Více než pětina vozů, kteří si letos koupili čeští zákazníci, měla šedou barvu. Druhou nejoblíbenější barvou je červená s podílem 19,5 procenta a následuje modrá s téměř 15 procenty trhu. Vyplývá to ze statistiky Svazu dovozců aut.
K prvenství šedých vozů přispěla zejména domácí Škoda Auto. Nejprodávanější značka na trhu v této barvě prodala třetinu vozů. Šedá barva vede i u značek Peugeot, Citroen nebo Honda.
Ferrari lidé stále chtějí červené. Typickou rudou zvolilo 25 z 36 zájemců. Červená slavila největší úspěch i u značek Renault nebo Hyundai. Modré zase dávali přednost zákazníci Fordu.
Černou barvu požadovali především zájemci o auta prémiových značek, jako je Audi, BMW, Mercedes Benz nebo Maserati, nejvíce se v černé ale prodávaly i vozy Volkswagen. Naopak po bílém automobilu nejčastěji sáhli kupci u Lexusu a Infiniti.