04. 02. 2019
Subjekty:
Zaměstnanci Raiffky rozsvítili City Tower
„Nápad vznikl velmi spontánně na jedné z porad, kde jsme probírali probíhající marketingovou kampaň na spořicí účet eKonto XL. Proto 3 %,“ prozradila k akci, která se uskutečnila v pátek 1. února v sídle banky, ředitelka marketingu a komunikace Raiffeisenbank Hana Kovářová.
Na budově City Tower na pražské Pankráci se v pátek 1. února večer rozsvítila číslice 3 %, symbol aktuální marketingové kampaně na spořicí účet eKonto XL. Příprava celé akce trvala týden a samotná realizace, do které se aktivně zapojilo 24 dobrovolníků z řad zaměstnanců banky, pak jednu hodinu. Aby se světelný efekt povedl, bylo třeba mezi 8. a 19. patrem budovy zatáhnout 572 okenních rolet a následně rozsvítit 107 oken. Raiffeisenbank sídlí v budově City Tower již od roku 2008 a je jedním z největších nájemníků.
„Akce se povedla nejen díky dobrovolníkům, kteří jí věnovali svůj volný čas, ale také díky vstřícnému přístupu majitele budovy a ostatních nájemníků City Tower, kteří nám umožnili vstup do jejich prostor,“ dodala Kovářová.