Sobota 16. února. Svátek má Ljuba.

Zonky chce do konce roku ještě větší část trhu se spotřebitelskými půjčkami

Investice 26.09.2018 | 14:07 0 Komentářů

Největší český zprostředkovatel půjček mezi lidmi narostl v objemu půjček meziročně šestkrát a momentálně má tříprocentní podíl na českém trhu se spotřebitelskými půjčkami. Do konce roku chce služba získat 5% podíl. Toho plánuje dosáhnout dalšími investicemi do svého rozvoje.

Služba Zonky vznikla v roce 2015 a za tři roky propojila téměř 50 tisíc investorů a lidí, kteří si půjčují, a protočila tak více než 4 miliardy korun, přičemž 3 miliardy za poslední rok a půl. Zonky roste díky investicím do technologických inovací, rozvoje brandu a klientského servisu. To, že investice jsou správně namířené, vidíme již tento rok, a to zejména na raketovém růstu půjčených prostředků, kdy za první pololetí 2018 vyrostl objem půjčených peněz oproti prvnímu pololetí 2017 o 317 %,“ říká Pavel Novák, ředitel Zonky. Účelnost vynaložených prostředků v marketingu vedle ukazatelů výkonnosti (půjčky) lze vidět také v indexu povědomí o značce Zonky. „Dnes, když se 10 lidí na ulici zeptáte, zda znají Zonky, tak vám 9 lidí řekne ano. Loni touhle dobou to byly 4 lidé,“ dodává Novák ze Zonky.

Díky technologiím služba zpřístupňuje levnější půjčování a výhodné investování široké veřejnosti. Od června mohou lidé využívat Zonky mobilní aplikaci, která umožňuje spravovat půjčky přes telefon a také investovat téměř na jeden klik. Zatím si ji stáhlo přes 21 tisíc lidí. Na podzim služba představí novinky, které ještě více zrychlí a zjednoduší vyřízení půjčky a investování. „Máme ambici dosáhnout 10% podílu na trhu. Proto se i v dalším období zaměřujeme na technologické inovace. Brzy představíme změny, které se týkají zrychlení půjček, zvýšení naší konkurenceschopnosti a nového rezervačního systému pro investory,“ dodává Novák, který do budoucna nevylučuje ani případnou expanzi do zahraničí.

 

 

 

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.