CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.707 +0,19%

CZK/£ 29.516 +0,05%

CZK/CHF 26.084 +0,21%

30. 03. 2016

0 komentářů

Subjekty:

Zapomněli jste natankovat? Nevadí. Od 1. dubna zavádí Allianz asistenční služby tolerantní k chybám řidičů

 


 

Nárok na asistenční služby v nevídaném rozsahu získá od 1. dubna každý, kdo u Allianz uzavře novou smlouvu, a ke smluvnímu výročí bude inovace postupně nabízena i stávajícím klientům. V případě, že se dostanou do potíží, bude tedy nakonec pro všechny připraven stejný rozsah služeb bez ohledu na to, kdy uzavřeli svou pojistku. Jde o další z řady kroků, kterými Allianz dokazuje, že si váží svých loajálních klientů a vždy jim poskytne ta nejlepší možná produktová řešení. Moderní nabídka asistencí mezi ně bezpochyby patří.

Nová asistence přináší značné produktové zjednodušení. Rozdíl mezi Základní asistencí a nadstandardními variantami (Asistence PLUS a PLUS MAXI) bude nově pouze v limitech pojistného plnění a počtu dnů poskytovaných služeb, nikoli ve škále úkonů.

Již se Základní asistencí se budou moci postupně všichni řidiči spolehnout, že v případě nešťastných náhod, počínaje poškozením pneumatik, přes nedostatek, záměnu či zamrznutí paliva či jiných provozních kapalin, nebo ztrátu, odcizení, zabouchnutí či zalomení klíčů v zámku až po vybitou autobaterii zvládnou vše vyřešit jedním telefonátem na číslo Allianz Assistance s limitem 3000 Kč na jednotlivé úkony. Pojistit se ale půjde i bezlimitně.

Při nepojízdnosti vozidla v důsledku nehody nebo poruchy pak budou klienti nově již v základní variantě jištěni bezkonkurenčním počtem dnů poskytnutí náhradního vozidla, a to v délce tří dnů z povinného ručení a tří z havarijního pojištění – a až 20 dnů v nadstandardu. V případě odcizení vozidla dostanou vypůjčený jiný vůz, a to na 15 dní z povinného + 15 dnů z havarijního pojištění, což je na českém pojistném trhu opět zcela jedinečný rozsah.

Nevídaně široké asistenční služby jsou další z řady inovací autopojištění Allianz, které pojišťovna přinesla v posledních letech. Již od podzimu 2014 mají řidiči u Allianz možnost poskládat si autopojištění na míru přesně podle rizik, jichž se nejvíce obávají. V průběhu sjednávání, které lze provést i online, přesně vidí, kolik které riziko stojí, a konečná cena jejich smlouvy je tak plně v jejich režii. Možnost automatického přechodu na tento vysoce inovativní produkt, který získal titul Autopojištění roku 2015 v rámci prestižní odborné soutěže Fincentrum Banka roku 2015, dostávají od loňského roku v rámci svých výročních dopisů všichni klienti Allianz.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Ladislav Bělina: Jezdíte bez nehody? Povinné ručení se může i tak prodražit

Přestože náklady na pojistná plnění rostou, ceny povinného ručení zatím rostou jen mírně. Jak a kdy ovlivní rostoucí náklady pojišťoven ceny povinného ručení? Jaké limity pojištění zvolit pro dostatečnou ochranu při způsobené nehodě? Na otázky odpovídal Ladislav Bělina, vedoucí divize autopojištění Slavia pojišťovny.

Text: Jana Zámečníková

15. 12. 2017

Životní pojištění v hledáčku organizovaných podvodníků

Pojistných podvodů rok od roku přibývá. Největší počet podvodů je tradičně zaměřeno na pojištění motorových vozidel. Vynalézavost podvodníků ale nezná mezí a proto se v poslední době stále více setkáváme s podvody v úrazovém a životním pojištění. Podvádějí klienti, poradci, lékaři i rehabilitační pracovníci. Rozšiřovat se začaly i organizované pojistné podvody. 

Text: Jana Zámečníková

19. 01. 2016


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *