CZK/€ 25.265 -0,04%

CZK/$ 23.672 -0,38%

CZK/£ 29.357 +0,28%

CZK/CHF 25.977 -0,36%

15. 09. 2016

0 komentářů

Subjekty:

Visa představuje maloobchodní transakce s využitím rozšířené reality

 


 

Visa spolupracuje s vývojáři aplikace Blippar na inovativním řešení pro e-commerce, které pomocí rozpoznávací funkce chytrého telefonu a rozšířené reality umožní okamžitě zakoupit například značkové oděvy přímo z mola módní přehlídky.

Vyspělá technologie RR inteligentně propojuje nakupování online a klasický „offline“ nákup v prodejně. Nejen, že umí rozeznat daný produkt, ale navíc uživateli umožní, aby si jej okamžitě zakoupil. Nakupující jednoduše nasměruje mobilní zařízení na produkt, který ho zaujal, a aplikace výrobek rozpozná a nabídne možnost nákupu prostřednictvím registrované platební karty.

Že má systém reálnou využitelnost v obchodním prostředí, se potvrdilo už v rámci módní přehlídky předního britského návrháře Henryho Hollanda letos v červnu. Zájemcům o vybraný módní kus stačilo přidržet chytrý telefon směrem k vybranému oděvu a následující den po dokončení transakce bylo zboží zákazníkovi doručeno. 

 „Rozšířená realita má obrovský potenciál a v dohledné době změní celý sektor maloobchodu. Představte si budoucnost, v níž se svolením kamaráda namíříte svůj telefon na jeho nové oblečení, a aplikace rozpozná, o jaký produkt se jedná, vyhledá ho ve vaší velikosti a nabídne vám možnost doručení až do domu,“ říká Marcel Gajdoš, regionální manažer Visa pro Česko a Slovensko. „V případě úspěchu bude technologie v průběhu tohoto roku nabídnuta dalším obchodníkům k využití ve velkém,“ dodává.

Jedná se o už druhý případ spolupráce Visa a Henryho Hollanda. Jejím smyslem je ukázat, jak bude v příštích letech vypadat nakupování, interakce se zákazníky a jakým směrem se ubírají technologické trendy. Už v září 2015 společně představili nositelnou elektroniku, která umožnila historicky první „ostrou“ transakci přímo z přehlídkového mola London Fashion Weeku.

REKLAMA

 „Neustále posouváme hranice využívání nejmodernějších technologií, abychom obchodníkům i zákazníkům nabídli co nejhladší nakupování a placení. Projekt s rozšířenou realitou opět ukazuje, jak lze pomocí inovativního platebního řešení propojit mainstreamovou módu s nakupováním. Doufáme, že tento posun od tradičního způsobu nakupování představuje cestu, se kterou se v prodeji konfekční módy budeme setkávat co nejdříve,“ uvádí Hendrik Kleinsmiede, Visa.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Marcel Gajdoš: Produkty s prémimovým interchange nemáme a zavádět nebudeme

Evropská komise řeší problematiku vysokých mezibankovních poplatků při platbě kartou. Ty dosahují až 1,6 % z každé transakce. „Prémiové produkty vůbec nemáme ani neplánujeme zavádět,“ říká Marcel Gajdoš, regionální manažer pro Českou a Slovenskou republiku společnosti VISA.

Text: Petr Zámečník

17. 07. 2014

Marcel Gajdoš: Praha by se měla poučit v Londýně

Praha v těchto dnech řeší městskou kartu. Tu by mohly nahradit nejen papírové jízdenky, ale i platební karty. „Jsme otevřeni jakémukoli systému, který by zabezpečil možnost využití bezkontaktní EMV karty v dopravě,“ říká Marcel Gajdoš, regionální manažer pro Českou a Slovenskou republiku společnosti VISA.

Text: Petr Zámečník

03. 07. 2014


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *