do V, s variabilním časováním a zdvihem ventilů. Nejvyšší výkon 150 kW a točivý moment 280 Nm. Díky tomu je ve verzi s pohonem předních kol a převodovkou multitronic zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,7 s, nejvyšší rychlost 240 km/h a kombinovaná spotřeba 7,4 l/100 km.
300 koní je zatím nejvíc
Druhý šestiválec je 3,0 TFSI známe z předchozí generace, Je doplněn mechanickým kompresorem a dává 220 kW a 440 Nm (mezi 2900 a 4500 min-1). Zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 5,5 s, nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h a kombinovaná spotřeba se zastavila už na 8,2 l/100 km.