CZK/€ 25.155 -0,32%

CZK/$ 23.470 -0,62%

CZK/£ 29.361 -0,01%

CZK/CHF 25.687 -0,48%

11. 05. 2012

0 komentářů

DataLife oslovuje ženy na mateřské, Dnem matek startuje novou kampaň

 


 

Kampaň s názvem „Budujte si kariéru na mateřské s DataLife“ je cílená na matky s malými dětmi, které mají zájem o pozvolný nástup do zaměstnání. Společnost DataLife ženám umožňuje pracovat i během mateřské a rodičovské dovolené, protože jim poskytuje časovou flexibilitu. Náborová kampaň potrvá až do září 2012.

„Z našich zkušeností víme, že jsou ženy na mateřské dovolené spolehlivé a odvádějí dobrou práci. Proto jsme se rozhodli novou kampaň zaměřit právě na tuto cílovou skupinu. Věříme, že najdeme další schopné spolupracovnice do našeho týmu,“ uvedl Jaroslav Slavíček, jednatel společnosti DataLife, která nabízí odborné poradenství v oblasti financí. „Práci finančního poradce si mohou ženy plně přizpůsobit podle svých časových možností. Díky tomu si mohou usnadnit návrat do pracovního procesu, který bývá často problematický,“ doplnil Slavíček.

V případě zájmu o práci finančního poradce stačí ženám na rodičovské dovolené vyplnit on-line test na webových stránkách datalife.cz/kariera-na-materske. Test ve dvou částech prověřuje znalosti z oblasti financí a osobnostní předpoklady pro danou pozici. Úspěšná respondentka získá Certifikát finančního poradenství a nabídku spolupráce se společností DataLife.

Každý nový spolupracovník u nás absolvuje zaškolovací cyklus, který tvoří pevná řada školení a seminářů zaměřených na zvyšování odborných znalostí i praktických dovedností. Každému zaměstnanci se zároveň otevírá možnost ovlivňovat svůj příjem vlastním výkonem,“ sdělil Petr Temelkov, hlavní analytik společnosti DataLife. „Žena na rodičovské dovolené si tak může vybudovat úspěšnou kariéru. Vše záleží na individuálních schopnostech každého poradce,“ dodal Temelkov.

V rámci kampaně vyhlásila společnost DataLife soutěž o ceny. Účast v ní je podmíněna úspěšným zvládnutím testu znalostních předpokladů. Respondentky budou následně zařazeny do měsíčního slosování o poukázky na nákup v obchodním domě Tesco v hodnotě 2 000 Kč, 1 000 Kč a 500 Kč. Hlavní cenou v soutěži je  wellness pobyt pro dvě osoby v ceně 10 000 Kč v hotelu Harmony ve Špindlerově Mlýně.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Generační rozdíly v investování. Více než 30 % mladých lidí si aktivně spoří na důchod už teď

Každá generace je definována vlastní perspektivou, která vznikla v důsledku generačního historického kontextu a společenských vlivů. Pokud jde o peníze a investice, každá z nich má své zakořeněné investiční postoje, které reflektují ekonomické podmínky, technologický pokrok a celkovou kulturní vyspělost dané doby. Podívejte se blíže na investiční […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

26. 04. 2024

Do čeho investovat v době války?

Může se zdát, že mezi rizikem a nejistotou je pouze minimální rozdíl, ale není tomu tak. Riziko znamená, že lze na základě přiměřeného datového vzorku vyčíslit pravděpodobnost, zatímco v případě nejistoty je podobná kvantifikace nemožná. Geopolitické události se ze své podstaty pojí s nejistotou a mají širší paletu neznámých […]

Text: Redakce

25. 04. 2024

Komentář: Válka o prodlužování věku odchodu do důchodu

Prezident Pavel se rozhodl vstoupit jako moderátor do politického jednání mezi vládou a opozicí o jedné z nejdůležitějších reforem pro budoucnost České republiky. Toto vlídné gesto, aby bylo dosaženo konsenzu alespoň nad základními obrysy hned na začátku vyjednávání, mělo ale trvání jen pár hodin. Po potvrzeném zápisu […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

23. 04. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *