CZK/€ 24.530 +0,06%

CZK/$ 23.969 -0,29%

CZK/£ 29.023 -0,36%

CZK/CHF 25.128 +0,08%

07. 07. 2022

0 komentářů

Voda je nejčastější letní nepřítel mobilních telefonů. Jak předcházet problémům a finančním ztrátám?

 

Utopení je nejčastější letní nehodou, která vede k poškození nebo zničení mobilního telefonu. S problémy, které způsobuje rozbití, utopení nebo krádež telefonu, má přitom osobní zkušenost 65 % Čechů. A nejedná se o levnou záležitost, průměrná cena opravy totiž činí 4 300 Kč, říkají data BNP Paribas Cardif Pojišťovny. Jak se problémům a finančním ztrátám vyhnout?



 

Každému z nás občas smartphone spadne na zem, jehož následkem je pak rozbitý displej. V letních měsících však mezi nehodami mobilů jednoznačně dominuje utopení, kterému lze předejít používáním voděodolného pouzdra.

„Při užívání si odpočinku u vody lidé velmi snadno zapomenou na to, že si telefon zastrčili do kapsy plavek. Když se pak vrhnou do vody, je už na záchranu pozdě. V našich statistikách vidíme, že téměř 65 % Čechů zažilo nepříjemnost v podobě rozbití, utopení nebo krádeže telefonu. V letních měsících je nejčastější příčinou poškození telefonu právě voda,“ říká Martin Pejsar z BNP Paribas Cardif Pojišťovny.

Většinou se při utopení telefonu jedná o nepozornost při telefonování u bazénu nebo na pláži, případně při nastupování do lodě či raftu. U telefonu po jeho nechtěném „vykoupání“ často dojde k rychlé oxidaci způsobené vlhkostí. Vysoká cena, kterou musí člověk za opravu nebo nový produkt zaplatit, a také čas, po který jsou bez telefonu, a tedy bez možnosti komunikovat, jsou pak pro jeho majitele nepříjemnou komplikací.

V souvislosti s vysokými počty zničených či odcizených telefonů dlouhodobě roste zájem o pojištění nahodilého poškození a odcizení křehkých a na rozbití náchylných mobilních zařízení. 90 % poškození telefonu většinou končí poškozením displeje, jehož oprava je nákladná.

„Nejvíce si přitom lidé pojišťují přístroje ve střední cenové kategorii v hodnotě do 7 000 Kč. Pojištění jim pak kryje opravu telefonu, kterou v naprosté většině případů zvládáme zajistit do 3 pracovních dní od odevzdání poškozeného zařízení kurýrovi. Pokud přístroj nelze opravit, jeho oprava se nevyplatí nebo dojde k odcizení telefonu, zákazník získá přístroj nový. Pojištění kryje také události, které se stanou při cestách do zahraničí,“ doplňuje Martin Pejsar z BNP Paribas Cardif Pojišťovny.

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Průzkum: Doplňkové penzijní spoření má jen 5 % dětí

Tři čtvrtiny Čechů ví o možnosti sjednat doplňkové penzijní spoření dětem, sjednané ho má ale jen 5 % nezletilých. Respondentům na něm vadí především nízké zhodnocení. To přitom u vyvážených strategií loni dosáhlo téměř 5 %. Překážkou je i dlouhé trvání produktu. Na to penzijní společnosti reagují […]

Text: Milan Vodička

Foto: Shutterstock

29. 07. 2022

Analýza: Pouze u 30 % nemovitostních pojistek zatím nehrozí podpojištění

V souvislosti s urychlující se inflací, která se již v loňském roce projevila při poruše dodavatelských řetězců v enormním růstu cen stavebních materiálů a dalších technologií (a jejíž další prohloubení lze v aktuální situaci dále jistě očekávat), se objevuje zásadní riziko. Pojistné částky u neindexovaných smluv pojištění […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

28. 07. 2022

Správné nastavení pojištění invalidity? Tak trochu oříšek

Nastavit správně pojištění invalidity je oříšek. Cena by měla být až na druhém místě, jenže zároveň se musí vejít do klientova rozpočtu. „V prvé řadě je třeba vybírat mezi pojištěními invalidity z jakýchkoli příčin, nespoléhat se pouze na jeho úrazové varianty. A i samotné úrazové pojištění či pojištění trvalých […]

Text: Milan Vodička

Foto: Shutterstock

27. 06. 2022


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.