Dobrý web realizoval veškeré fáze návrhu nových webových stránek značky Blue od počátečního výzkumu a workshopů pro sběr vizí, přes prototypování, grafický design, tvorbu šablon (html a css) až po příručku stylu jazyka a tónu online komunikace značky (tzv. styleguide) a tvorbu obsahu webu. Během všech fází návrhu navíc probíhala kontinuální uživatelská testování. Protože bylo třeba myslet i na uživatele mobilních zařízení, je web plně responzivní.
„Začínali jsme se zadáním navrhnout web, který bude pro zákazníky symbolem profesionality, zodpovědnosti a přátelského přístupu. Aby se to povedlo, bylo třeba se od začátku společně se zástupci klíčových oddělení banky soustředit na jednoduchost a intuitivnost uživatelského rozhraní, emoce vyvolávané grafickým designem, srozumitelnost a obchodní přesvědčivost textů a samotné portfolio produktů,“ říká k projektu Luboš Plotěný, ředitel agentury Dobrý web, a pokračuje: „Společné úsilí nejprve vyústilo v jednoznačné a úplné zadání pro implementaci nového webu, na kterém panovala shoda napříč všemi divizemi banky, a především ve výsledný web. Ten je modelovým příkladem jednoduché a přehledné nabídky bankovních služeb přímo na míru požadavkům velmi specifických zákazníků.“
Návrh webu pro značku Blue je vyvrcholením dosavadní spolupráce Dobrého webu a České spořitelny, ve které agentura zúročila bohaté dlouholeté zkušenosti z návrhu a realizace množství digitálních strategií nejen pro banky a jiné finanční instituce.