CZK/€ 25.145 -0,12%

CZK/$ 23.453 -0,12%

CZK/£ 29.417 -0,12%

CZK/CHF 25.692 -0,24%

12. 06. 2010

0 komentářů

Hyundai i-flow z Brna má motor zabalený v plastu

 


 

Automobilové veletrhy v Brně již skončily. Letos přišlo méně lidí než v minulých letech, což se ostatně dalo předpokládat při neúčasti řady významných výrobců jak osobních, tak i užitkových automobilů. Kromě Škody Fabie RS, kterou jsme již stručně představili, se návštěvníci zastavovali také u konceptu budoucí generace Hyundai Sonaty. Zde ovšem nesl ještě označení I-flow.
Prvním důvodem i zastavení byly skutečně přitažlivé tvary modelu. Ty se však zřejmě u sériového vozu ještě budou trochu měnit a o trochu se zřejmě změní i součinitel aerodynamického doporu, díky kterému (a samozřejmě také díky hybridnímu pohonu) má mít vůz spotřebu paliva pouze 3 litry nafty na sto kilometrů. Emise CO2 mají dosahovat pouze 85 gramů na ujetý kilometr, což je absolutně špičková hodnota na vůz této velikosti.
Hyundai i-flow totiž má podobné rozměry jako Škoda Superb. Na délku měří 4780 mm, rozvor má hodnotu 2800 mm. Šířka pak je 1850 mm a výška 1420 mm.
Je to hybrid s dieselem 
Vůz má hybridní pohon, kde se elektromotor doplňuje se vznětovým motorem. Jedná se o nový turbodiesel U2 se zdvihovým objemem válců 1,7 litru. Má dvojité přeplňování. Energie se ukládá v  lithium-polymerových akumulátorech Li-Pol společnosti Hyundai. Snížit spotřebu a emise pomáhá také dvouspojková šestistupňová převodovka.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *