Očekává se účast až 20 tisíc návštěvníků, kteří si budou moci nakoupit oblečení, šperky, doplňky nebo hračky od více než dvou set autorů a tvůrců nebo zhlédnout netradiční módní přehlídky.
S Dyzajn marketem má Zuno hodně společného. Oba jsou alternativou hlavního proudu. Místo nakupování uniformovaného zboží s přirážkami v nákupních centrech si na Design marketu lidé vyberou originální a cenově dostupné výrobky, místo chození do poboček starých bank a placení poplatků dostanou v Zuno účet zdarma a banku v mobilu.
„Vedle naší hlavní celoroční kampaně, která běží v televizi, přicházíme nyní s několika minikampaněmi zaměřenými na zajímavé a výrazné komunity. Spolu s cyklisty a bikery se nyní opravdu stylově propojujeme s designéry a návrháři, přičemž hrdě podporujeme alternativní festival. Zuno je totiž taky alternativa, v tomto případě starých bank, a proto si tak dobře rozumíme,“ říká šéf marketingu online banky Zuno Bohdan Fedor.
Na speciální webové stránce Zuno a Facebooku Zuno proběhnou soutěže, účastníci můžou vyhrát originální dárky přímo od designérů z Dyzajn marketu. Zuno bude mít na festivalu svůj vlastní stánek, kde se návštěvníci můžou například vyfotit ve Smileboxu.
Kampaň připravil interní tým banky s agenturami Ponyhouse (content marketing), Black Apple (public relations), ZenithOptimedia a Zaraguza (média).
REKLAMA
„Přijďte si užít dva skvělé prázdninové dny naplněné pohodou po okraj na Střeleckém ostrově, nakupte si originální kousky, zaposlouchejte se do koncertů, lenošte s námi, hrajte si, prostě si užijte Dyzajn market Festival”, zve Terezie Tunková, hlavní organizátorka akce.