„V loňském roce, podobně jako v tom předchozím, jsme uzavřeli přes 100 tisíc nových smluv. Pokud posoudíme objem nově uzavřených obchodů, pak naši klienti preferovali více neživotní pojištění (70 %) oproti životnímu (30 %). V roce 2014 připravujeme na trh další produkt neživotního pojištění a chceme se ještě více zaměřit na direkt marketing,“ dodal Pavel Chmelík, předseda představenstva ERGO pojišťovny, a.s.
Česká společnost ERGO pojišťovna spravuje portfolio přibližně 60 000 klientů se zaměřením na privátní klienty. V nabídce má především životní a úrazové pojištění, pojištění majetku a cestovní pojištění. Společnost se také svým produktem „Welcome“ specializuje na soukromé zdravotní pojištění cizinců. Produkty jsou nabízeny samostatnými obchodními zástupci, Volksbankou, Zdravotní pojišťovnou Ministerstva vnitra ČR, ERGO Pro a dalšími obchodními partnery.