Čtvrtek 23. září. Svátek má Berta.

Zalando se stane součástí DAX

akciové trhy 06.09.2021 | 09:41 0 Komentářů

Zalando SE se připojí k burzovnímu indexu DAX (Deutscher Aktienindex) s platností 20. září 2021. V pátek 3. září 2021 to oznámil globální poskytovatel indexu společnosti Qontigo –STOXX Ltd. DAX je předním německým akciovým indexem a zahrnuje největší společnosti zalistované na německé burze. Zalando se k německému referenčnímu blue-chip indexu připojí 13 let po svém založení. Již od roku 2015 je společnost zařazena v indexu MDAX, jež zahrnuje německé společnosti obchodující na frankfurtské burze.

„Zalando se ze startupu prodávajícího žabky ze sklepa stalo celoevropskou platformou, jež slouží přibližně 45 milionům zákazníků. Jsme velice hrdí na to, co tým Zalanda za posledních deset let vybudoval. Ještě nás ale čekají větší výzvy,” říká Robert Gentz, spoluzakladatel a co-CEO společnosti Zalando.

„Náš úspěch je hluboce zakořeněn v samotné firemní kultuře Zalanda. Ta je založena na důvěře, transparentnosti a podnikavosti,“ dodává David Schneider, spoluzakladatel a co-CEO společnosti Zalando. „Klíčovými aspekty našeho úspěchu jsou poté silná orientace na zákazníka a úzká partnerství. S cílem uvolnit kolektivní potenciál módního průmyslu také neustále testujeme a rozvíjíme nové nápady.“

Společnost Zalando, jež byla založena v Berlíně v roce 2008, od svého vstupu na burzu trvale dosahuje silného a ziskového růstu, přičemž v letech 2014 až 2020 své podnikání zčtyřnásobila. Dnes je předním prodejcem módy a platformou, která spojuje okolo 45 milionů aktivních zákazníků s více než 4 500 značkami a partnery. Na český trh Zalando vstoupilo v roce 2018 a od té doby se těší oblibě také u českých zákazníků. Lokálním značkám umožnilo využívat i rozsáhlý partnerský program. Zákazníkům pak kromě standardní nabídky služeb vysoké kvality a pohodlí, neomezeného sortimentu, personalizovaného zážitku i možnosti vrácení zboží zdarma nabízí od roku 2021 kategorii Pre-owned se zbožím z druhé ruky. Zákazníci tak mohou jednoduše obchodovat s oblečením, které již nenosí, a zároveň přímo na Zalandu nakupovat kousky, které chce poslat dál někdo jiný.

Skrze zaměření na módní a lifestylový průmysl svým zákazníkům Zalando zprostředkovává jedinečné zážitky a pro partnerské značky nabízí specifická řešení služeb. To vše prostřednictvím tzv. strategie platformy, která společnosti napomáhá k dosažení růstu a rychlejší digitalizaci odvětví.

Zalando se bude i nadále soustředit na růst a do roku 2025 plánuje zvýšit hrubý objem zboží (GMV) na více než 30 miliard EUR. Společnost dále usiluje o to, aby v dlouhodobém horizontu pokryla více než 10 % celkového evropského trhu s módou ve výši 450 miliard EUR. Za tímto účelem bude nadále investovat do zdokonalení zákaznického zážitku, svých služeb i celé infrastruktury.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.