CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.707 +0,19%

CZK/£ 29.516 +0,05%

CZK/CHF 26.084 +0,21%

08. 06. 2012

0 komentářů

Subjekty:

ZUNO SBÍRÁ OCENĚNÍ VE ZLATÉ KORUNĚ

 


 

V kategorii Novinka roku získal pomyslnou stříbrnou medaili produkt SPOŘENÍ a aby toho nebylo málo, bronzovou medaili v téže kategorii si odnáší ÚČET PLUS.

„Oba produkty patří mezi naše vlajkové lodě. Jsme proto velmi rádi, že je pozitivně hodnotí nejen naši spokojení klienti, ale i odborníci,“ říká Tomáš Kuna, ředitel české a slovenské ZUNO. „Každé takové ocenění je pro nás impulzem k rozšiřování našich služeb, které již od samého začátku podmiňujeme jednoduchostí a jasnými podmínkami.“

Hlavní předností SPOŘENÍ je výhodné denní úročení s úrokem 2 % ročně a navíc uspořené peníze jsou kdykoli k dispozici, bez dlouhodobé vázanosti. Druhý produkt, ÚČET PLUS, oceňují zejména náročnější klienti, kteří za nízký poplatek využívají širokou škálu služeb. Automaticky získávají například AUTOPILOT, který pravidelně převádí peníze mezi ÚČTEM PLUS a SPOŘENÍM a pomáhá tak naplno využít výhodu denního úročení.

Oba produkty ZUNO uvedlo v létě loňského roku, současně se svým vstupem na český trh. Od té doby online banka získala více než 45 tisíc klientů, kteří si u ní uložili téměř 14 miliard korun. V březnu letošního roku banka spustila spotřebitelský úvěr PŮJČKA, který je možné zřídit kompletně online, a kontokorent REZERVA.

Na další ZUNO produkty se  mohou klienti těšit i v letošním roce. „Začátkem druhého pololetí představíme bezkontaktní kreditní karty. Zároveň vychytáváme poslední mouchy u plnohodnotné aplikace internetového bankovnictví pro smartphony s operačními systémy iOS a Android,“ dodává Tomáš Kuna.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Petr Stuchlík: Špatných poradců se zbavujeme

Fincentrum se umístilo mezi deseti nejlepšími v anketě Českých 100. „Ze všech velkých poradenských firem je Fincentrum dlouhodobě nejvíc konzistentní,“ uvádí k umístění Petr Stuchlík, generální ředitel a předseda představenstva Fincentra, a dodává: „Fincentrum má také nejnižší počet stížnosti na práci svých poradců u regulátora.“

Text: Petr Zámečník

07. 12. 2015


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *