Čtvrtek 22. října. Svátek má Sabina.

Zakladatelé banky ukazují zákulisní záběry života v Saxo Bank

Investice Saxo Bank 06.02.2014 | 15:38 0 Komentářů

Tento týden spustí Saxo Bank kampaň ze svého zákulisí, aby ukázala každodenní život v bance zaměřené na investice a online obchodování se sídlem v Kodani.

V nové celosvětové kampani nazvané „Jednička. Stejně jako Vy.“ uvedou zakladatelé a ředitelé Saxo Bank, Kim Fournais a Lars Seier Christensen, sérii videí, která ukazují dosud neviděné a autentické každodenní procesy uvnitř banky. S nevídaným přístupem k samotnému srdci banky sledoval velmi uznávaný režisér Kasper Torsting  poslední čtyři měsíce život uvnitř banky na vlastní oči.

Více než pět let po globální finanční krizi jsou šéfové bank i nadále velmi nepopulární. Saxo Bank se ale rozhodla, že s pomocí svých dvou zakladatelů a ředitelů ukáže poctivě a autenticky denní život dvou lidí, kteří ztělesňují étos Saxo Bank.

Tento týden spuštěná kampaň odhalí nezinscenované záběry života v Saxo Bank i klíčovou roli zakladatelů ve vývoji produktů a vztahu ke klientům. Uvidíte též tým, který stojí za oceněnou obchodní platformou a produkty banky i to, jak oba zakladatelé denně komunikují se zákazníky.

Henrik Lykkesteen, vedoucí oddělení globálního marketingu, říká: „Pro banku zaměřenou na investice a online obchodování jakou je ta naše, představuje transparentnost alfu i omegu všeho našeho konání. Chtěli jsme, aby bylo filmování skutečným obrazem života v Saxo Bank a způsobu, jakým komunikujeme s klienty a vyvíjíme nové produkty. Všechny příběhy a události této kampaně jsou autentické. Věříme, že je to ten nejlepší způsob, jak budovat důvěru a dlouhodobé vztahy s našimi klienty, a také jak zpřístupnit příběh Saxo Bank širokému publiku.“

Henrik dále dodává: „Je to poprvé, co jsme udělali integrovanou kampaň, která používá všechny platformy a kanály najednou. Kampaň je úplně jiná než tradiční finanční komunikace. Chtěli jsme se vzdálit nudnému a zaměnitelnému finančnímu marketingu, který je zřejmě synonymem pro náš obor, jenž je založený na nekonečných číslech, faktech a specifikacích produktů. Místo toho otevřeně ukazujeme, kdo jsme a co děláme a předkládáme veřejnosti tato klíčová fakta prostřednictvím skutečných příběhů, s čímž jsme podle nás přišli jako první.“

Kasper Torsting je zručný dokumentarista, známý díky své práci na oceněném filmu Armadillo, který je otevřeným popisem rostoucího cynismu a závislosti na adrenalinu mezi mladými vojáky sloužícími
v Afghánistánu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.