Web pro Blue, novou značku České spořitelny, navrhl Dobrý web
Dobrý web, přední hráč mezi českými agenturami pro digitální marketing, kompletně zaštítil návrh dnes spuštěných webových stránek Blue, nové značky České spořitelny – www.blue.cz. (Tisková zpráva: Dobrý web)
Dobrý web realizoval veškeré fáze návrhu nových webových stránek značky Blue od počátečního výzkumu a workshopů pro sběr vizí, přes prototypování, grafický design, tvorbu šablon (html a css) až po příručku stylu jazyka a tónu online komunikace značky (tzv. styleguide) a tvorbu obsahu webu. Během všech fází návrhu navíc probíhala kontinuální uživatelská testování. Protože bylo třeba myslet i na uživatele mobilních zařízení, je web plně responzivní.
„Začínali jsme se zadáním navrhnout web, který bude pro zákazníky symbolem profesionality, zodpovědnosti a přátelského přístupu. Aby se to povedlo, bylo třeba se od začátku společně se zástupci klíčových oddělení banky soustředit na jednoduchost a intuitivnost uživatelského rozhraní, emoce vyvolávané grafickým designem, srozumitelnost a obchodní přesvědčivost textů a samotné portfolio produktů,“ říká k projektu Luboš Plotěný, ředitel agentury Dobrý web, a pokračuje: „Společné úsilí nejprve vyústilo v jednoznačné a úplné zadání pro implementaci nového webu, na kterém panovala shoda napříč všemi divizemi banky, a především ve výsledný web. Ten je modelovým příkladem jednoduché a přehledné nabídky bankovních služeb přímo na míru požadavkům velmi specifických zákazníků.“
Návrh webu pro značku Blue je vyvrcholením dosavadní spolupráce Dobrého webu a České spořitelny, ve které agentura zúročila bohaté dlouholeté zkušenosti z návrhu a realizace množství digitálních strategií nejen pro banky a jiné finanční instituce.