Neděle 11. dubna. Svátek má Izabela.

ZunoRun a Více barev. Banka startuje nový content marketing

Banky ZUNO Bank 02.03.2015 | 19:45 0 Komentářů

Banka Zuno spouští nové content-marketingové projekty pro rok 2015. Jedním z nich je ZunoRun, který tvoří šest profesionálních tréningů s běžeckými osobnostmi v období od března do září pořádaných ve spolupráci se sportovním centrem Running Mall. 

Druhým je internetový magazín Více barev. Jde o nový formát blogerského magazínu, který vzniká spoluprací interního marketingového týmu se čtveřicí inspirativních projektů.

„Cílem magazínu je ukázat, že život se nemusí vést podle klasického scénáře. To samé platí i pro banky, ty také můžou vypadat a chovat se jinak, než jsou lidé zvyklí,“ vysvětluje Dalia Moudrá, polovina tvůrčího tandemu.

Představitelé vybraných projektů na stránky vicebarev.cz přispívají svými originálními blogy. „Šlo nám o pestrost. Proto jsme vybrali projekty z různých oblastí – móda, design, sport a cestování. Název Více barev je metafora, která tuto pestrost vyjadřuje,“ říká Pavel Šafin, který doplňuje interní tým

Mezi autory článků jsou například tvůrkyně internetového magazínu o módě Check Czech Fashion nebo uznávaný běžecký trenér Miloš Škorpil, který se svou manželkou Danou vede Běžeckou školu.

ZunoRun ukáže nové cesty k běhání

Projekt ZunoRun je postaven na příbězích jednotlivých běžců, které jsou k vidění na portálu ZunoRun.cz. Cílem je dlouhodobé propojení s širokou běžeckou komunitou v Česku a oslovení lidí, kteří žijí aktivní život a mají podobné hodnoty jako Zuno. Claim projektu zní „Běž si za svým“ a symbolizuje odvahu objevovat nové zajímavé cesty.

„Individualismus a objevování zde podprahově symbolizuje i výměnu staré banky za novou, která lidi nezdržuje na pobočkách a dává jim volnost. Běh, moderní životní styl a Zuno je už automatické a logické spojení. ZunoRun navíc bohatě propojí offline a online svět,“ říká lídr projektu ZunoRun Vladimír Michna.

Na portále ZunoRun.czbudou k vidění také videa a fotky z běhů z produkce agentur 4elements a Ponyhouse, dále také instruktáže, běžecké rady a blogy běžců, kteří odhalí své příběhy. S projektem se poveze i dlouhodobá mediální kampaň na webech, TV, rádiích, Facebooku a Twitteru. 

Akcí ZunoRun se má zúčastnit asi tisícovka běžců, kteří se od 2. března mohou registrovat na ZunoRun.cz. Součástí každého běhu bude profesionální běžecký tréning vedený sportovními osobnostmi. Mezi nimi je například nizozemský sprinter Jerrel Feller nebo trenér Miloš Škorpil včetně známých afrických maratonců. Běhů se zúčastní také ředitel Zuno Peter Lakata. 

Běžci dostanou jako dárek značkové funkční tričko a slevu 10% do adidas running – Prague Marathon Store. Pro ty, kdo zaplatí platební kartou od Zuno, je sleva 20%. Počet registrací na každou akci je limitován. První dva běhy se uskuteční 14. března a 18. dubna od 10 hodin v pražské Stromovce, sraz běžců je v Running Mallu (v ulici Milady Horákové v Holešovicích).

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.