CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

27. 09. 2019

0 komentářů

Volkswagen Financial Services vychází vstříc potřebám digitální generace klientů

 

Praha, 27. září 2019 – Předplacení servisu z mobilu, schválení úvěru on-line, spolehlivá asistence na cestách nebo komplexní online správa firemní flotily – to jsou příklady nového standardu služeb, kterými Volkswagen Financial Services odstartoval období transformačních změn, které reagují na dynamicky měnící se potřeby dnešních zákazníků. Orientaci společnosti na nové technologie, inovace a plně digitalizované služby potvrzuje využití robotů při administrativě smluv, ale například také připravovaná první generace mobilní aplikace. Cílem je nejen vyšší komfort a lepší zákaznická zkušenost, ale i akceschopnost a stabilní zisk, které i v budoucnu potvrdí vedoucí postavení Volkswagen Financial Services na trhu financování automobilů.

Loading



 

Do éry, v níž digitalizace prodejních a servisních kanálů hraje čím dál větší roli, vstupuje Volkswagen Financial Services s téměř třemi sty tisíci aktivních smluv (téměř 148 tisíc nových smluv za rok 2018) a obratem atakujícím 11 miliard korun. Kromě základního financování automobilů, kdy každý třetí koncernový vůz, který jezdí na českých silnicích, je financován právě prostřednictvím Volkswagen Financial Services, se společnosti daří i na poli pojistných produktů. Počet uzavřených smluv roste třetí rok po sobě, a to nejen v kategorii klasického pojištění motorových vozidel, ale i v rámci dalších typů, jako je například pojištění pořizovací ceny vozu (GAP) nebo pojištění platebních povinností (PPP). Další růst má podpořit právě orientace na automatizaci a digitalizaci klientského servisu, která bude znamenat větší klientský komfort a spokojenost s kvalitou a rozsahem služeb.

Aktuální nabídka digitálních služeb je určena všem typům klientů – jednotlivcům, podnikatelům i správcům firemních flotil. Novinky se netýkají pouze nových smluv. Stávající klienti například budou moci odkudkoli nahlížet do svých produktů, které u Volkswagen Financial Services mají. Přes internet bude možné snadno sjednat pojištění nebo pořídit Servisní balíček a předplatit si tak pokrytí výdajů na servis nového auta v prvních 5 letech. Ještě lepší uživatelský komfort a snadnější komunikaci budou garantovat nové webové stránky, které bude možné flexibilně upravovat a vylepšovat dle příštích individuálních potřeb, chování a reakcí uživatelů – potenciálních i stávajících klientů, popisuje novinky Vratislav Strašil, jednatel společnosti Volkswagen Financial Services.

Čas a starosti ušetří i aplikace

Atraktivní možnosti digitální interakce s klienty nabídne i vyvíjená mobilní aplikace. Klienti tak budou mít stále při sobě údaje, které mají obvykle uložené doma ve složkách. V momentě, kdy se řidiči dostanou do nesnází často nevědí, jaké služby mají zaručené smlouvou – tedy na jaké asistenční služby mají při nehodě nebo poruše nárok. Aplikace jim okamžitě zpřístupní informace, které by jinak složitě zjišťovali telefonováním se svými blízkými nebo pojišťovnou. Přímo z auta bude možné nahlásit i pojistnou událost. Mobilní aplikace také upozorní zákazníka na blížící se konec smlouvy, aby měl dost času zvážit své možnosti a objednat nový vůz včas bez několikaměsíčního čekání. Pohodlí, přehlednost a snadné používání jsou při vývoji nové zákaznické aplikace těmi hlavními atributy.

REKLAMA

„Rozvoj digitálních inovací nám umožňuje dál držet krok se stále měnícími se požadavky a přáními klientů. Ti si instinktivně vybírají služby s výraznou přidanou, nebo novou hodnotou. Úspěšný digitální produkt tak musí jednoznačně usnadňovat lidem život, musí přijít za klientem, nikoli zákazník za produktem. Abychom udrželi vysokou úroveň poskytovaných služeb, neustále také pracujeme na zjednodušení a urychlení interních procesů. Digitalizace interních procesů je nezbytný předpoklad pro plně digitální komunikaci s našimi zákazníky,“ dodává Jiřina Tapšíková, jednatelka společnosti Volkswagen Financial Services.

Tisková zpráva Volkswagen Financial Services

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Digitalizace bude v příštích letech hrát v byznysu stále větší roli. Jak se připravit na velké celospolečenské změny?

Evropská unie (EU) musí  trend digitalizace zachytit a nové technologie a investice do nich nejrůznějšími cestami podporovat a nesvazovat je přílišnými regulacemi. Stejně tak je důležité podpořit investice do kybernetické bezpečnosti, která s digitalizací úzce souvisí. Shodli se na tom účastníci konference Prague Digital Council, kterou u […]

Text: Filip Kučera

06. 12. 2022

V digitalizaci jsou nejlepší španělské a kanadské banky. Česko je ze 41 zemí na 13. místě

Venku je největší globální studie o digitálním bankovnictví – Digital Banking Maturity 2022. Jak si v této sféře stojí retailové banky z 41 zemí z celého světa, včetně Česka? Zmiňovaná studie společnosti Deloitte přináší srovnání digitálních funkcionalit, šíři pokrytí zákaznických potřeb a UX aspektů ve třech klíčových kanálech.

Text: Filip Kučera

25. 11. 2022

Farmaceutický průmysl v roce 2022. Vyplatí se investice do jeho digitální transformace?

Digitální transformace, spolupráce mezi společnostmi i institucemi či řízení strategicky významných činností založené na datech – to jsou jen některé z mnoha faktorů, které zásadním způsobem ovlivňují obor zdravotní péče nejen v roce 2022. Adaptovat se na novou situaci musí vedoucí nemocnic, zdravotní personál i dodavatelé. A […]

Text: Filip Kučera

Foto: Pixabay

03. 06. 2022


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *