Neděle 25. října. Svátek má Beáta.

Visa Europe podpořila částkou 250 000 korun projekt finanční gramotnosti pro matky v Azylovém domu Vysočina

Investice VISA 21.11.2013 | 13:49 0 Komentářů

Společnost Visa Europe věnovala částku 250 000 Kč prostřednictvím akce NÁKUPY OnaDNES společnosti MAFRA a.s  Nadaci Terezy Maxové dětem. Vybraný obnos je určený na projekt pro zvýšení finanční gramotnosti matek v Azylovém domu Vysočina. Peníze nadace využije také na doučování a volnočasové aktivity pro jejich děti.  Na charitativní částku čtvrt milionu přispíval každý, kdo během říjnové akce NÁKUPY Ona DNES, které byla Visa Europe generálním partnerem, platil kartou VISA.

Konečnou částku 250 000 Kč předal zástupcům Nadace Terezy Maxové dětem formou šeku regionální manažer Visa Europe pro Českou a Slovenskou republiku Marcel Gajdoš.

 „Jsme rádi, že se nám pro Nadaci Terezy Maxové dětem podařilo získat vytyčenou částku 250 tisíc korun. Projekty nadace považujeme za dlouhodobě velmi přínosné, o to více nás těší, že jsme mohli dětem pomoci právě jejím prostřednictvím. Visa Europe se kromě své role technologického inovátora v oblasti platebního styku zaměřuje na podporu charitativních projektů a dobrovolnických aktivit v různých oborech. Prostřednictvím své firemní společenské odpovědnosti přispívá k rozvoji občanské společnosti a potažmo růstu ekonomického potenciálu celé země. V těchto svých snahách klade důraz zejména na ochranu mladých lidí a zlepšení jejich postavení ve společnosti.“ uvedl Marcel Gajdoš, regionální manažer Visa Europe pro Českou a Slovenskou republiku.

Azylový dům Vysočina je zařízení s neveřejnou adresou. To znamená, že nabízí útočiště ženám, které jsou převážně obětí domácího násilí či se nachází v jiné, velmi složité životní situaci. Díky Azylovému domu nemusí dojít k rozdělení matek a jejich dětí, což je nesmírně pozitivní. Matky však často čelí i špatné finanční situaci či dluhům, a proto jsme rádi, že tento dar bude využit právě na kurz finanční gramotnosti. Současně podpoříme i jejich děti, a to doučováním a volnočasovými aktivitami. Velmi si této podpory vážíme a vnímáme ji jako hluboce smysluplnou.“, uvedla Terezie Sverdlinová, ředitelka Nadace Terezy Maxové dětem.

Nákupy Ona DNES založené na slevových kuponech se konaly od 21. do 27. října 2013 ve většině prodejních míst v České republice, ve kterých slevové kupony platily. Kampaň měla podporu také ve speciálním vydání magazínu Ona Dnes, upoutávka na kampaň byla vysílána na TV Nova, TV Prima a Prima LOVE, celoplošných rozhlasových stanicích, uvedena na portálu iDNES.cz a v místech prodeje formou plakátů a letáků.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.