Metzingen – Nekompromisní kroky v boji s ekonomickou krizí se vyplácí, potvrzuje svými výsledky německá módní společnost Hugo Boss. Ta zveřejnila své výsledky za loňský rok, kdy její zisk klesl o sedm procent. V roce, kdy módní dům Escada stáhly dluhy ke dnu a další prestižní značky počítaly ztráty dvojciferně, to není špatný výsledek.
Módní značka s téměř devadesátiletou tradicí zhoršila loni svůj čistý zisk o 7,1 procenta na 104 milionů eur. Její tržby klesly o 7,4 procenta a dosáhly 1,56 miliardy eur.
Hugo Boss se přitom snažil s dopady krize aktivně bojovat. Společnost uzavřela nevýdělečné obchody i některé předváděcí salony, vyjednala nové smlouvy s dodavateli a přestala doručovat zboží některým vysoce rizikovým klientům ve východní Evropě. Naopak posílila expanzi směrem do Spojených států.