Zuno upravilo svou webovou stránku po sérii několika klientských testů a měření.„Vizuálně jsme homepage uklidili a zvolili dlaždicové rozložení prvků, což nám otevřelo dveře k responzivnosti celé stránky. V obsahu více pracujeme s klíčovými slovy, které naši klienti často vyhledávají a zakomponovali jsme je do navigace a produktových boxů,“ říká Martin Hanula, Web and UX Team Manager Zuno.
Redesignem prošla i hlavička a pata stránky, díky čemuž se návštěvník Zuno lépe a rychleji zorientuje. Novým je na hlavní stránce Zuno i tzv. remarketing „call to action“ prvek, který zájemci pomůže dostat se jednoduše k žádostem o aktivaci jednotlivých produktů.
V dolní části stránky jsou doplněny další kontaktní kanály na Zuno. Mnohem větší prostor dostaly i sociální sítě. „Věříme, že tato změna přinese užitek návštěvníkovi našeho webu a díky těmto změnám k němu budeme opět o něco blíže,“ doplňuje Martin Hanula.