Mladá Boleslav – Desítky vozů Škoda se opět budou objevovat v záběrech televizních společností při nejslavnějším cyklistickém závodu světa – Tour de France. Škoda Auto se totiž dohodla se společností A.S.O., majitelem práv, na pokračování partnerství s Tour de France až do roku 2013.
O podpisu smlouvy dnes informoval mluvčí Škodovky Jaroslav Černý. Škodovka začala tento podnik podporovat již v roce 2004 a i v nejbližších letech bude hlavním partnerem. Zároveň je Škoda Auto patronem bílého trikotu nejlepšího cyklisty do 25 let.
„Naše angažmá s vrcholným projektem světové cyklistiky je i nadále jedním z pilířů naší sponzoringové strategie. Kromě těchto podniků přitom Škoda auto podporuje i akce určené širokým masám cyklistických nadšenců všech věkových kategorií, jakými jsou například Kolo pro život v České republice, Škoda Velothon Berlin v Německu či Tour de Romandie ve Švýcarsku,“ uvedl Martin Lauer, vedoucí podnikové komunikace Škoda Auto.
Podnik zůstává věrný současné strategii sponzoringu
Škodovka podporuje nejen závody, ale i jednotlivé cyklistické týmy. V roce 2010 je to osm profesionálních cyklistických týmů – Cofidis, Cervélo Test, Francaise des Jeux, Euskateltel-Euskadi, Milram, Rabobank, Saxo Bank, OmegaPharma-Lotto.