CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.707 +0,19%

CZK/£ 29.516 +0,05%

CZK/CHF 26.084 +0,21%

17. 05. 2018

0 komentářů

Změny ve vedení Home Creditu. Obchod převzal Marek Tomčík, CRM povede Karel Šultes

 

Do funkce vedoucího divize Obchod pro Českou republiku a Slovensko povýšil Marek Tomčík, který na této pozici nahradil současného generálního ředitele Home Creditu Luďka Jírů. Divizi CRM neboli Management vztahů se zákazníky nově povede Karel Šultes. Zpět do Česka přichází s bohatými zahraničními zkušenostmi z ruského či běloruského Home Creditu. 

Loading



 

Marek Tomčík má od května na starosti divizi Obchod. Ve funkci je odpovědný za obchodní aktivity společnosti a posilování či budování nových vztahů s obchodními partnery. Na pozici bude usilovat o bezproblémové zvládnutí nového legislativního prostředí regulujícího trh spotřebitelského financování v tuzemsku i v sousedním Slovensku. Zaměří se také na hledání nových příležitostí pro růst společnosti a získávání dalšího tržního podílu. „Mým cílem je být jedničkou na českém trhu a silnou dvojkou na Slovensku,“ uvádí Tomčík.

Ve svém oboru má víc než dvacetiletou praxi. Od roku 2010 působil na vedoucí pozici manažera prodejní sítě v obou zemích. V Home Creditu pracuje již od roku 1998. Kromě krátké pauzy v letech 2001 až 2008, kdy sbíral zkušenosti u zahraničních společností GE Money a Beneficial Finance, měl na starosti budování obchodní sítě společnosti. Jeho jméno se nejčastěji pojí s úspěšnou spoluprací s obchodním řetězcem TESCO, známou pod značkou Tesco finanční služby.

Karel Šultes nově přichází na pozici vedoucího divize CRM po víceletých zkušenostech ve skupině Home Credit. Během své desetileté kariéry v řízení obchodních rizik se vypracoval z pozice analytika až do vrcholového managementu společnosti. V rámci svého působení ve skupině vedl divizi Risk v Bělorusku a rozvoj Big Data v Rusku.

Svou strategii staví na detailním pochopení klienta a hledání způsobů, jak mu nabídnout produkty odpovídající jeho potřebám. Prioritou na jeho oddělení i nadále zůstává zjednodušování procesů pro klienta. „Mým cílem bude intenzívněji využívat informace o klientech k lepšímu pochopení jejich potřeb a životní situace. Jelikož jsem srdcem analytik, využívat k tomu budu matematické modely,“ vysvětluje Šultes.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *