Jana Hanušová vystudovala Fakultu sociálních věd na Univerzitě Karlově. V roce 1999 nastoupila do Komerční banky a to oddělení Marketingu. Od roku 2000 do roku 2004 zastávala pozici vedoucí Řízení segmentů v rámci retailového bankovnictví. Následně se podílela na vytváření koncepce společnosti ESSOX, kde působila v roli vedoucí Marketingu do srpna roku 2006. V září roku 2006 se Jana stala ředitelkou Marketingu ve společnosti Rusfinance/Rusfinance Bank (SG Russia), kde byla odpovědná za konsolidaci marketingových aktivit v oblasti specializovaných finančních služeb v Rusku. Jana se vrátila do Komerční banky v lednu 2010 na pozici poradkyně generálního ředitele pro synergie v rámci Skupiny KB/SG.
Renaud Stern absolvoval Business School NEOMIA v Rouenu v roce 1993. Do Société Générale nastoupil v roce 1995 a postupně zastával pozice vedoucího Lokálního marketingu, vedoucího segmentu mladých klientů, vedoucího Přímého bankovnictví a vedoucího Rozvoje multichannel v rámci Retailového bankovnictví ve Francii. V roce 2006 přišel do Komerční banky a stal se výkonným ředitelem pro Marketing a Business Development. V červnu roku 2011 stanul Renaud v čele společnosti ESSOX jako generální ředitel.