Martin Hanula má za sebou bohaté zkušenosti z oblasti web developmentu, které získal v online a internetových agenturách jako M7 či DRAFTFCB. Od roku 2011 pracoval pro specializovanou agenturu CORE 4, díky čemuž nabyl potřebné know-how při projektování online a offline kampaní.
Dnes v Zuno zodpovídá za správu a řízení všech projektů a úkolů týkajících se web developmentu, jakož i za kooperaci se všemi odděleními banky v souvislosti s vývojem stránky.
„Bezchybné fungování webové stránky je jedním z nosných pilířů online bankovnictví. Když banka funguje bez kamenných poboček, web se stává pro klienty nejdůležitějším komunikačním kanálem. Martin má v této oblasti výborný rozhled a cenné zkušenosti. Jeho dosavadní výkon a pracovní nasazení nás jen utvrzuje v tom, že je na této pozici ten správný člověk,“ říká Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky Zuno.
Martin studoval obor aplikovaná informatika na Fakultě elektrotechniky a informatiky STU v Bratislavě. Ve volném čase se věnuje svým dvěma dětem, jeho velkým hobby je také vlastní farma, kterou v současnosti buduje a zvelebuje.