Pátek 30. července. Svátek má Bořivoj.

VÝSLEDEK BNP PARIBAS CARDIF POJIŠŤOVNY ZA ROK 2017

Pojištění 17.05.2018 | 10:28 0 Komentářů

Loňský kalendářní rok byl pro společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovnu velice úspěšný. Čistý zisk pojišťovny v minulém roce zaznamenal nárůst o 26 % oproti roku 2016. V roce 2017 společnost dosáhla čistého zisku 168 milionů Kč oproti 133 milionům v roce 2016. Celkově společnost předepsala pojistné ve výši 2 262 508 000 korun. Oproti roku 2016 se jedná o dvouprocentní nárůst.

Společnosti BNP Paribas Cardif Pojišťovna se v minulém roce dařilo jak v oblasti životního pojištění, tak také v oblasti pojištění neživotního. Pojišťovna v roce 2017 předepsala pojistné ve výši 210 140 000 Kč v segmentu životního pojištění, což je o 7 % více než v předešlém roce. Výše předepsaného pojistného u neživotního pojištění se zvýšila o 1,5 %, a to ve výši 2 052 368 000 korun.

BNP Paribas Cardif Pojišťovna se v roce 2017 soustředila zejména na tyto pojistné produkty: pojištění schopnosti splácet finanční závazek, pojištění zneužití platební karty a osobních věcí, pojištění pravidelných výdajů, úrazové pojištění, cestovní pojištění, pojištění prodloužené záruky, pojištění nahodilého poškození a krádeže a pojištění domácnosti.

Uvedené produkty budou i nadále stěžejními pro růst v roce 2018, navíc připravujeme k pojištění domácnosti i nově pojištění nemovitosti. Zároveň budeme pracovat na zdokonalování produktové nabídky, abychom neustále přicházeli s novými inovacemi. BNP Paribas Cardif Pojišťovna se chce v roce 2018 zaměřit na digitalizaci procesů uvnitř i vně společnosti, jako je implementace online hlášení pojistných událostí včetně sledování aktuálního stavu. Klienti budou moci vyřídit pojistnou událost pomocí internetu a díky tomuto zrychlenému procesu se zkrátí doba nahlášení a vyřízení.

 

Ke zdokonalování služeb se vyjádřil i generální ředitel a předseda představenstva Zdeněk Jaroš: „Uvědomujeme si, že svět okolo se mění a stejně tak i naši klienti. Proto je klíčové našim klientům naslouchat, sbírat zpětnou vazbu a reagovat na ni. Pomocí moderních metod měření zákaznické zkušenosti se my i naši partneři posouváme dále, zlepšujeme procesy a nabízíme lepší služby. Také v oblasti legislativních a regulatorních změn dlouhodobě sledujeme trendy

a změny v tomto prostředí a reagujeme na ně. Opíráme se o silné zázemí mateřské společnosti

BNP Paribas Cardif, a jsme tak pro naše obchodní partnery garantem a partnerem při implementaci změn v prostředí, které je stále více regulováno.“

 

Nová partnerství a společenská odpovědnost

 

Rok 2017 se nesl ve znamení upevňování pozic na vysoce konkurenčním českém trhu.
BNP Paribas Cardif Pojišťovně se podařilo rozvíjet partnerství v dalších segmentech, jako jsou telekomunikace, poskytovatelé energií a oblast retailu.

 

Jelikož chceme být společensky odpovědná firma, tak jsme i v roce 2017 podporovali neziskové projekty. Již více než deset let finančně podporujeme aktivity občanského sdružení Arkadie, které zajišťuje kompletní péči o zdravotně postižené. Také jsme pokračovali v úspěšné spolupráci s občanským sdružením Život dětem, a to formou příspěvku na předvánočním benefičním koncertu ‚Rádio srdcem pro Život dětem‘. Pokračovala i naše spolupráce s nadací Pink Bubble, která podporuje rekonvalescenci onkologicky nemocných dětí. Bude mi ctí, pokud i v dalších letech budeme mít možnost pokračovat v podpoře těchto i dalších charitativních projektů,“ doplnil Zdeněk Jaroš.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.