CZK/€ 25.325 -0,02%

CZK/$ 23.768 -0,06%

CZK/£ 29.660 +0,03%

CZK/CHF 26.043 -0,08%

18. 11. 2014

0 komentářů

Subjekty:

ZÁKAZNÍCI OPĚT VYBEROU OBCHODNÍKA ROKU

 


 

Již po dvanácté bude letos uděleno ocenění MasterCard Obchodník roku. Generálním partnerem ročníku 2014 je tradičně společnost MasterCard Europe, hlavním partnerem GE Money Bank se svým věrnostním programem bene+. 

V rozvržení oborových kategorií nastala oproti loňsku změna – kategorie MasterCard Obchodník s oděvy byla rozdělena na Fashion a Sport. Došlo tak k navýšení počtu kategorií. Poprvé došlo k zařazení specializovaných e-shopů do příslušných oborových kategorií. Široko sortimentní e-shopy jsou hodnoceny v kategorii MasterCard Internetový obchodník roku 2014.

„V MasterCard máme vizi, že jednou už nikdo z nás nebude muset hledat drobné po kapsách a právě obchodníci nám ji pomáhají plnit. Proto považujeme za důležité ocenit ty nejlepší a neustále soutěž MasterCard Obchodník roku rozvíjíme. Letos poprvé dáváme obchodníkům možnost nominovat nejen úspěšnou marketingovou kampaň, ale i inovaci a osobnost. O vítězích v kategoriích Kreativita roku a Osobnost roku rozhodně porota. Vítěznou Inovaci zvolí účastníci Retail Summitu 2015,říká Martina Kirchrathová, Commerce Development Director MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Absolutní vítěz

Absolutního vítěze a držitele titulu MasterCard Obchodník roku 2014 určí výsledky nezávislého reprezentativního průzkumu veřejného mínění, který provede společnost INCOMA Gfk.

Deset oborových kategorií

REKLAMA

V rámci příslušných oborových kategorií došlo k zařazení specializovaných e-shopů, které se tak v průzkumu veřejného mínění utkají o přízeň zákazníků společně s kamennými obchody. 

Široko sortimentní e-shopy jsou stejně jako loni hodnoceny v kategorii MasterCard Internetový obchodník roku 2014. Kategorie MasterCard Obchodník s oděvy byla nově rozdělena na Fashion a Sport.

Mezi oborové kategorie patří:

  1. MasterCard Obchodník s potravinami 2014

    (Supermarkety, hypermarkety, prodejny potravin)

  2. MasterCard Obchodník s drogerií a parfumerií 2014

  3. MasterCard Obchodník s oděvy a obuví 2014

    (Fashion oblečení, boty, doplňky)

  4. MasterCard Obchodník se sportovními oděvy a potřebami 2014

    REKLAMA

    (Sportovní oblečení, boty, doplňky)

  5. MasterCard Obchodník s elektronikou 2014

    (Elektro, počítačové vybavení, mobily)

  6. MasterCard Obchodník s knihami roku 2014

  7. MasterCard Obchodník pro dům, zahradu a chovatele 2014

     (Hobby markety, zahradnictví, pet shopy)

  8. MasterCard Obchodník s nábytkem a bytovými doplňky 2014

    (Nábytek a vybavení domácnosti)

  9. MasterCard Internetový obchodník roku 2014

    (Celý sortiment)

  10.  MasterCard Obchodník bez bariér 2014

    REKLAMA

          (Kategorie pod záštitou Nadace Charty 77 – Konto BARIÉRY)

    Dle průzkumu INCOMA GfK bude vybráno nejoblíbenější loajální schéma obchodníků a vítěz získá titul MasterCard Obchodník roku  – GE Money Věrnostní program roku 2014.

    Hlasování veřejnosti

    Držitele titulu MasterCard Obchodník roku 2014 – GE Money Bank Cena veřejnosti určí hlasování zákazníků. Veřejnost může hlasovat v období od 17. listopadu 2014 do 11. ledna 2015 prostřednictvím internetu a SMS, systém a pravidla hlasování jsou stejná jako loni.  Bližší informace o způsobu hlasování naleznete v samostatné tiskové zprávě.

    Kreativita roku

    I letos mohou sami obchodníci nominovat jednu ze svých úspěšných marketingových kampaní do kategorie MasterCard Kreativita roku 2014. O vítězi rozhodne porota složená z profesionálů v oboru marketingu. Přihlášky je nutné poslat nejpozději do 5. prosince 2014.

    Inovace v obchodě a Osobnost obchodu

    V kategoriích MasterCard Inovace v obchodě roku 2014 a MasterCard Osobnost obchodu roku 2014 letos poprvé samotní obchodníci nominují úspěšné inovační projekty a výrazné osobnosti obchodu. Nominace je nutné poslat nejpozději do 5. prosince 2014

    Odborná porota vybere vítěze v kategorii MasterCard Osobnost obchodu roku 2014. V kategorii MasterCard Inovace v obchodě 2014 nominuje tři finalisty, kteří budou představeni na Retail Summitu 2015 a o vítězství se utkají v rámci panelové diskuse. Účastníci Retail Summitu určí vítěze prostřednictvím hlasování.

    Obchodník bez bariér

    Záštitu nad touto kategorií převzalo Konto BARIÉRY. Vychází totiž z jeho snahy o usnadnění každodenního života lidí s handicapem. Tak, aby návštěva banky, úřadu, lékaře nebo třeba jen obyčejný nákup byly běžnou věcí, o které nemusí člověk s postižením přemýšlet a připravovat se na ni. Aby takový úkon byl bezproblémový a co nejpohodlnější. 

Vítězové všech kategorií budou slavnostně vyhlášeni 3. února 2015 v rámci slavnostního galavečera konference Retail Summit.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *