CZK/€ 25.145 +0,12%

CZK/$ 22.682 -0,50%

CZK/£ 29.764 +0,09%

CZK/CHF 26.790 +0,43%

11. 06. 2012

0 komentářů

Subjekty:

Značka SCANquilt je novým partnerem AXA CLUBU

 


 

Dlouhodobým cílem skupiny AXA je neustále rozšiřovat spektrum partnerů AXA CLUBU, abychom jeho členům dokázali nabídnout výhodnější nákupy u co možná největšího počtu firem s různými produkty a službami,“ uvedl Marek Zeman, ředitel PR a komunikace finanční skupiny AXA.

Značka SCANquilt začala v Čechách nejprve s prodejem přikrývek a polštářů s dutým vláknem, brzy se však její portfolio rozšířilo i o ložní soupravy, prostěradla, dekorační polštáře, přehozy, ubrusy, prostírání, ručníky a další výrobky pro kuchyně a koupelny. 

„Po celou dobu své existence si zakládáme na vysoké kvalitě výrobků a dlouhodobě nabízíme jeden z nejpestřejších programů bytových textilií. Jen v sortimentu prošívaných přikrývek vyrábíme více než desítku typů s řadou funkčních vlastností, nejrůznějších materiálů a hřejivostí,“ dodala Ivana Šachová, majitelka značky SCANquilt.

AXA CLUB

AXA CLUB je věrnostní program pro klienty finanční skupiny AXA, kteří tak mohou získat unikátní platební kartu a také asistenční služby v domácnosti v hodnotě až 49 000 korun ročně. S AXA kartou získávají při každé platbě bonus, díky kterému mohou uspořit více peněz na stáří, platit méně na pojistném nebo navýšit investice v rámci jiných produktů skupiny AXA. Bonus vždy činí minimálně 1 % z ceny, u partnerů programu však dosahuje 4 až 17 %. Díky těmto unikátním vlastnostem se AXA karta stala již čtyřikrát za sebou platební kartou roku v prestižním ocenění Zlatá koruna.

Partneři AXA CLUBU: bonusy při platbách AXA kartou s úvěrovým limitem

Benzina

0,5 Kč za každý načerpaný litr + 1 % z ceny transakce

(kromě vybraných čerpacích stanic)

Berslevu.cz

11 % z každého nákupu

Berzbozi.cz

11 % z každého nákupu

Bontonland

6 % z každého nákupu

Datart

4 % z každého nákupu

eiffel optic

10 % z každého nákupu

el nino parfum

6 % z každého nákupu

EXIM TOURS

5 % z celkové ceny last minute

9 % z celkové ceny

Hervis

4 % z každého nákupu

Kanzelsberger

8 % z každého nákupu

Kobe

17 % z každé útraty

Penny Market

4 % z každého nákupu nad 500 Kč

Salon vín ČR

9 % z každého nákupu

SCANquilt

5 % z každého nákupu

Schlecker

4 % z každého nákupu

SIKO KOUPELNY

4 % z každého nákupu (ve vybraných prodejnách)

Sushi Point

17 % z každé útraty

UniCredit Bank

1 % z každého dalšího nákupu

 

 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Nejlepší čas investovat už byl, ale nejhorší je, neinvestovat vůbec

Investice, jako vše v životě, s sebou nesou příležitosti i rizika, a výsledky naší snahy nemusí skončit v zelených číslech. Na kapitálových trzích se střídají býčí a medvědí trhy v cyklické obměně růstu a poklesu, i když historicky víme, že ze statistického hlediska převažuje právě růst.

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

05. 09. 2024

Průzkum: Drobní investoři se obracejí od ESG

Podle průzkumu mezi českými drobnými investory více než polovina (51 %) investorů nepřemýšlí o faktorech ESG, zatímco 37 % ano. Čtvrtina českých investorů o ESG uvažuje jen tehdy, když se těmto investicím daří. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu Retail Investor Beat (RIB) obchodní a investiční platformy eToro.

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

19. 07. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *