Středa 21. dubna. Svátek má Alexandra.

Žádná klišé, řekneme to narovinu. Zuno představuje nový koncept

Banky ZUNO Bank 17.03.2015 | 13:43 0 Komentářů

Online banka Zuno zahajuje repositioning značky a uvádí nový kreativní koncept s redesignovaným produktem. Cílem nové reklamní kampaně je odlišit se od komunikace jiných bank a ukázat, že i banky mohou komunikovat otevřeně a transparentně. 

Nové spoty si utahují z obvyklých klišé v reklamách, jako jsou například úspěšní lidé s drahými auty, šťastná rodina, na kterou padají peníze z nebes, nebo roztomilá zvířátka. 

“U nás klišé v reklamách nenajdete. Řekneme vám to narovinu,” sděluje hlavní hrdina v reklamě. Spoty jsou zaměřeny na půjčku s úrokem 7,9 % pro všechny řádně splácející.

„Novou kampaní reagujeme na silný konkurenční boj bank. Jsme přesvědčeni, že moderní bankovnictví má být založené na atraktivních produktech a férovém postoji k zákazníkům. Věříme, že tento komunikační koncept posílí vnímání značky Zuno i jejích produktů,“ říká šéf marketingu banky Bohdan Fedor. 

Kampaň startuje 17. března a reklamní spoty poběží na Nově, Óčku, Primě a na TV Barrandov. Podpoří ji také online bannery, city lighty ve vybraných městech, PR a komunikace na sociálních sítích. 

Kampaň vytvořil interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturami Gunpowder (kreativita a režie spotu), Ponyhouse (content marketing) a Black Apple (public relations).

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.