Středa 20. listopadu. Svátek má Nikola.

V Directu vzniká telemarketing budoucnosti. Cílem je pečovat o lidi a změnit celý trh

Brno/Praha 17. října 2019 – Direct pojišťovna rozšiřuje péči o klienty. Spouští konečně normální telemarketing, který nebude cílit na co největší prodej, ale hlavně na budování vztahů s klienty.

Neznámá čísla volající na telefon mnoho lidí ani nebere nebo se při zvednutí děsí, co jim zase kdo bude chtít vnutit. Špatnou pověst telemarketingu chce napravit Direct pojišťovna, která od listopadu rozšiřuje péči o své klienty. „Telemarketingem se většinou nikdo nechlubí, my se jím ale chlubit chceme, protože ho budeme stavět na jiných hodnotách než ostatní,“ plánuje Eva Urbánková, která telemarketing zakládá na hodnotách Directu, tedy přátelskosti, spolehlivosti, jednoduchosti a rychlosti.

Direct chce takto ještě více prohlubovat vztah s klientem. „Je to výzva, ale výzvy máme rádi. Stejně jako se snažíme měnit trh pojišťovnictví a s tím i názor lidí na pojišťovny, tak bychom rádi změnili názor lidí na telemarketing,“ podotýká mluvčí Directu Nela Maťašeje.

 

Chceme vyvolat v klientovi hezký pocit

Volat klientům začnou operátoři od listopadu. Pečovat budou o stávající klienty, ale i o ty potencionální, kteří si sjednávali pojištění on-line a třeba se jim sjednání nepodařilo. „V Directu je vztah s klientem na prvním místě. Nebavíme se tu vůbec o nějakém tvrdém a nátlakovém prodeji. Jde o to, dát klientovi potřebné a zajímavé informace o novinkách nebo dalších možnostech, které mu pojišťovna nabízí,“ popisuje Eva Urbánková nový styl telemarketingu. Cílem hovoru podle ní bude, aby z něj měl klient hezký pocit.

Kromě toho může klient s operátorem vyřešit i další otázky, které k pojištění má. „Nebudeme je odkazovat jinam. Nabídneme jim perfektní servis. V týmu chci mít šikovné lidi, kteří budou schopní se o klienta celkově postarat,“ podotýká Urbánková.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.